تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا

فیلم ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا اولین تجربه کارگردانی امید شمس است که تهیه‌کنندگی آن برعهده امیر بنان بوده است. گفته می‌شود اساس فیلمنامه بر پایه یک داستان واقعی است.

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: کاراکتر‌های اصلی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی دختری به نام پروانه و پسری به نام فرهاد است که به یکدیگر علاقه مند می‌شوند، البته عشقی متفاوت. پدر پروانه زندانی است و برادرش ایمان نیز یک بدهکار فراری است. پروانه در زندگی شخصی اش با مشکلاتی بسیاری اعم از بدهی و سایر مشکلات مواجه است، او در عطاری پدرش مشغول به کار است.

به گزارش رویداد۲۴ فرهاد هم بند پدر پروانه است، او موفق شده تا در زندان یک گوشی مخفی داشته باشد و پروانه هر از گاهی با آن تماس می‌گیرد تا بتواند با پدرش صحبت کند. در چنین شرایطی و به منظور ارتباط پروانه با پدرش ناخواسته با فرهاد هم، هم کلامی کوتاهی پیدا می‌کند و بالاخره فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید.

فیلمنامه فیلم سینمایی ملاقات خصوصی، موقعیت پیچیده بین دو دنیای زندان و محیط بیرون را در پیوند با یک رابطه مطرح می‌کند. از یک‌سو محیط طبیعی، جهان رنگ‌ها، طبیعت و تصاویر را مشاهده می‌کنیم و در سوی دیگر جهان تنگ، پر ازدحام و ناامن زندان را. پیوند بین این دو دنیا غالبا به‌واسطه صدا و گاه تصاویر مجازی است.

فیلم ملاقات خصوصی توانسته است ارتباط میان دنیای بیرون و دنیای زندان را با تمام چالش‌های موجود در میان دو طرف تا آخر داستان حفظ کند، نکته جالب این است که این فاصله و نرسیدن در بستر یک درام عاشقانه پیش می‌رود که در آن میل به وصال و اتحاد رابطه با حدت و شدت وجود دارد.

فیلم بین دنیای بیرون و سختی‌های زندگی و ناامنی در یک محله حاشیه‌ای با دنیای زندان در نوسان است. همانگونه که انسان‌های آزاد به راحتی و با خلافی کوچک به زندان محکوم می‌شوند، انسان‌های دربند هم به امید آزادی زنده اند، اما روایت ملاقات خصوصی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که رفتن یکی به بیرون مصادف با افتادن دیگری به داخل زندان است و آدم‌های درگیر در این داستان برای نجات خود مجبور هستند عزیزان و اطرافیان خود را درگیر ماجرا کنند. این جهان دوگانه در کنار تصاویر گاه خیره‌کننده فیلم به ملاقات خصوصی جان تازه‌ای بخشیده است.

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی بازیگرانی نظیر پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی نیا، شیرین آقا کاشی و حسین پارسایی ایفای نقش کرده‌اند.

به گزارش رویداد۲۴ ایمان شمس برادر بزرگ‌تر امید شمس، کارگردان فیلم ملاقات خصوصی نیز نقش یک خلافکار قوی‌هیکل را بازی می‌کند که با قمه‌کشی دیگران را تهدید می‌کند. ایمان شمس در گذشته عنوان قوی‌ترین مرد ایران را در اختیار داشت او درباره بازی در فیلم برادرش گفته: «قبل از این که فیلم را شروع کنم، برادر بزرگم برایم کلاس گذاشت و روی فن بیان من کار کرد. من از بچگی بازیگری را دوست داشتم. همیشه به امید می‌گفتم اگر فیلمی ساختی دوست دارم بازی کنم. در این فیلم تا حدی شخصیت خودم و دوستانم را بازی می‌کنم. از این لحاظ که در فیلم به مردان آهنین اشاره می‌شود. البته من در این سریال اهل قمه کشی هم هستم. دوستان خودم را دیده بودم که تا چند سال پیش افتخار شهر بودند، ولی الان به خاطر خلافکاری در زندان هستن»

هوتن شکیبا

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایران است. هوتن شکیبا کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر را دارد. از کار‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، شبی که ماه کامل شد، ابلق، تی تی، هلن و مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد.

هوتن شکیبا صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ و ۱۳۹۷ در مجموعه‌های کلاه قرمزی به عهده داشت.

ریما رامین فر

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا

ریما رامین فر متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است، او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی می‌باشد و دیپلم گرافیک هم دارد. ریما رامین فر از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.


بیشتر بخوانید: داستان و بازیگران فیلم شب طلایی ساخته یوسف حاتمی کیا


ریما رامین فر درخصوص علاقه مندی به بازیگری اینگونه می‌گوید: «با حضور در کلاس‌های استاد سمندریان و توضیحات ایشان در مورد علم بازیگری، نگاهم به دنیای بازیگری تغییر کرد البته هنوز هم رگه‌هایی از خجالت در من وجود دارد».

ریما رامین فر فعالیت خود را با نوشتن نمایشنامه پس تا فردا شروع کرد و توانست در جشنواره تئاتر فجر جایزه سوم نمایشنامه نویسی را بگیرد، اولین بار در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ اولین تجربه حرفه‌ای خود را بدست آورد.

معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا

عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

  • کارگردان: امید شمس
  • نویسندگان: امید شمس و علی سرآهنگ
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: سارا خالدی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • صدابردار: مهدی ابراهیم زاده
  • مدیر تولید: اسماعیل کلبی آبادی
  • سرمایه گذار: علی مجیدی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان