تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

فرمانده انتظامی گیلان: ۷۳۹ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از معترضان در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اعتراض وارد گیلان شده بودند.

فرمانده انتظامی گیلان: ۷۳۹ نفر دستگیر شدند

رویداد۲۴ خبرگزاری تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از معترضان در سطح استان خبر داد و گفت: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند.

سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در نمایشگاه کشف سلاح‌های گرم و سرد اغتشاشگران در رشت اظهار داشت: در ۳ روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل اوباش و اغتشاشگران در سطح استان بودیم که با حضور مقتدرانه پلیس، بسیج، سپاه پاسداران و پشتیبانی‌های به‌عمل آمده برخورد قاطعی با برهم‌زنندگان نظم عمومی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر ازمعترضان در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اعتراض وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند.

سردار ملکی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک تیم خرابکاری در استان تصریح کرد: این تیم خرابکاری از یکی از استان‌های جنوبی کشور وارد گیلان شده بودند که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند و تعدادی سلاح گرم و ابزار مختلف نیز از این تیم کشف و خرابکاران دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: جمهوری اسلامی: نارضایتی‌های انباشته در وجود مردم زمینه مساعدی برای شعله‌ور شدن آتش بود


وی ضمن تشکر از پشتیبانی‌های به عمل آمده از مجموعه انتظامی استان در جهت مقابله با اقدامات تخریب‌گونه گفت: در حال حاضر اوضاع عادی شده و تعداد معدودی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم را دارند تذکر می‌دهم که امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با خرابکاران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهیم کرد ابراز داشت: تعدادی از کسانی‌که در حوادث شب گذشته به دلیل اعتراض دستگیر شدند در سنین پایین بودند و لیدر‌های این افراد کاملاً شناسایی شدند.

سردار ملکی با اشاره به حضور گسترده و پُرشور مردم گیلان در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی تصریح کرد: مردم گیلان روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت اقدامات اخیر معترضان شرکت کردند و انزجار خود را نسبت به این گونه اقدامات نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه شاهد کمترین تخریب‌ها در سطح استان بودیم و قطعاً اجازه تحرکات بیشتر به آشوبگران نخواهیم داد ابراز داشت: امیدواریم آن دسته از افرادی که فریب‌خورده بودند به دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگردند که مورد عطوفت نظام قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در ساعات اولیه این اتفاقات، ۱۰۴ نفر از کارکنان پلیس گیلان در این درگیری‌ها مجروح شدند و تعدادی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سازمانی و تعدادی خودرو آتش‌نشانی و اورژانس نیز آسیب دیدند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
4
خیلی ترسیدین . معلومه
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
4
0
اقدام اخیر آشوبگران در کشور توهین به حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم مردم بوده است و هیچ ارتباطی به فوت خانم مهسا امینی هم ندارد و نداشته است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
3
0
و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند جزء اعتراض محسوب نمی شود و باید اعدام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
باین صورت مردمی که تو َسال 57 همه اموال رو آتش کشیدن باید اعدام می شدند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
اعترافات دستگیرشدگان حزب دموکرات کردستان+فیلم
فریب دادن، تهییج، تخریب و کشته سازی ۴ کلید واژه تروریستها در سوءاستفاده از تجمعات اعتراضی و ناآرامی‎ها در کشور است.
فریب دادن، تهییج، تخریب و کشته سازی ۴ کلید واژه تروریستها در سوءاستفاده از تجمعات اعتراضی و ناآرامی‎ها در کشور است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
دستگاه قضا با عملکرد، رفتار، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی سران اغتشاشات «قاطع، سریع و عبرت آموز» برخورد کند
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
اغتشاشگران ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بانک‌های همدان خسارت زدند/ چون به خاطر که مسئولین بانک های در سراسر کشور با مردم و بازتشسته های همکاری نکردند و همکاری نمی کنند و از پرداخت هر انواع وام های خودداری می کنند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
0
ادامه مداخله مقامات آمریکا در امور ایران و حمایت از اغتشاشات
آمریکا و متحدانش از گروهک‌های تروریستی کومله و دمکرات و داعش در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.
محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بود که در تاریخ هفتم آذر سال ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح وابسته به آمریکا و متحدانش در شهر آبسرد ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اولویت ما مبارزه با آمریکا بود ولی متاسفانه روحانی در مذاکره به ایران اهانت و خیانت کرد
حرف شعار انقلاب از همان ابتدا مبارزه با آمریکا بود ولی متاسفانه دولت حسن روحانی در مذاکره به انقلاب اهانت و خیانت کرد
نظرات شما
پیشخوان