تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

گردشگرانی که شهر‌های شمالی کشور را به عنوان مقصد خود برای گردشگر و تفریح انتخاب می‌کنند، می‌توانند با اقامت در شهر چالوس، سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی داشته باشند. شهر چالوس به عنوان یکی از شهر‌های محبوب استان مازندران همیشه از توریستی‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود و هرساله مقصد بسیاری از گردشگران است.

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

رویداد۲۴ شهر چالوس با داشتن سواحل زیبا و پاکیزه در کنار جنگل‌ها با مناظر طبیعی از جاذبه‌های گردشگری بسیاری برخودار است، به همین سبب یکی از مقاصد اصلی گردشگران به حساب می‌آید.

وجود شهرک توریستی نمک آبرود و تله‌کابین معروف آن، تاثیر زیادی در رشد گردشگری منطقه چالوس داشته و هتل‌های مختلفی با درجات متنوع و خدمات گوناگون در چالوس ساخته شده‌اند.

در ادامه قصد داریم تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر چالوس را به شما معرفی کنیم.

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی خزر چالوس

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

به گزارش جامعه ۲۴، هتل پارسیان آزادی خزر چالوس معروف به هایت خزر یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر چالوس و در جوار دریای خزر است. این هتل پنج ستاره در دهه ۵۰ توسط گروه معروف هتل‌های هایت آمریکا در شهر چالوس افتتاح شده است. هتل هایت خزر بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد و در حال حاضر از زیر مجموعه‌های هتل پارسیان است.

هتل پارسیان آزادی در مجموع ۱۶۴ واحد اقامتی با منظره دریا و جنگل دارد. دور تا دور این هتل را جنگل‌های مازندران فراگرفته است. باتوجه به انکه هتل پارسیان آزادی در میان جنگل و دریا واقع شده است، از آب و هوایی مطلوبی برخوردار است و به همین بهانه هرساله در تمام فصول، میزبان بسیار از گردشگران است.

از مهم‌ترین امتیازات این هتل پنج ستاره می‌توان به مشرف بودن به دریا و جنگل، داشتن همزمان چشم انداز دریا و جنگل، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، چتر پاراسل، جت اسکی، سالن کنفرانس، خشکشویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالار‌های چند منظوره اشاره کرد.

هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

هتل پنج ستاره ونوس پلاس، از مهم‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر چالوس است که در میان جنگل‌های شمال در فاصله ۱۰۰ متری از شهرک رویایی و تفریحی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دلنشین واقع شده است.

هتل ونوس پلاس از سال ۱۳۹۶ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل پنج ستاره در مجموع در ۱۳ طبقه با ۱۳۶ واحد اقامتی مجلل با نمایی بی نظیر و زیبا از جنگل و کوه با امکانات رفاهی در حد و اندازه استاندار‌دهای جهانی ساخته شده است.

چشم اندازه‌های بی نظیر این هتل پنج ستاره و قدم زدن در آن برای هر گردشگری جذاب و لذت بخش است. فاصله کم هتل ونوس تا محبوب‌ترین تله کابین کشور از مزیت‌های این هتل است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره می‌توان به فضای سبز جذاب و سرسبز، بیلیارد، تنیس روی میز، سالن بدنسازی، دارت، پارکینگ، آسانسور، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، لابی، کافی شاپ در محیطی دنج، روم سرویس اشاره کرد.

هتل سه ستاره ملک چالوس

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

هتل سه ستاره ملک شهر چالوس از بهترین اقامتگاه‌های این شهر است، که در سال ۱۳۴۵ در منطقه‌ای سرسبز و دلنشین بین شهر‌های چالوس و نوشهر تاسیس شده است. این هتل سه ستاره در مجموع در ۲ طبقه و ۴۶ واحد اقامتی ساخته شده است.

فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا ساحل دریای خزر، مراکز دیدنی و خرید، دسترسی آسان به مرکز شهر، فاصله نزدیک به فرودگاه و برخورداری از چشم انداز زیبا، نظر بسیاری از مسافران شمال کشور را به این هتل جلب کرده است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل سه ستاره می‌توان به استخر روباز، پارکینگ خودرو، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی، فضای سبز، بیلیارد و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل دو ستاره نارین چالوس

معرفی بهترین هتل‌های شهر چالوس

به گزارش جامعه ۲۴، هتل دوستاره ساحلی نارین از جمله اقامتگاه‌های اقتصادی شهر چالوس است که دارای فضا‌های تفریحی همچون آلاچیق‌های گرم، کافی شاپ حرفه ای، سالن بیلیارد مشرف به دریا، چایخانه سنتی و رستوران است که همگی در ساحل اختصاصی نارین آماده سرویس دهی هستند.

هتل دو ستاره ساحلی نارین در منطقه‌ای واقع شده است، که علاوه بر لذت بردن از مناظر طبیعی پیرامون هتل می‌توان غروب و طلوع ساحلی آفتاب را با اقامت در این هتل تماشا کرد، که تجربه خاص و منحصر به فردی است.

فاصله هتل دو ستاره نارین چالوس تا اماکن دیدنی، تفریحی و گردشگری نظیر نمک آبرود، سد زوات، کندلوس، جاده دیدنی عباس آباد بسیار اندک است و به راحتی در دسترس هستند، فاصله هتل تا ساحل دریا حدود ۶۰ متر است.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان