تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

سازمان بسیج: دلیل حضور افراد کم سن در اعتراضات، کوتاهی ما بوده است/ مدارس و دانشگاه رها شده‌اند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعیتی که امروز در کف میدان آمده اند، اغتشاش گر نیستند و تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان زده شده و وارد میدان شده اند، گفت: دلیل این حضور افراد کم سن نیز کوتاهی ما در جهاد تبیین بوده است و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی که رهبری گفتند را بیشتر درک کردیم، زیرا مدارس و دانشگاه رها شدند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ سردار حسین معروفی شامگاه ۱۳ مهرماه در دیدار با خانواده سردار شهید سیدرضا هاشمی نژاد اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام، کسانی که بانیان دین بوده اند، در مقابل دین ایستادند و عاقبت بخیر نشدند، اما سردار ما به این عاقبت بخیری رسید و لحظه‌ای تردید نکرد.

به نوشته ایسنا، وی با بیان اینکه «ما ایرانی باشیم عفت داریم، مسلمان هم باشیم عفت داریم»، ادامه داد: زن قبل از اسلام در کشور ما نیز عفت داشته و بعد از اسلام نیز عفت داشته است، بنابراین شخصیت وجودی ما (سربازان انقلاب) اینگونه است که برای ناموسمان جان خود را بدهیم حتی اگر حجاب و پوشش کمی دختران ما داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما تجربه به اسارت بردن دختران را در عراق داریم و شهید سلیمانی محکم ایستاد و اجازه نداد تا داعشی‌ها پایشان را به خاک و ناموس ما نزدیک کنند، افزود: اگر امنیت ما را دشمن بگیرد، عزت و شرف ما در خطر خواهد افتاد و هر زمان دشمن حرکت می‌کند رهبر ما آن را درک می‌کند و مقام معظم رهبری با حکمت و دقیق از نظام دیده بانی می‌کند و ما نیز تحت امر چنین حکیم فاضلی هستیم.

وی به مراسم تشییع سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی اشاره کرد و گفت: ما در سایه امنیت این تشییع با شکوه را انجام دادیم. مگر می‌شود امنیت نباشد و ما در خیابان افراد را جمع کنیم و مراسم تشییع را بگیریم؟ بنابراین ما در امنیت کامل بودیم. زیرا معتقدیم اگر امنیت نباشد، آسایش و آرامش و حتی عبادت هم نداریم.

معروفی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها در برجام به دنبال خلع سلاح ما هستند که این خلع سلاح یعنی از بین رفتن اقتدار نظامی ما و همین برخورد ما با گروهک‌های تروریستی پژاک، پ. ک. ک و کومله را که سردار پاکپور در شمال غرب مقرشان را نابود کرد، از اقتدار ماست.


بیشتربخوانید: انتقادهای تند یک روحانی: آموزش و پرورش ۱۲ سال چه کار می‌کند؟


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جمعیتی که امروز در کف میدان آمده اند، اغتشاش گر نیستند و تحت تاثیر قرار گرفته و هیجان زده شده و وارد میدان شده اند، گفت: دلیل این حضور افراد کم سن نیز کوتاهی ما در جهاد تبیین بوده است و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی که رهبری گفتند را بیشتر درک کردیم، زیرا مدارس و دانشگاه رها شدند.

معروفی اذعان کرد: شهید هاشمی نژاد، محصول و پرورش یافته انقلاب بوده و امروز به درجه شهادت رسید، این شهید شبیه به حججی بود و این گونه افراد خروجی‌های انقلاب هستند که نشان می‌دهد مسیر درستی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی معامله‌ای بین خود و خدای خودش داشت که از زاهدان خارج نشد، گفت: بین سردار پاکپور و سید هاشمی نژاد رابطه پدر پسری بود و این دو سنخیت قلبی با یکدیگر داشتند و تمام کسانی که با سید ارتباط داشتند و عمیقا او را درک کرده بودند، در مراسم تدفین این شهید بزرگوار خودشان را رساندند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با طرح این موضوع که ما یکی از بهترین عناصر موثر خود را از دست داده ایم، گفت: بی شک خون این عزیزان پایمال نخواهد شد و البته این خروجی انقلاب و دست پرورده نظام اسلامی نیز عاقبت بخیر شده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
4
با سرکوب و خفقان عاقبت بخیر شدید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
4
آنکس که نداند و نداند که نداند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
5
0
دولت ترکیه از سال 2011 تاکنون و با کمک مالی دنیا همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به سرکردگی کاخ سفید وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است.

دنیا از مردم بی دفاع ایران دفاع نمی کند و از گروهک تروریستی ضد انقلاب دفاع می کند.
دنیا از مردم بی دفاع ایران دفاع نمی کند و از گروهک تروریستی منافقین دفاع می کند.
دنیا تاکنون ثابت کرد که از مردم بی دفاع ایران دفاع نمی کند و از گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش دفاع می کند، نه مردم بی دفاع ایران.

آمریکا جنایتکار رعایت قوانین بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
آمریکا جنایتکار رعایت حقوق بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
آمریکا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

آمریکا دیگران را متهم به نقض حقوق بشرمی کند درحالی که هرساله شهروندش درخشونت های مسلحانه کشته می شوند.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
شهروندان آمریکایی درتیراندازی های داخل این کشوربیشترازنظامیان آمریکایی کشته می شوند.

حوادث و ناآرامی های اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.

اروپا جنایتکار رعایت قوانین بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بین الملل را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
اروپا جنایتکار رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!

ادامه مذاکرات برجام در وین باز هم غلط و اشتباه است چون به خاطر که مشکل ایران با آمریکا و هم اروپا از طریق مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است
مشکل آمریکا و هم اروپا با ایران از سال 1332 شروع و آغاز شده است و هیچ ارتباطی و ربطی به برجام ندارد و تاکنون هم نداشته است.
مشکل آمریکا و هم اروپا با حکومت نظام جمهوری اسلامی از سال 1357 شروع و آغاز شده است و هیچ ارتباطی و ربطی به برجام ندارد و تاکنون هم نداشته است.

سفارتخانه انگلیس جنایتکار را مانند آمریکا جنایتکار تعطیل میکنیم
سفارتخانه فرانسه جنایتکار را مانند آمریکا جنایتکار تعطیل میکنیم

ارسال تسلیحات کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی و امارات و اسرائیل تهدید برای ایران و منطقه است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

برخی افراد بی ادب در داخل کشور هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند.
برخی افراد بی ادب در داخل کشور هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند.

اروپا جنایتکار از همان ابتدا از آشوبگران اخیر در ایران حمایت کرده است ولی متاسفانه امیرعبداللهیان باز هم با اروپا جنایتکار همکاری می کند شرم آور و تاسف بار است..

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب (۱۳ مهر) با «جوزپ بورل» نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا بصورت تلفنی گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم به مردم و کشور خیانت کرد

همکاری ایران با کشورهای اروپایی در مذاکرات وین خیانت به مردم و کشور است.
کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون ثابت کردند که دشمن دشمن درجه ملت ایران هستند و هم سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.
کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که دشمن دشمن درجه حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند و هم سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.
دنیا فقط از زنان و دختران بی حجاب در ایران دفاع می کند، نه مردم بی دفاع ایران

دنیا در جنگ تحمیلی 8 ساله از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مورد حمایت آمریکا و متحدانش کمک و حمایت کرده است، نه مردم بی دفاع ایران
دنیا از سال 1945 تاکنون فقط از جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر جهان دفاع و حمایت کرده است.
همکاری ایران با کشورهای اروپایی در مذاکرات وین خیانت به مردم و کشور است.
کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک ملت ایران هستند و هم سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.
کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند و هم سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند.

اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا و هم از آمریکا دستور می گیرد متاسفانه حسین امیرعبداللهیان هم مانند ظریف و عراقچی و روحانی درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند.

مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت آمریکا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت اروپا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
5
هیچی دیگه از فردا بیایین تو مهد کودک ها و پیش دبستانی ها پایگاه مقاومت بسیج درست کنید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
6
کوتاهی از ما بوده که پیرمردها از قدرت برکنار نشدن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
5
اوه اوه می خواهند بروند و به جون دبیرستانی ها بیفتند و جبران مافات بکنند. خدا به بچه رحم کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
4
از رو هم که نمی رید . بیشترین اعتراضات نسبت به بسیجه
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
5
0
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۶:۰۰
ایران هم متاسفانه در این مدت 9 سال در مذاکره فقط در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه سرپوش گذاشته است چرا؟
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت آمریکا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت اروپا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت عربستان سعودی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
4
1
۱۵:۱۱۱۴ مهر ۱۴۰۱
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار شماره یک و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
4
0
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
4
0
تداوم تجاوز گروهک‌های تروریستی را تحمل نخواهیم کرد
با گذشت ۴ دهه و علیرغم تعهدات مکرر مقامات اقلیم، متاسفانه تحرکات گروه‌های مسلح تروریستی از خاک اقلیم علیه امنیت سرزمینی ایران همچنان تداوم دارد.
ضمن احترام و پایبندی به توسعه مناسبات ممتاز دو کشور، همانگونه که مقامات عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند ما تداوم تجاوزات و اقدامات تروریستی این گروهک‌ها که در اقلیم پناه گرفته اند و امنیت ملی ایران را هدف قرار داده اند، تحمل نخواهیم کرد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
1
0
اقدام اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست
آمریکا و متحدانش شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اغتشاشگران در ایران هستند.
واین در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار در ناآرامی های اخیر از جنایتکاران حمایت کرده است.
اغتشاشگران پیاده نظام آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی و با کمک مالی عربستان سعودی هستند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
1
0
۱۱:۲۳۱۵ مهر ۱۴۰۱
ارسال تسلیحات آمریکا به اوکراین عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
ارسال تسلیحات اروپا به اوکراین عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
ارسال تسلیحات ناتو به اوکراین عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
1
0
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که خودش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان از جنایتکاران دفاع و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و برای همه مردم دنیا هم ثابت شده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
1
0
قرارداد نظامی ۳ میلیارد دلاری آمریکا و کویت تهدید برای منطقه است.
نظرات شما
پیشخوان