تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

وزیر آموزش و پرورش: دنبال تعطیلی مدارس کشور هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمنان با هجمه رسانه‌ای خود و برای رسیدن به اهداف شومشان که همانا بازماندن دانش آموزان ایرانی از رشد علمی و فرهنگی است، به دنبال تعطیل کردن مدارس کشور هستند.

اعتراضات مردمی
رویداد۲۴ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفر یکروزه خود به قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سال تحصیلی و حضوری شدن مدارس پس از ۲۶ ماه به دلیل شیوع کرونا، گفت: به همکاران خود توصیه کردیم آموزش‌ها را حضوری دنبال و برگزار کنند و از اولیا هم می‌خواهیم تا به این روند کمک کنند تا فرزندانشان از حیث تحصیلی دچار مشکل و افت نشوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توطئه‌های دشمن و هجمه آن‌ها به آموزش و پرورش و دانش آموزان، گفت: در دوران کرونا که مدارس ما تعطیل بود در سایر کشور‌ها کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شد و در آن زمان کسی معترض نشد چرا مدارس ما مجازی است، اما اکنون به دنبال برای پیگیری اهداف شوم خود به دنبال غیرحضوری کردن مدارس ما با استفاده از تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای هستند.

نوری با بیان اینکه امروز کشورما در جایگاه برتر حوزه‌های فناوری قرار دارد و دانش آموزان میهن اسلامی در رقابت‌های جهانی و بین المللی امسال موفق به کسب ۲۰ نشان طلا شدند، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ما را از ریلی که در آن قرار گرفته ایم خارج کند.

نوری با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم توسعه عدالت آموزشی و حمایت از مناطق محروم است تا کسی از تحصیل بازنماند، افزود: به عنوان نمونه در نقاط محروم استان قزوین برای ۱۷ دانش آموز ۱۷ معلم داریم.


بیشتربخوانید: سازمان بسیج: دلیل حضور افراد کم سن در اعتراضات، کوتاهی ما بوده است/ مدارس و دانشگاه رها شده‌اند


وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و تاکید می‌کنم تنها ۲ راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است.

نوری در ادامه با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت: در این رابطه هزار و ۷۰۰ نیرو برای اجرای این سند به عنوان رهیاران اصلی تربیت شده اند و کار‌ها در مرحله دوم اجرا و پیشبرد این سند آغاز شده است.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: سند تحول بنیادین تلاش دارد تا دانش آموزان از حالت تک بعدی و تک ساحتی به تمام ساحتی تبدیل شوند و در همه عرصه‌ها به رشد و اعتلا برسند.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق کشور با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای حل این مساله به کار گرفته ایم.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آموزش و پرورش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
3
شما ها از ترستون از دختر ها دنبال بستن مدارس هستید
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
1
المپیادی؟ همینایی که ساندیس خورا رو فرستادین سر وقتشون دانشگاه شریف ؟ نه بابا؟ اینا افتخار شدن دوباره؟ وِلمون کن بابا یه روز میگی اغتشاشگر یه روز میگی افتخارآفرینان المپیادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
استخدام فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان