تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

ترامپ: اسرائیل تنها دولت دمکراتیک در سرتاسر خاورمیانه است!

رئیس‌جمهور جدید آمریکا ضمن ابراز محبت به رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که آمریکا و اسرائیل هر دو به آزادی بیان، عبادت و تحقق خواسته‌های ملت ها پایبند هستند.
رویداد۲۴-رئیس‌جمهور جدید آمریکا ضمن ابراز محبت به رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که آمریکا و اسرائیل هر دو به آزادی بیان، عبادت و تحقق خواسته‌های ملت ها پایبند هستند.

 دونالد ترامپ امروز جمعه در مصاحبه با روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم مدعی شد که اسرائیل تنها دولت دمکراتیک و تنها مدافع حقوق بشر در سرتاسر خاورمیانه است و مایه امید و آرزوی بسیاری از مردم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ترامپ در رابطه با مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی نیز گفت که دولت متبوعش قادر خواهد بود راه حلی برای تحقق صلح و سازشی عادلانه بیابد و هرگز به دنبال تحمیل راه حلی خاص بر دو طرف نخواهد بود و اسرائیل و قوم یهود مستحق چنین چیزی هستند.

دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه گذشته بر هیلاری کلینتون نماینده دمکرات‌ها پیروز شد. وی از 20 ماه جاری میلادی (30 آبان) رسما به جای باراک اوباما به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا وارد کاخ سفید خواهد شد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان