تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر کاشان

با اقامت در بهترین هتل شهر کاشان در سفر به این شهر تاریخی و زیبا می‌توانید سفری خاطره انگیز را رقم بزنید.

هتل‌های شهر کاشان

رویداد۲۴ اگر قصد دارید در شهر کاشان اقامت خوب و خاطر انگیزی را تجربه کنید و سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید به سراغ هتل‌های سنتی در کاشان بروید. شهر کاشان اقامتگاه‌های سنتی و زیبایی برای اقامت گردشگران دارد، که از معماری و طراحی بی‌نظیری برخوردارند و جلوه‌گر هنر ایرانی هستند. بسیاری از این هتل‌ها به منظور رفاه حال گردشگران بازسازی شده اند و با تغییر کاربری تبدیل به اقامتگاه شده اند.

معرفی بهترین هتل‌های شهر کاشان

اقامتگاه سنتی منوچهری شهر کاشان

خانه منوچهری با ۴۰۰ سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین اقامتگاه‌های شهر کاشان به شمار می‌رود، که معماری سنتی بی‌نظیری دارد و ارزش تاریخی و هنری بالایی دارد. این عمارت در سال ۱۳۹۰ پس از مرمت و بازسازی‌های لازم، با ۹ اتاق که در سه بخش حیاط و مشرف به باغچه و حوض آّب زیبای وسط عمارت قرار دارند، به عنوان هتل فعالیت خود را آغاز کرد.

واحد‌های اقامتی این هتل سنتی شهر کاشان، شامل اتاق دو تخته، سه تخته کوچک، دو تخته بالکن‌دار کوچک، دو تخته ویژه خزینه‌دار، چهار تخته بالکن‌دار، سوئیت سه نفره بالکن‌دار بزرگ و سوئیت شش نفره ویژه خزینه‌دار است که تمامی آن‌ها از امکانات رفاهی مطابق با استاندار‌های بین المللی برخوردار هستند.

قرارگیری هتل منوچهری کاشان در موقعیت خوب شهری، موجب دسترسی راحت گردشگران این هتل به اماکن مختلف و جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان مانند مسجد و مدرسه آقا بزرگ، بازار تاریخی کاشان، تیمچه امین‌الدوله، خانه تاریخی عباسیان و … می‌شود.

آدرس اقامتگاه سنتی منوچهری: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت.

معرفی بهترین هتل‌های شهر کاشان

اقامتگاه سنتی خانه عامری‌ ها شهر کاشان

خانه تاریخی عامری‌ ها یکی از خانه‌های قدیمی با سبک معماری متفاوت در شهر کاشان است، با قدمتی مربوط به دوران زندیه است. این عمارت، یکی از اماکن تاریخی و مهم شهر کاشان محسوب می‌شود، که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته است.

خانه سنتی عامری‌ ها کاشان، اتاق‌های فراوان، دارای بلندترین بادگیر، فضا‌های سرپوشیده متعدد و چندین حیاط اندرونی و بیرونی است که از تزئینات زیبا و بسیار مجلل برخوردار است و محیطی دلنشین و بی‌نظیر را برای گردشگران خلق کرده‌اند.

از جمله امکانات و خدماتی که هتل سنتی سرای عامری‌ ها برای گردشگران خود آماده کرده است، می‌توان به راهنمای تور‌های گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، رستوران، کافی شاپ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … اشاره کرد.

اقامت در سوئیت‌های ویژه و مجل هتل سنتی عامری‌ ها مانند سوئیت پرزیدنتال، شاه نشین، رویال ناز و رویال زرین به عنوان بهترین هتل کاشان می‌تواند حال هوای شرایط زندگی مردم ایران در زمان‌های گذشته را زنده کند و سفری خاطره انگیز و به یادماندی را برای گردشگران رقم بزند.

آدرس اقامتگاه سنتی خانه عامری‌ها: کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم.

معرفی بهترین هتل‌های شهر کاشان

هتل یلو آران و بیدگل شهر کاشان

هتل کویری یلو در شهر ابوزیدآباد در فاصله سی کیلومتری از شهر کاشان یکی از بهترین اقامتگاه‌های این منطقه است، که دارای ۲۸ اتاق سنتی با امکانات رفاهی مناسب است. این هتل کویری و زیبا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. هتل یلو در منطقه‌ای کویری، فاصله نزدیکی با شهر کاشان و آران و بیدگل دارد.

هتل یلو آران و بیدگل خدمات و امکاناتی رفاهی نظیر رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها، صندوق امانات، چایخانه سنتی، مینی بار رایگان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و … دارد. با اقامت در هتل کویری یلو می‌توانید از آرامش و سکوت دلنشین کویر استفاده کنید. با تماشای آسمان شب زیبا و پرستاره اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس هتل یلو آران و بیدگل: کاشان، آران و بیدگل، ابوزیدآباد، روستای یزدان، هتل یلو.

معرفی بهترین هتل‌های شهر کاشان

اقامتگاه سنتی آمیرزا شهر کاشان

به گزارش جامعه ۲۴، هتل سنتی آمیرزا شهر کاشان در بنایی قدیمی قرار دارد، که قدمتی ۱۳۰ ساله دارد و در سال ۱۳۹۷ به منظور تبدیل آن به یک اقامتگاه گردشگری، به طور کامل بازسازی شد.

از بهترین مزیت‌های این اقامتگاه سنتی نزدیک بودن به اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان نظیر خانه بروجردی‌ها، خانه طباطبائی‌ها، حمام سلطان امیراحمد و … است.

این هتل با ۲ طبقه و ۱۲ اتاق دو، سه، چهار و پنج تخته با امکانات رفاهی مناسب از گردشگرانی که در آن اقامت می‌کنند، پذیرایی می‌کند. این هتل سنتی و اقامتگاه تاریخی زیبا با قیمت مناسب، خدمات خوب و موقعیت مکانی عالی پذیرای مسافران زیادی است.

آدرس اقامتگاه سنتی آمیرزا: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۲۴.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان