تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

بررسی بهترین هتل‌های استان کردستان

استان کردستان سرزمینی سرسبز با جاذبه‌های گردشگری فراوان است، که آب و هوای مطلوب در کنار طبیعت بکرش، آن را به یکی از مهم‌ترین مقاصد گرشگری تبدیل کرده است، اگر قصد دارید تا از مناطق دست نخورده ایران بازدید به عمل آورید، حتما در برنامه سفر خود، استان کردستان را با طبیعت بکرش قرار دهید.

هتل‌های کردستان

رویداد۲۴ در هر کدام از شهر‌های زیبا و دیدنی استان کردستان نظیر سنندج، اورامان، سقز، مریوان، بانه، بیجار و قروه می‌توانید هتل مناسب و تمیزی پیدا کنید.

هتل چهار ستاره شادی سنندج

هتل چهار ستاره و لوکس شادی در بخش ورودی شهر سنندج، از طرف کرمانشاه در قسمت ارتفاعات استان کردستان واقع شده است. چشم‌انداز‌های زیبا، اشراف به دشت و فضای سبز دلنشین از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل چهار ستاره است.

با وجود اینکه هتل چهار ستاره شادی در ارتفاعات کردستان قرار گرفته است، اما به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر مانند موزه سنندج، عمارت مشیر دیوان و عمارت آصف وزیری دسترسی مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های مورد پسند مسافران در این هتل می‌توان به بازارچه صنایع‌ دستی و رستوران لوکس با سرو غذا‌های محلی و نان محلی مخصوص اشاره کرد.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، رستوران، اینترنت پرسرعت، پارکینگ خودرو، بازارچه صنایع‌ دستی، لابی، چایخانه‌ سنتی، کافی‌نت، کافی‌شاپ، تاکسی‌ سرویس، سیستم اعلام حریق، روم سرویس، سالن اجتماعات، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی اشاره کرد.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، روبه‌روی دانشگاه علوم پزشکی

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان کردستان

هتل سه ستاره جهانگردی سنندج

هتل سه ستاره جهانگردی سنندج از مهم‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کردستان است که در قلب شهر سنندج قرار گرفته است و منظره بی نظیر پارک جنگی آبیدر روبه‌روی آن واقع شده است.

واحد‌های اقامتی تمیز و شیک، محیط زیبا، فضای سبز دیدنی برای پیاده روی در محیط هتل و احساس آرامش، از جمله ویژگی‌های این هتل است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. موقعیت جغرافیایی این هتل و دسترسی آسان به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری نیز از دیگر مزیت‌های هتل سه ستاره جهانگردی به شمار می‌رود.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به نمازخانه، سیستم اعلام حریق، آسانسور، خودپرداز، لابی، پارکینگ، چایخانه سنتی، اینترنت، کافی‌نت، صندوق امانات، فضای‌ سبز، روم سرویس و کافی‌شاپ اشاره کرد.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، سه‌راه شالمان، جنب امور آب

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان کردستان

هتل چهار ستاره زریوار مریوان

هتل چهار ستاره و زریوار یکی از بهترین اقامتگاه‌های استان کردستان است، که همانطور از نامش پیداست، در جوار دریاچه زیبای زریوار، شهر مریوان در استان کردستان واقع شده است.

این هتل چهار ستاره، چشم انداز بسیار منحصر به فردی از منظره دریاچه به مسافران خود ارائه می‌دهد. به خصوص رستوران این هتل که در طبقه هفتم آن قرار گرفته است، نمایی فوق‌العاده از دریاچه و کوه‌های اطراف دارد و می‌تواند لذت میل کردن یک وعده غذایی خوشمزه همراه با لذت بردن از مناظر اطراف را برای میهمانان فراهم کند.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل زریوار می‌توان به پل تاریخی گاران، روستا‌های سرسبز و کوهستانی دزلی و درکی و چشمه آب‌معدنی بل اشاره کرد. قایق‌سواری در دریاچه از جالب‌ترین تفریحات این منطقه است.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر، پارکینگ خودرو، صندوق امانات، اینترنت رایگان، لابی، ماهواره، قایق‌سواری، تالار پذیرایی و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

آدرس: کردستان، مریوان، ضلع شرقی دریاچه زریوار، بلوار دریاچه، هتل زریوار مریوان

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان کردستان

هتل سه ستاره نوروز مریوان

هتل سه ستاره نوروز از هتل‌های شهر مریوان است، که در دسته هتل‌های اقتصادی استان کردستان قرار می‌گیرد. این هتل در یکی از خوش‌ آب و هواترین نقاط این شهر واقع شده است و به مناطق دیدنی و تفریحی و مراکز خرید دسترسی مناسبی دارد.

مهم‌ترین امکانات هتل: رستوران، لابی، نمازخانه، کافی‌شاپ

آدرس: کردستان، مریوان، میدان نوروز

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان کردستان

هتل چهار ستاره کرد سقز

هتل چهار ستاره کرد سقز، از جمله هتل‌های نوساز و شیک این شهر است، که در میدان مادر ساخته شده و به دیدنی‌های این شهر دسترسی بسیار خوبی دارد.

با چند دقیقه پیاده روی از هتل، می‌توانید به پارک کوثر بروید، یا با خودرو شخصی و اندکی رانندگی به مسجد دو مناره، حمام حاج صالح و مسجد شیخ مظهر بروید.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ خودرو، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، رستوران، روم سرویس، آسانسور، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: کردستان، سقز، میدان مادر (کمربندی بانه)

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان کردستان

هتل سه ستاره سنگی اورامان

هتل سه ستاره سنگی اورامان یکی از بهترین اقامتگاه‌ها در شهر اورامان در استان کردستان است، که برای اقامت در این روستای خاص و منحصر‌به‌فرد، برای گردشگران این منطقه تعبیه شده است. هرچند امکانات این هتل زیاد نیست، اما واحد‌های بسیار تمیزی دارد و از معماری خاص و منحصر به فردی برخوردار است.

هنگامی که برای تفریح از هتل سنگی بیرون می‌روید، درختان انجیر، انگور و گردو هر طرفی که بنگرید، خودنمایی می‌کنند. هتل سنگی اورامان همچنین دسترسی بسیار خوبی به یکی از جاذبه‌های طبیعی اورامان، یعنی رودخانه سیروان دارد.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران، لابی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، نمازخانه و صبحانه رایگان اشاره کرد.

آدرس: کردستان، اورامان

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان