تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

کشور ایران با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان، در بسیاری از ایام سال در سرتاسر آب و خاکش میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. ایران سرزمینی پر از جاذبه و طبیعت سرسبز و شاداب است. بیرجند یکی از شهر‌های بخش شرقی ایران است که جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.

هتل‌های شهر بیرجند

رویداد۲۴ شهر بیرجند با توجه به آنکه در فاصله کمی از استان خراسان رضوی واقع شده مقصد بسیاری از گردشگران است. ما در جامعه ۲۴ قصد داریم تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بیرجند را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

هتل چهار ستاره کوهستان بیرجند

به گزارش جامعه ۲۴، هتل چهار ستاره بیرجند، یکی از اقامتگاه‌های این شهر است که می‌توان در آن اقامتی مناسب داشته باشید. هتلی مشرف به مناطق اطراف که چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد، هنگامی که از پنجره‌های واحد‌های هتل کوهستان به بیرون نگاه کنید، قامت بلند درختان اطراف و کوه‌های زیبا اطراف را می‌بینید.

این هتل در منطقه بند امیر شاه در فاصله ۱۰ کیلومتری از بیرجند واقع شده است. هتل چهار ستاره کوهستان در ۴ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی ساخته شده است، همچنین می‌توانید باتوجه به فاصله کم این هتل از مسجد جامع توحید، از این آثار تاریخی هم بازدید به عمل آورید.

آدرس: بیرجند، بلوار پیامبر اعظم (ص)، دهکده توریستی برادران ذوالفقاری

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

هتل سه ستاره جهانگردی بیرجند

هتل سه ستاره جهانگردی، یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر بیرجند است، این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این منطقه است. البته در اینجا قدیمی به منظور با سابقه است. این هتل سه ستاره حدود ۴۰ سال سابقه دارد. به منظور افزایش امکانات رفاهی هتل و زیباسازی فضای داخلی هتل، ساختمان آن به طور کامل بازسازی شده است. هتل سه ستاره جهانگردی ۳ طبقه و ۴۳ اتاق دارد. یکی از مهم‌ترین دلیل‌های محبوبیت‌های هتل جهانگردی، نزدیکی ارگ کلاه فرنگی بیرجند به این هتل است.

آدرس: بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبه‌روی بیمارستان بوعلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

هتل اقتصادی قائم بیرجند

هتل‌های شهر بیرجند از تنوع بالایی برخوردار هستند، علت قرارگیری هتل قائم بیرجند در لیست بهترین هتل‌های بیرجند، امکانات رفاهی و لوکس هتل قائم است، که در اختیار گردشگران قرار گرفته است. علت دوم محبوبیت هتل قائم نزدیکی این هتل به جاذبه‌های زیبای شهر بیرجند است. به طور مثال می‌توان به فاصله اندک هتل قائم تا قلعه بیرجند و مدرسه شوکتیه اشاره کرد. فاصله کم هتل قائم تا جاذبه‌های گردشگری شهر بیرجند و موقعیت مکانی خوب این هتل یکی از بهترین دلایل محبوبیت این هتل در میان گردشگران است. هتل قائم با ۳ طبقه و ۲۷ اتاق از هتل‌های خلوت به حساب می‌آید.

آدرس: بیرجند، میدان امام خمینی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

هتل سه ستاره سپهر بیرجند

هتل سه ستاره سپهر بیرجند یکی از محبوبترین هتل‌های شهر بیرجند به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره در مجموع در ۶ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی ساخته شده است. فاصله مناسب هتل سپهر بیرجند تا فرودگاه و ترمینال مهم‌ترین علل پرطرفدار بودن این هتل در میان گردشگران است.

تفاوت چندانی ندارد که شما با اتوبوس یا هواپیما به شهر بیرجند سفر کرده باشید، فاصله کم این هتل با این اماکن باعث راحتی گردشگران در مسیر‌های رفت و برگشت خواهد شد. هتل سه ستاره سپهر از هتل‌های بسیار زیبای بیرجند به حساب می‌آید. این هتل سه ستاره امکانات رفاهی مناسبی برای برگزاری یک مهمانی کاری یا خانوادگی را هم دارد.

آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی ۴، پلاک ۷۷

مهمانپذیر کلبه شهر بیرجند

باتوجه به آنکه در شهر بیرجند تنوع اقامتگاه‌ها برای گردشگران بسیار است، مهمانپذیر کلبه شهر بیرجند از جمله هتل های اقتصادی در این شهر است. مهمانپذیر کلبه درست مانند اسمش کلبه، ساختمانی کوچک و نقلی دارد. ساختمان مهمانپذیر یک طبقه است و طبقه همکف متعلق به مهمانپذیر نیست. این ساختمان کوچک بیشتر برای اقامت‌های یک شبه مناسب است و امکانات اقامت طولانی مدت را ندارد. کلبه دارای ۱۲ اتاق است که واحد‌های اقامتی آن، سرویس بهداشتی و حمام جدا ندارد. مهمانپذیر کلبه در نزدیکی باغ اکبریه بیرجند واقع شده است.

آدرس: بیرجند، میدان آزادی، خیابان جمهوری اسلامی، بین جمهوری ۳ و ۵

معرفی بهترین هتل‌های شهر بیرجند

هتل تک ستاره مقدم بیرجند

هتل تک ستاره مقدم، یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی شهر بیرجند است، این هتل تک‌ستاره سابقه درخشانی در میان گردشگران این شهر دارد. ساختمان هتل تک ستاره مقدم در سه طبقه و در کل ۲۵ واحد اقامتی ساخته شده است.

اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی مناسبی را برای یک اقامت چند روزه فراهم کرده است. گردشگران این منطقه با اقامت در این هتل می‌توانند بدون صرف هزینه زیاد، اقامت مناسبی در این هتل داشته باشند. در نزدیکی هتل مقدم مکان‌های گردشگری مانند آرامگاه حکیم نزاری واقع شده است. یکی از دلایل محبوبیت هتل مقدم، فاصله اندک این هتل تا مراکز خرید شهر بیرجند است.

آدرس: بیرجند، خیابان جمهوری، بین جمهوری ۲ و ۴، جنب پارک آزادی

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان