تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

پیام احساسی آرین روبن برای خداحافظی فرانک ریبری

بازیکن هلندی که چندی پیش به فوتبال خود پایان داد، یاد هم تیمی خود را که به تازگی به باشگاه ستارگان سابق پیوسته است، گرامی داشت.

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرین روبن نام افسانه‌ای فوتبال هلند و بایرن مونیخ با هم تیمی سابق خود فرانک ریبری خداحافظی کرد. روبن در پستی احساسی در اکانت اینستاگرام شخصی خود گفت که هم بازی بودن با ریبری همیشه برای او افتخار بوده و آن‌ها در کنار هم لحظات بسیار خوبی را سپری کردند.

آرین روبن خطاب به فرانک ریبری گفت:بابت همه چیز متشکرم دوست من... بودن با تو در داخل و خارج از زمین همیشه لذت بخش بوده است. تو واقعاً می‌توانی به آنچه انجام داده‌ای افتخار کنی. این همیشه باعث افتخار است که بخشی از زندگی ورزشی تو بودم. حالا با خانواده ات خوش بگذران، به زودی تو را می‌بینم.

ریبری در ۱۲ سالی که برای بایرن بازی کرد، ۱۸ جام بزرگ به دست آورد و همیشه به عنوان یک اسطوره باشگاه، درست مانند روبن، در خاطره خواهد ماند. این بازیکن فرانسوی در حالی که در سال ۲۰۱۳ به عنوان بازیکن سال فوتبال اروپا انتخاب شد، در ۴۲۵ بازی با بایرن مونیخ، ۱۲۴ گل به ثمر رساند. ریبری با انجام ۹۲ پاس گل در ۲۷۳ بازی در بوندسلیگا، به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فوتبال جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان