تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

بهترین هتل‌‌‌های شهر خرم آباد

خرم‌آباد شهری توریستی با جاذبه‌های گردشگری فراوان در استان لرستان است، که همانطور که از نام آن پیدا است، یکی از سرسبز‌ترین شهر‌های ایران با آثار باستانی بسیار است که از چشم‌انداز‌های طبیعی بی‌نظیر و خارق‌العاده، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های شگفت‌انگیز زیادی برخوردار است و هرساله مقصد بسیاری از گردشگران از سرتاسر ایران و جهان است.

گردشگری

رویداد۲۴ برای آنکه در شهر توریستی خرم آباد اقامت داشته باشید، می‌توانید از هتل‌های متنوع و خوبی که در این شهر وجود دارد، استفاده کنید. انواع هتل‌های لوکس و گران قیمت تا هتل‌های میان رده و اقتصادی در شهر خرم آباد برای گردشگران که قصد اقامت دارند، پیدا می‌شود. با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های شهر خرم‌آباد توریستی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل چهار ستاره رنگین کمان

هتل چهار ستاره رنگین‌ کمان، مجموعه‌ای تفریحی، تجاری و اقامتی ۹ طبقه است که طبقات ۴ تا ۶ آن متعلق به واحد‌های اقامتی است. هتل چهار ستاره رنگین کمان، امکانات رفاهی خوبی مطابق با استاندار‌های جهانی به گردشگران ارائه می‌دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل چهار ستاره می‌توان به رستوران گردان آن که در طبقه آخر ساختمان قرار گرفته و دارای منظره‌ای زیبا از شهر خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک است، اشاره کرد. شهربازی هتل نیز جای بسیار مناسبی برای کودکان شما است.

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر چون قلعه فلک‌الافلاک، پارک زیبا‌کنار و دریاچه کیو نیز این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر خرم‌آباد تبدیل کرده است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل می‌توان به رستوران تابستانه، رستوران گردان، آلاچیق، آب‌نما، یک سالن کنفرانس مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم صوتی و تصویری، شهربازی، مراکز خرید متنوع، سه تالار پذیرایی، آسانسور، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، لابی، تاکسی سرویس، پارکینگ خودرو، صندوق امانات و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل چهار ستاره رصدخانه کاسین

هتل چهار ستاره رصدخانه کاسین یکی از بهترین و جدیدترین اقامتگاه‌های شهر خرم آباد است، که در ارتفاعات کوهستانی در پنج طبقه طراحی شده است. مدرن‌ترین رصدخانه خاورمیانه که بسیار مجهز و پیشرفته است، در طبقه پنج این هتل چهار ستاره واقع شده است.

رصدخانه هتل چهار ستاره کاسین تنها رصدخانه‌ای در ایران است که تلسکوپ خورشیدی دارد و امکان رصد آسمان در روز وجود دارد. همچنین در این هتل رستوران گردانی وجود دارد، که لقب بلند‌ترین رستوران گردان ایران را به خود اختصاص داده است. از این هتل می‌توانید به‌راحتی به دیدن جاذبه‌های گردشگری نظیر پارک شریعتی، قلعه فلک‌الافلاک و دریاچه کیو بروید.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، آسانسور، لابی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران گردان، پارکینگ خودرو، رصدخانه، کافی‌نت، اینترنت رایگان، سالن اجتماعات، فضای سبز، تاکسی سرویس اشاره کرد.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان شریعتی، مجتمع بام لرستان، مجتمع علمی تحقیقاتی، پذیرایی

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل چهار ستاره آزادی

هتل چهار ستاره آزادی یکی از بهترین اقامتگاه‌های خرم آباد است که محیط آن بسیار نوستالژیک است. در این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هتل آزادی همچنین از نظر دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شهر، در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته است و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به دیدن جاذبه‌هایی چون قلعه فلاک‌الافلاک، حمام گپ و پارک شریعتی بروید.

هتل چهار ستاره آزادی با تسهیلات اقامتی خیلی خوب و مناسب، اتاق‌های تمیز و شیک همواره آمادگی پذیرایی از گردشگران و مسافران خرم آباد را دارد.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت رایگان، خشکشویی، رستوران، استخر، کافی‌شاپ و پارکینگ خودرو اشاهر کرد.

آدرس: خرم‌آباد، میدان آزادی، خیابان مجاهدین

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل سه ستاره سالیز خرم آباد

اگر قصد دارید تا در هنگام اقامت خود در شهر خرم آباد، چشم اندازی روبه فلک‌الافلاک و مناره آجری خرم‌آباد داشته باشید، هتل سه ستاره سالیز این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل سه ستاره به‌تازگی بازسازی شده و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است.

همچنین موقعیت مناسب این هتل و دسترسی به مناطق مختلف شهر نظیر ترمینال خرم‌آباد، پل شکسته، فرودگاه، آبشار نوژیان، پارک صخره‌ای، دریاچه کیو و بام خرم‌آباد از مزیت‌های این هتل است.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به آسانسور، لابی، کافی‌شاپ، روم سرویس، خشکشویی، پارکینگ خودرو، اینترنت رایگان، نمازخانه، سالن همایش و رستوران اشاره کرد.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان علوی، میدان امام خمینی، بالاتر از بیمارستان ایران

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل سه ستاره عطر خرم آباد

هتل سه ستاره عطر، یکی از هتل‌های خوب و در رده اقتصادی شهر خرم آباد است، که در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد. این هتل سه ستاره با ارائه خدمات رفاهی مناسب به همراه اشتن واحد‌های اقامتی تمیز و مرتب یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل‌های میان‌رده خرم‌آباد برای اقامت است.

همچنین گردشگرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند چشم انداز دیدنی به قلعه فلک‌الافلاک، مخمل‌کوه و پل شکسته داشته باشند.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، رستوران، سونا، کافی‌نت، سیستم اعلام حریق، خدمات آژانس مسافرتی و نمازخانه اشاره کرد.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان انقلاب، جنب مصلی الغدیر

معرفی بهترین هتل‌های شهر خرم آباد

هتل دو ستاره جهانگردی سراب کیو

هتل دو ستاره جهانگردی سراب کیو یک هتل میان‌رده دو ستاره و پاکیزه در شهر توریستی خرم آباد است. با اقامت در این هتل از طبیعت زیبا و بکر خرم‌آباد و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی متعددی که در سطح شهر وجود دارد، لذت ببرید.

گردشگرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، فاصله اندکی تا دریاچه کیو، پارک صخره‌ای و قلعه فلک‌الافلاک خواهند داشت.

از مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به لابی، آسانسور، پارکینگ خودرو، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

منبع: جامعه 24
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان