تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱

بهترین برندهای قاب گوشی در ایران

رنگ قاب‌های مختلفی که برای گوشی خود انتخاب می‌کنیم، نشان دهنده روحیات و احساسات ما است. هر قاب گوشی می‌تواند به راحتی شخصیت و پرستیژ افراد مختلف را به نمایش بگذارد.

رویداد۲۴  پشت هر قاب گوشی دنیایی از داستان ها و ماجراها نهفته است! هر کدام از قاب های گوشی احساس خاص خود را دارند. قاب های سیلیکونی نماد نرمی و لطافت هستند. قاب های بامپر نماد ظرافت و زیبایی و هر قاب دیگری نمادی خاص برای خود دارد.

رنگ قاب های مختلفی که برای گوشی خود انتخاب می کنیم، نشان دهنده روحیات و احساسات ما است. هر قاب گوشی می تواند به راحتی شخصیت و پرستیژ افراد مختلف را به نمایش بگذارد. پس بهتر است بهترین برند قاب گوشی را برای خود انتخاب کنید!

ویژگی های بهترین برندهای قاب گوشی

summit2

به طور کلی یک قاب با کیفیت دارای ویژگی هایی است که ما از اکثر برندهای معتبر تولید کننده قاب انتظار داشته و این کمپانی ها نیز در طراحی و ساخت قاب های خود انتظارات ما را برآورده می کنند. چند ویژگی مهم در ادامه توضیح داده شده است:

  • هدف از استفاده قاب گوشی تامین امنیت بدنه گوشی بوده و قاب گوشی باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.
  • یک قاب گوشی استایلی را به شما هدیه می کند که به آن علاقه مند هستید؛ بنابراین طراحی قاب بسیار حائز اهمیت بوده و باید طراحی خاص و جالب توجهی داشته باشد.
  • استفاده طولانی مدت بدون تغییر رنگ و یا ایجاد کهنگی روی قاب امکان پذیر باشد؛ بنابراین برای تولید آن باید از متریال های باکیفیت استفاده شده باشد.
  • قاب گوشی نباید جلوی دوربین، پورت ها، میکروفون و سایر اجزای کاربردی گوشی را بگیرد؛ به همین علت باید متناسب با ابعاد گوشی طراحی و تولید شده باشد.
  • گم شدن گوشی باعث آسیب جدی به باتری و قطعات داخلی آن شده و کارایی گوشی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛ بنابراین قاب گوشی نباید موجب گرم شدن گوشی شود.
  • ویژگی های قاب گوشی باید به گونه ای باشد که چربی گریز بوده و اثر انگشت و ذرات لکه روی آن باقی نماند.
  • پس از گذر مدت زمانی قاب گوشی لکه گرفته و نیاز است که شست و شو داده شود؛ به همین علت باید قاب گوشی قابلیت شستشو داشته باشد.
  • هنگامی که صحبت از قاب گوشی آیفون می شود، بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که حتماً این محصول دارای قیمت بالایی است؛ در صورتی که این تصور صحیح نبوده و یک قاب گوشی مناسب دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

اکنون که با مجموعه ویژگی های بهترین برند های قاب گوشی آشنا شده ایم، زمان آن رسیده است که به سراغ بهترین مارک های قاب گوشی برویم.

قاب گوشی اسپیگن (Spigen)، بهترین برند معرفی شده در مجلات مختلف

summit4

 
   


اسپیگن یا اشپیگن یک برند کره ای – آلمانی بوده و از سال ۲۰۰۸ تاکنون در زمینه تولید و عرضه قاب و محافظ گوشی مشغول به فعالیت است. این برند معتبر همیشه قاب های باکیفیت تولید نموده و چندین سال در مجلات مختلف به عنوان بهترین برند قاب گوشی انتخاب شده است.

جالب است بدانید که این برند تنها در زمینه تولید قاب گوشی مشغول به فعالیت بوده و تمام تولیدی خود را منحصر به این محصولی نموده است. به همین علت می توان به کیفیت بالای قاب های گوشی تولید شده توسط این برند اطمینان نمود.

کمپانی اسپیگن در وب سایت خود قاب های تولید شده خود را به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی نموده است. قاب های ضد ضربه اسپیگن دارای امتیاز بالایی در میان کاربران بوده و از نکات جالب توجه می توان به طرح های مینیمال روی کاور اشاره کرد.

 
   


با قاب گوشی Auto Focus، روی قاب گوشی خود قفل شوید!

قاب گوشی اتوفوکوس با طرح های جذاب آن مشهور شده و علت محبوبیت آن را نیز می توان قاب های باکیفیت با طراحی منحصر به فرد آن دانست. اتوفوکوس به قابلیتی در دوربین گفته می شود که به صورت اتوماتیک روی یک منطقه فوکوس می نماید.

شاید علت اصلی انتخاب نام این برند نیز همان باشد که با خرید و استفاده قاب گوشی اتوفوکوس ناخودآگاه روی قاب گوشی خود قفل می شوید. قاب هایی که توسط این برند طراحی و تولید می شوند، طراحی های مینیمال و ظریفی داشته و از متریال های با کیفیت برای تولید آن ها استفاده می شود.

قاب گوشی اتوفوکوس از بهترین برند های تولید کننده قاب گوشی اپل و سامسونگ بوده و برای سایر مدل های گوشی نیز قاب تولید می کند. قیمت قاب گوشی شیائومی اتوفوکوس بسیار مناسب بوده و با توجه به آن که قاب های تولیدی توسط این کمپانی ساده و در عین حال مقاوم است، اما دارای قیمت کم تری نسبت به سایر برندها می باشد.

 
   


قاب گوشی X – Level، قاب هایی شگفت انگیز و منحصر به فرد!

زیبایی و جذابیت برخی از گوشی ‌های تولید شده توسط کمپانی های بزرگ تولید تلفن‌ های همراه به حدی زیاد است که بسیاری از کاربران تمایل چندانی به استفاده از قاب های گوشی طرح دار نداشته و مایلند که از قاب گوشی ژله ای استفاده کنند.

با این حال پس از مدتی استفاده از قاب های ژله ای، این قاب ها رنگ خود را از دست داده و زرد می شوند. اگر شما نیز دوست دارید که بهترین مارک ژل های که تغییرات بسیاری در طراحی آن ایجاد شده و تغییر رنگ در آن مشاهده نمی شود خریداری نمایید، به قاب های گوشی ژله ای این برند اعتماد کنید.

به علاوه روی قاب های گوشی این برند یک لایه کوچک ضد اشعه فرابنفش کار شده است که مانع از ورود اشعه خورشید به بافت قاب می گردد. این برند مشهور انواع مختلفی از قاب ها را در مدل های شفاف، مات، رنگی، اکلیلی، طرح دار و گرادینت طراحی و توزیع نموده است.

با قاب گوشی نیلکین (Nillkin) از نگاه کردن به گوشی خود خسته نمی شوید!

بهترین برند کاور موبایل را نیلکین می دانند. این برند قاب گوشی با کیفیت تولید می ‌نماید که حتی نگاه کردن به آن ها نیز لذت بخش بوده و لذت استفاده از گوشی را چندین برابر می نماید. کمپانی نیلکین در شهر شنزن واقع بوده و سال‌ های متمادی است که در زمینه تولید لوازم جانبی با کیفیت گوشی مشغول به فعالیت است.

این برند با هدف اصلی توسعه و طراحی متناسب با نیاز کاربر مشغول به فعالیت بوده و قاب های تولید شده آن ها از نظر ظرافت در طراحی و کیفیت و کارایی کاملا ایده آل می باشند. بسیاری از کاربران این برند را به عنوان بهترین برند کاور گوشی معرفی کرده و سال ‌های متمادی است که پرفروش ترین قاب های گوشی مختص به این کمپانی است.

این برند مشهور علاوه بر قاب گوشی اقدام به طراحی و تولید انواع لوازم جانبی مختلف از جمله گلس، کابل شارژر و سایر لوازم مورد نیاز گوشی نموده و قاب های آن در طرح ها و رنگ های مختلف در مدل های زیر تولید می شوند:

  • قاب گوشی چرمی نیلکین که دارای ظاهری جذاب و خوشایند است.
  • قاب نیلکین فراستند که با متریال مقاوم و طراحی و رنگبندی خاص آن مشهور شده است.
  • کاور ضد ضربه با طراحی هیجان انگیز از جنس فیبر کربن ساخته شده است.
  • کاور TPU که همان قاب ژله ای بوده و از نظر کیفیت بهترین مارک قاب ژله ای بوده و به ندرت تغییر رنگ می دهد.
  • قاب ۳۶۰ درجه که از محصولات محبوب و پرطرفدار تولیدی این برند است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان