تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

داوران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بشناسید/ ۳ زن و یک داور ایران در دوحه

فیفا نام ۳۶ داور حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منتشر کرد.

داوران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بشناسید/ ۳ زن و یک داور ایران در دوحه

رویداد ۲۴ به گزارش الجزیره، فیفا نام ۳۶ داور و ۲۴ مسئول مشاهده سیستم VAR حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منتشر کرد.

علیرضا فغانی، داور ایرانی نیز از جمله داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

این نخستین جام جهانی است که سه داور و سه کمک داور زن در آن حضور دارند. این داوران از کشورهای فرانسه، رواندا، ژاپن، برزیل، مکزیک و آمریکا در قطر حضور پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:انتقاد مدافع منچستر یونایتد از میزبانی قطر برای جام جهانی 2022


عبدالرحمن الجاسم، داور ۳۵ ساله قطری یکی از داوران فیفا حاضر در این رقابت‌ها است. کریس بث استرالیایی، علیرضا فغانی از ایران، نا نینگ از چین، محمد عبدالله محمد از امارات، یوشیمی یاماشیتا از ژاپن، باکاری پاپا گاساما از گامبیا، مصطفی غربال از الجزایر، ویکتور گمز از آفریقای جنوبی، سلیمه موکانسانگا از رواندا، ماگوتی نادیا از سنگال، ایوان بارتون از سالوادور، اسماعیل الفت از آمریکا، ماریو اسکوبار از گواتمالا، سعید مارتینز از هندوراس، سسار راموز از مکزیک، رافائل کلاز از برزیل، آندرز ماتیاس ماتونته کابررا از اورگوئه، کوین اورتگا از پرو، فرناندو راپالینی از آرژانتین، ویلتون سامپایو از برزیل، فاکوندا تلو از آرژانیتن، عیسی والنزوئلا از ونزوئلا، متیو کنگر از نیوزلند، استفان کواکس از رومانی، استفانی فراپارت از فرانسه، دنی ماکلی از هلند، سیزمون مارکینیاک از لهستان، آنتونیو لاهوز از اسپانیا، میشائیل الیور از انگلستان، دنیل اورساتو از ایتالیا، دنیل سیبرت از آلمان، آنتونی تیلور از انگلستان، کلمنت تورپین از فرانسه، اسلاوکو وینکک از اسلونی، ۳۶ داور حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تشکیل می دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان