تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
اردشیر مطهری در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند، اگرنه کسی حرفشان را پشم حساب نمی‌کرد/ برخی از این‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند

اردشیر مطهری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند و قبل از اینکه سلبریتی شوند، واقعاً چه جایگاهی داشتند و کسی حرف آن‌ها را پشم حساب می‌کرد؟

اردشیر مطهری نژاد نماینده گرمسار

رویداد۲۴ محمد آیتی: اردشیر مطهری نماینده گرمسار به رویداد۲۴ می‌گوید: ما از کسانی که چهره می‌شوند و بالاخره در این مملکت اعتبار کسب می‌کنند، توقع داریم. یعنی با عنایتی که نظام و مردم دارند به جایگاه‌هایی می‌رسند که تقریباً جوان‌های ما خیلی از این رفتارها، اعمال و تیپ این افراد را به عنوان الگو برداشت می‌کنند و این افراد دیگر متعلق به خودشان نیستند و باید آن‌ها را متعلق به مردم و نظام دانست، پس انتظار است که آن‌ها بهترین الگو باشند، نه از نظر مالی و جایگاهی، بلکه از لحاظ تیپی، اخلاقی، یعنی جوان‌های ما دوست داشته باشند، جای این عزیزان باشند.

او می‌گوید: امروز در برابر ایران، دشمنانی مثل اسراییل، عربستان، شبکه ایران اینترنشنال و خیلی جا‌های دیگر وجود دارند که عملاً مقابل ما صف‌آرایی کردند. پس همه ما برای مقابله با این دشمنان، به جهت حفظ کشور، دستاورد‌های شهدا و انقلاب مسئولیم.

سلبریتی‌ها باید مسیر سردار سلیمانی را ادامه دهند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: امروز کسی حق ندارد با مسائل ملی، شخصی رفتار کند. اگر اختلاف‌نظر هم داریم در جایگاه ملی باید مشق و رسالت‌مان در رابطه با کشور، استقلال‌مان و مقاومت‌مان مثل سردار سلیمانی باشد که این موضوع در تشییع پیکر او با حضور ۲۵ میلیون ایرانی، به همگان ثابت شد.

مطهری می‌گوید: امروز سلبریتی‌های ما باید مسیر حاج قاسم را ادامه دهند. یعنی باید دلسوز مردم و نظام باشند. امروز جبهه جنگ تغییر کرده است، به عبارتی زمین و زمان آن متغیر است.



بستن مچ‌بند مشکی توسط ورزشکاران می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ باشد

این چهره اصولگرا می‌گوید: اینکه برخی ورزشکاران، مچ‌بند مشکی به دست بستند یا شادی پس از موفقیت نکردند، می‌تواند به خاطر حادثه شاهچراغ هم باشد. باید خوشبین باشیم، یعنی ما هم باید بهره‌برداری مثبت خودمان را از رفتار این ورزشکاران داشته باشیم. از طرفی، دشمن می‌خواهد بهره‌برداری منفی خودش را بکند. یا مثلاً اینکه می‌گویند بازیکنان تیم ملی سرود ملی را نخواندند، من که نگاه کردم دیدم یک خط درمیان بازیکنان، سرود را خواندند، پس ما باید بیاییم و این موضوع را پررنگ کنیم.

سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند، اگرنه کسی حرف آنها را پشم حساب نمی‌کرد

وی می‌گوید: سلبریتی‌ها در این نظام و به واسطه این مردم به اوج رسیدند و همه چیز آن‌ها برای نظام و مردم است. آبان سال ۹۸ مگر کشور مشکل نداشت، چرا آن موقع پای کار نیامدند؟ مگر جنگ نداشتیم، چرا آن زمان پای کار نیامدند؟ این سلبریتی، چطور آمده و رشد کرده است؟ سلبریتی‌ها به خاطر نظام جایگاه پیدا کردند و قبل از اینکه سلبریتی شوند، واقعاً چه جایگاهی داشتند و کسی حرف آن‌ها را پشم حساب می‌کرد؟ اینکه این‌ها آمدند و رشد کردند در این نظام بوده نه ابتکار خودشان. بالاخره این افراد انتخاب شدند و از خیلی از فیلتر‌ها رد شدند.

مطهری می‌گوید: آن سلبریتی که بچه‌اش را گذاشته در فلان دبیرستان یا کالج انگلستان، پولی که به آن کالج می‌دهد، معادل هزینه ۱۰ روستای سیستان و بلوچستان است. حالا باید پرسید این سلبریتی‌ها الان شدند، دلسوز کشور و مردم؟ برای همین باید هوشمند باشند و گول نخورند، چون صهیونیست، پشت این ماجرا‌ها است و یا عربستان ۲۴ ساعته به وسیله شبکه‌های معاندش، پای کار هست.

برخی از سلبریتی‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند

نماینده گرمسار می‌گوید: بعضی از سلبریتی‌ها که پولشان را در خرید ملک، زمین، ویلا، برج‌سازی، ماشین و غیره برده‌اند از کجا بوده است؟ خدا وکیلی برخی از این‌ها چوب نداشتند به سگ بزنند.

او می‌گوید: ورزشکاری که نماینده ملت ایران است، نمی‌تواند رفتار فردی با موضوع داشته باشد، چون آن‌ها متعلق به نظام ایران هستند. اگر قرار باشد اعتبارشان، جایگاه و پول زیاد را از نظام و مردم کسب کنند و بعد یک دفعه یادشان بیاید در ایران اشباع شده‌اند و باید در جهان مطرح شوند و باج خود را بگیرند، بی‌انصافی و بی‌عدالتی است. ما حق غفلت و خیانت به نظام را در این جنگی که راه افتاده، نداریم.

خاک بر سر وزارت ورزش کند که این افراد را برای مسابقات برگزیدند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: اینکه سرود ملی را نخوانند یک غفلت است و باید ورزشکار روی به خواندن سرود ملی بیاورد. خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند. دشمنان نظام هم دارند این افراد را تحریک می‌کنند و طوری خبررسانی دارند که انگار فردا صبح کار نظام تمام است. اکنون در نخواندن سرود تیم ملی باید یقه آن‌هایی را گرفت که این افراد را انتخاب کردند. ما این همه آدم و حتی افراد بهتر از این‌هایی که اعزام‌شده را داریم، چرا مسئولان در انتخاب‌شان دقت نمی‌کنند؟

مطهری می‌گوید: اکنون که این اتفاقات افتاده باید تمام زوایای کار بررسی شود، یعنی بیاییم بگوییم چه کسانی این افراد را انتخاب کردند؟ بعد بررسی و طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان شود. اکنون خیلی دل مردم به درد آمده و آقای وزیر باید بیاید شفاف‌سازی کند. مردم از این رویکرد، گلایه‌مند هستند و به خود من مراجعه کردند. پرچم ما، نماد اقتدار، هویت و عظمت ما است و سرود ایران هم، نمادی از عزت و اقتدار ما است، برای همین کسی حق ندارد به آن، خدشه وارد کند.

وی می‌گوید: در کشور ترکیه، پرچم را روی سرشان می‌گذارند و دور می‌زنند، اما برخی از این آقایان، امر به آن‌ها مشتبه شده است که چنین رویکرد‌های غیراخلاقی را انجام می‌دهند. برخی از همین‌ها به لطف نظام به امکانات و جایگاه رسیدند و پول‌شان از پارو بالا می‌رود، حالا دنبال فرار از پرداخت مالیات هستند و می‌خواهند به واسطه اسم‌شان از خیلی از مسئولیت‌ها فرار کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۸
SR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
4
38
شما که ۴۳ سال حکومت میکنید برای سیستان و بلوچستان چکار کردید غیر از محروم کردن مردمش از ابتدایی ترین حقوقشون، که در کمال وقاحت انتظار دارید علی دایی و امثال ایشون جور شماها رو بکشن. شما با پول مردم بچه هاتون و بفرستید اون ور ولی برای بقیه با پول خودشون حرامه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
دقیقا
اقای نماینده شما باید به مطلب گوینده توجه کنی .
امام علی علیه السلام فرمودند:
الْحِکْمَهُ ضَالَّهُ الْمُؤْمِنِ فَخُذِ الْحِکْمَهَ وَ لَوْ مِنْ أَهْلِ النِّفَاقِ؛
حکمت گمشده مومن است بنابراین حکمت را فرا گیرید هر چند از منافق باشد.
نهج البلاغه، حکمت 77
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
37
شما اول حرف زدنتو درست کن بعد بیا مصاحبه کن. پشم و چوب به سگ و... اینا چیه آخه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
ابزار کارسابقش بوده
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
چوب وپشم وسگ ملکه ذهنی ایشان رانشان میده که مربوط به زمانیه که چوب چوپانی بدستش بوده وسگ گله داشته وجلوی رویش هم گوسفند(پشم)میدیده.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
32
واقعن درست گفتی چون شمارو پشم حساب کردیم اینطور وقیح شدین
D
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
22
هر کسی به جایی برسد ، باید برده ی زرخرید باشد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
20
ولی سنگ دارند به سگ بزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
23
پس اگر به خاطر نظام جایگاه پیدا کردن حالا که نظام باهشون بده باید جایگاهشون رو از دست بدن ! چرا هرکی با نطام زاویه پیدا می کنه خود به خود جایگاهش بین مردم تقویت میشه !
استدلال بند تنبانی در احمقانه ترین سطح ! از یک ادم ای کیوزیر ۵۰
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
26
ضمن عرض احترام به مردم عزیز گرمسار

واقعا نمیدونم چرا شهر شما ...هایی امثال محمود احمدی نژاد و حسن روحانی و این آقا تحویل جامعه میده ؟
یعنی واقعا افراد مفیدتری در استان شما پیدا نمیشه؟؟!! قحط الرجال شده در این مملکت؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
16
عذر بدتر از گناه این یعنی عرضه ندارید و دوست و دشمن خودتونم نمیشناسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
19
ای کاش برای بعضی از این حضرات دوره آموزش نطق و بیان ارائه میشد ؛ این اندازه بلاهت در گفتار و این حد از لمپنیزم هرگز در شان یک نماینده مجلس نیست.
315
|
Poland
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
22
چه لاتی و تهاجمی هم جواب میده این اردشیر !
مگه اون هنرمندی که بچشو برده لندن گذاشته کالج مثل اقازاده های دزد از کیسه مردم دزدیده برده ...
تو که اینقدر طلبکاری از همه,جراتشو داری به این عنتر زادههای مفت خور مسئولین حمله کنی؟

انصافا اسمت به افکار پریشان و و ماقبل تاریخت نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
24
ادم نفهم ورشکاران متعلق به نظام هستند !؟ مگه برده اند ؟ مگه گلادیاتورند ؟ توخودفروخته اگه خریدفروش میشی معنیش این نیست که همه مثل تواند ورزشکار هنرمند و ...اتفاقا برای نطام شما ابرو کسب کرده اند اگ. همین چهارتا ورزشکار وهنرمند هم نبودند در دنیا شما تپاله ها چه جایگاهی داشتین سواد وهنر ومدیریت یخت ! پس ببند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
8
منظورش سلبریتی های هنربند است. اما بهاره رهنما و محمدرضا گلزار و سیدجواد هاشمی و مهران رجبی و سحر قریشی در همراهی با مردم حرفی نزدند!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
13
3
سلبریتها رو رسانه ها بزرگ کردن قبل از انقلاب به بازیگران مخصوصا بازیگران زن دید خیلی بدی وجود داشت به خواننده ها هم همینطور بعد از انقلاب خیلی مطرح طدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
رابطه رسانه وسلبریتی دوطرفه است رسانه هم برای بالابردن مخاطب وتیراژشون باید با سلبریتی ها مصاحبه وگفتگو کنن قبل از انقلاب هم بازیگران توسط رسانه هامطرح میشدن !
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
17
اتفاقا برعکس اگر این نظام نبود شما بودید که چوب نداشتید به سگ بزنید چه برسه که نماینده بشوید و گرنه در هر رژیمی بود ارزش بازی امثال علی دایی یا هنر پرویز پرستویی را می فهمیدند . درضمن خیلی مغرض هستی که میگی (من که نگاه کردم دیدم یک خط درمیان بازیکنان، سرود را خواندند). هیچکس نخواند . هیچکس .
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
1
23
الان خودت چه طوری به این جایگاه رسیدی که به راحتی داری به مردم توهین می‌کنی؟؟؟!! اونا یه هنری داشتن، تو چی داشتی به جز رانت و چاپلوسی؟؟؟!! تو الان باید گدایی می‌کردی. نگاه کثیف تون با اون مغزهای پوسیده و متعفن تون به مردم همین طوریه که همش منت میزارین و فکر می‌کنید مردم برده و جیره خوارتان هستند. جمهوری اسلامی برای شما و نه مردم ولی از ثروت مردم سفره‌ای پهن کرده که برای هفت جد و آبادتون غارت کردید پس ساکت شید.
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
نادر خان خیلی بی انصافی که دستمالکشی رو هنر نمی دونی طرف سالها با انواع دستمالها کار کرده تجربه اموخته ! یه استادیه الان براخودش کم هنریه بدون سواد بدون شرف بدون وجدان بدون عقل ..... فقط بادست خالی ویه دستمال بشی نماینده !
حالا ده درصد ! مهم تعداد نیست نیت مهمه !
اصلا بنده معتقدم باید این هنر به عنوان هنر نهم ! ثبت بشه ! چون تعداد اساتید این رشته خیلی خیلی محدوده ادم پدر ومادر دار هم که استقبالی نمی کنه ! متاسفانه خطر نابودی این موجودات زیاده بودجه محیط زیست هم کمه !
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
درود بر شما نادرخان که حرف دل خیلی ها رو زدی.
چقدر زیبا و بجا
نادر در پاسخ به فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سپاسگزارم آقا فرزاد. البته جمله آخر من پس «خ… شید» بود که رویداد تبدیلش کرد به ساکت شید!!!!
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
23
با توجه به ادبیاتی که استفاده کردی باید خدمتتون عارض بشم که الان کسی حرف شما رو پشم حساب نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
خودشم پشم حساب نمی کنن مرتیکه الدنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
داره دنبال باجناق می گردا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
19
.... میل فرمودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
خودت میل کردی … دشمنان رو و دائم … میکنی
جسارت به نماینده مردم توهین به مردم است
گور … که تربیت نکرد
رحمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
24
دقیقا مثل شما نماینده نا فهم که با ۱۰ درصد رای به مجلس رفتی
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
19
بعد میگن چرا در تظاهرات فحش و ناسزا می دهید ؟ آخر این آدم لمپن و بی ادب مثلا نماینده ، جوابش چیزی جز ناسزا است؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
گوش خر از حق شنیدن گشته کر..... ای منافق های تازه کار خر
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
لمپن تویی مازیار و اون اربابت امریکا که اونو خدا میدونی نعوذبالله بزودی میبینی مثل فرعون سقوط میکنه ولی در کل شعور لازم رو نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
19
برو بابا با هزارتارای رفتین تو اون خراب شده حرف مفت میزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
از حرفای گه بار شما که بهتره لا اقل دروغ نمیگه شماها مثل کریمی … دروغ میگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کریمی هم دمش گرم فتنه های خودتونه به خودتون بر می گرده.نوش جونتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
13
سلبریتی ها بخاطر طرفداراشون (فالورهاشون) سلبریتی شدن ربطی به نظام نداره.
مثلا حمید صفت سال 1396 با چند ده هزار فالور ناپدریش رو بقتل رسوند و امروز 3/7 میلیون فالور داره چه ربطی به نظام داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
20
حالا شما انتظار دارید این نماینده و امثالهم ، با این تربیت خانوادگی ، دنبال رفع مشکلات مردم باشند ؟!!!!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
18
آخه آدم نادان حرف حق زدن چه ربطی به درآمد یک فرد داره؟ یعنی از نظر تو هرکس دستمزد می گیره باید دربرابر ظلم سکوت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
سکوت نکنه ولی آدمم نکشه
خرفهم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
15
شما که سنگ هم نداشتید گربه بزنید.(دو زاری- پنز زاری یادتون هست.؟!!)
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
20
چرا نمی خواهید قبول کنید اگر خیانتی به خون شهدا و کشور و مردم هست از جانب شماست .
اعتیاد فقر فهشا بیکاری فساد اداری اقتصاد نابود و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
شما شهید میفهمی یعنی چی
شما حاج قاسم رو میشناسی
شما مردم رو میشناسی
شما فقط طرفداری میکنید از یه مشت پولدار نمک به حروم که حار شدن وگرنه مردم با سختی طی می‌کنند ولی شرفشون رو نمیفروشن
هی لقلقه زبونتو شده مردم فلان شدن بیسار شدن
چقدر گفتید کار نظام تموم شد و کنف شدید
از رو برید دیگه
سنگ پا روی شما رو نداره
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
10
انصافا تو لپ لپ همچو نماینده هایی پیدا نمیشه اینها رو از کجا میارن میفرستن مجلس شورای اسلامی! خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
13
ای بمیری با این ادبیات کثیفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
3
12
فک کنم تو معنی سلبریتی رو هم نمی دونی .
لابد سلبریتی های قبل از انقلاب و سلبریتی های بقیه کشورها مثل آمریکا هم به خاطر نظام مشهور شدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
اینا هرقدقدی که میکنن در قالب بسته های فکری احمقانه ایه که براشون میسازن اینا هم از رو می خونن تمام چرت وپرتاشون هم شبیه همه چون عقلی از خودشون ندارن ! برای همینم یه سری واژه های تکراری رو همینطور بی حساب وکتاب وبی معنی همه جا تکرار می کنند براشون هم مهم نیست حرف مفت باشه در عوض پول وامتیازات خوبی می گیرن وثروتهایی که ازبیتالمال اتبلشته کردن حفظ میشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
احه احمق اگه نظام به اینا سلبریتی های وطنفروش میدون نمی‌داد که الان نمیتونستن. پارس کنن مثل کریمی و دایی و جوان‌ها سربازان ارتشی ها و بسیحی ها رو به شهادت برسونن
لعنت بر شما نوکرای اسرائیل و عرعر ستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
احمق !میدون داد یعنی چی قدقد می کنی طرف به خاطر ورزش وجایگاه فوتبال در دنیا خود به خود مشهور میشه الان فوتبالیستهای کشورهای دیگه که در سطح جهان معروف ومشهورند نظامشون بهشون میدون !داده شما دستمالکشها یه وری رو مرتب تکرار می کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
سلبریتی های آمریکا کاملا در خدمت سیاست های آمریکا هستن اجازه حذف زدن علیه آمریکا و سیاست هاش هم ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
اولا علط کرده هرکی گفته سلبریتیهای امریکا کاملا در خدمت سیاستهای امریکاهستند ! مستندات کدومه ! تمام فیلمهای صد امریکا یی ،دولت وسیا در امریکا توسط فیلمسازان امریکایی ساخته میشه همونها رو هم تلویزیون میلی ما پخش می کنه به عنوان نشانه های فساد وستم در امریکا ! اما نمی گه خود این فیلمها یعنی این که سینماگراشون ازادن ! دوما امریکا هر ...‌‌می خوره به خودش مربوطه .
شما مثلا نظامتون اسلامی بود وشعارتون استقلال ! ازادی ! حالا الگوتون امریکاست ! تو امریکا هزار تا ....دیگه هم میخورن شما هم باید بخورین !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
7
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
9
اگر حالتون از دشمن دشمن گفتن بهم نخورده، حال مردم از شماها همتون.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
حال مردم از هرچی مثل کریمی دایی مدیری و هرزه های سینما و کوموله تجزیه طلب به هم میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
6
1
رویداد24 هم در ردیف آشوبگرا عمل نکن
نظرات مردم رو هم منتشر کن
اگه واقعا شرف داری
اگه نداری
همینطور سانسور کن ببینیم به کجا میرسی
مردم ایران مسلمان معتقد به نظام و منتقد هستند و هم با شرف و نمکشناس و قدر دان
نه
وحشی و بی دین و قاتل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
شرف !عیرت! نمک نمکدون اشوبگر ! نون نظام!
خزانه واژگان عرزشی ها محدود به همینهاست برای همین هم جمله سازی ها هنه شبیه همه ودر حد پایه سوم ! ابتدایی . چرا چون خزانه ِغات فقیر به فقر نوشتاری وگفتاری ختم میشود !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
4
اگر سلبریتها از دزدی و خیانت و کثافت بازی شما پاچه خوارها حمایت کنند و مسولین نالایق و بی ادبی مفتخور و بی سوادی چون شما رو تایید کنند پس با نظام و ملت هستند عجب ملت از شما مسولین بیزارند
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
10
از نظر شورای نگهبان و اربابانش،این لات بیسواد صلاحیت نمایندگی مجلس رو داره و انبوهی از مردم دانا و میهن دوست ندارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
7
از حرف زدنش معلوم است چقدر با سواد .چقدر اجتماعی .چقدر کاردان و چقدر دانا است .کاسه داغ تر از آش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
2
3
چطور سلبریتی ها تا وقتی در انتخابات و تظاهرات حکومتی شرکت می‌کردند و از دولت و حکومت تعریف و تمجید می‌کردند خوب و عالی بودند و بهتر از ایشان در دنیا نبود،اما حالا که دلسوزانه چند کلمه از نظام انتقاد کرده اند بدترین عالم ‌‌‌ شده اند و به قول تندرو ها حق دخالت حق دخالت در سیاست را ندارند!؟ آیا این اوج دورویی و نفاق تندروهای افراطی نیست...؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان