تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

هشدار جدی سازمان سینمایی به ساخت فیلم های بدون حجاب

سازمان سینمایی اعلام کرده است ساخت فیلم بدون حجاب تبعات جبران ناپذیری دارد.

ساخت فیلم بدون حجاب

رویداد۲۴ برنا نوشت: بعد از ادعای محمدرضا شفیعی (تهیه کننده) درباره ساخت برخی فیلم‌ها با دو برداشت با دو پوشش متفاوت، سازمان سینمایی افرادی که چنین قصدی دارند را تهدید به توقف تولید و تبعات جبران ناپذیر کرد.

مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی در این مورد گفت: «بر اساس اطلاع موثق سازمان سینمایی چنین خبری صحت ندارد و هیچ یک از فیلم‌های سینمایی در حال تولید دست به چنین اقدام قانون شکنانه‌ای نزده‌اند. بدیهی است در صورت صحت چنین خبری، فیلم موردنظر در هر مرحله‌ای از ساخت و تولید، متوقف و تبعات جبران ناپذیری را برای سازندگان اثر در پی خواهد داشت.

توصیه ما به عنوان سازمان سینمایی به سرمایه گذاران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان این است که مراقب اسم، اعتبار و سرمایه خود باشند چرا که تبعات هرگونه تخطی از قوانین رسمی کشور متوجه عوامل اصلی خواهد بود.

سینمای شریف ایران، قانونمند و متعالی بوده و بدون تردید مطابق با قوانین رسمی کشور به حیات پر برکت خود ادامه خواهد داد.»

قابل ذکر است که عکس این مطلب تزیینی است و بازیگر فیلم سلام بمبئی ایرانی نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
6
پا تون رو پوست موز هست فکر چیا میکنید، بابا جون اگه ۶ ماه بعد داستان ایران یه جور دیگه بود این بابا اون فیلم با حجابش رو اکران کنه که هیچ...نمیره ببینه و ورشکست میشه
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
3
2
تمام این کثافتکاریا ازهمین صداوسیما شروع میشه یه مشت بازیگر دربیتی پیدا میکنید چهارتافیلم بازی میکنه پول مفت به جیب میزنه میره اونطرف میریزه بیرون بخدا اگه تلویزیون سکوت نشون بده یاکارتون بهتر از بازی این انگلهاست تمام این کثافتکاریا از صداوسیما وتلویزیونه دولتم که رید بجای گرفتن جلوی بد حجابی معلوم نیست سرش کجاگرمه که بیخیال شده والا دارید شل میگیرید فقط بزودی فساد ده برابر میشه وزندانهای ما تما افراد زیر بیست سال چرا چون خشت اول وکج گذاشتید تا ثریا میرود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان