تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

مقایسه تایپ شخصیتی دوست داران اندروید و ios

یک تلفن همراه خوب از منظر هر کسی ویژگی‌های متفاوتی دارد، که این ویژگی‌ها براساس تیپ شخصیتی افراد شکل می‌گیرند.

دوست داران اندروید و ios

رویداد۲۴ حسین فلاحی: هر موبایل و تلفن همراه برای یک تیپ شخصیتی و افراد مشخصی ساخته می‌شود. تلفن همراهی که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید، حتما طبق سلیقه و توانایی خودتان طراحی شده است. همچنین یک تلفن همراه خوب از منظر هر کسی ویژگی‌های متفاوتی دارد، که این ویژگی‌ها براساس تیپ شخصیتی افراد شکل می‌گیرند.

نکات مهم هنگام خرید تلفن هوشمند

1. انتظاری که از گوشی مورد نظر دارید را مشخص کنید:

قبل از خرید گوشی بهتر است مشخص کنید که دقیقاً برای چه کاری به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. برخی افراد برای استفاده از دوربین به دنبال یک گوشی با دوربینی قوی هستند، برخی دیگر برای بازی‌های سنگین گوشی هوشمند می‌خرند و... .

2. گوشی‌هایی که برای سرگرمی و گذران وقت خریداری می‌کنید را خوب بشناسید:

افرادی که علاقه‌مند به عکاسی با گوشی هستند، باید یک گوشی با دوربین حداقل 5 مگاپیکسل خریداری کنند. افرادی که به دنبال یک گوشی برای فضای مجازی و چت کردن هستند، باید یک گوشی با صفحه کیبورد کامل و بدون نقص باشند.

3.سعی کنید یک گوشی هوشمند با بیشترین امکانات را تهیه کنید:

این روزها بازار گوشی‌های هوشمند چه اندروید و چه آیفون حسابی داغ است. شما می‌توانید بیشتر کارهای روزانه خود را بدون نیاز به کامپیوتر تنها با یک گوشی هوشمند، انجام دهید. برای داشتن یک گوشی هوشمند عالی بهتر است به پردازنده آن توجه کنید. گیمرها یک گوشی با پردازنده بالا می‌خواهند و کاربران عادی به گوشی با پردازنده عادی نیاز دارند.

4.طراحی مدل گوشی و اندازه صفحه نمایش را بررسی کنید:

برخی از افراد یک گوشی با حاشیه دوست دارند و برخی هم یک گوشی بدون حاشیه و با صفحه نمایشی بزرگ دوست دارند. همچنین افرادی که عاشق دیدن فیلم و سریال با گوشی هستند بهترین انتخاب برای آنها یک گوشی با صفحه نمایشی 5 اینچی است.

5. توجه به طول عمر باتری:

گوشی‌هایی که دارای صفحه بزرگ هستند، زودتر از گوشی با صفحه نمایش کوچک‌تر شارژ خالی می‌کنند. بهتر است یک گوشی با صفحه نمایش و باتری 3000 آمپر انتخاب کنید تا از کارکرد باتری آن اطمینان خاطر کسب کنید.

مقایسه تایپ شخصیتی دوست داران اندروید و ios

اندروید و تیپ شخصیتی آن

به گزارش رویداد24 افرادی که معمولاً عاشق اشتراک گذاری و تبادل نظر هستند، از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنند. این دسته از افراد خرید یکی از گوشی‌های OnePlus 5t Moto Z Forco2، Xiaomi MiA1 به خرید دیگر گوشی‌ها ترجیح می‌دهند. البته توجه داشته باشید که از بین این سه گوشی، Xiaomi mi a1 بهترین گوشی و انتخاب برای یک وب گردی عالی و بدون دردسر است.

مقایسه تایپ شخصیتی دوست داران اندروید و ios

Ios مورد قبول برخی

هر فردی با توجه به نیاز خود و نگاه به جیب و اندازه پولش، به دنبال یک گوشی خوب و پرچمدار در بازار است. در حال حاضر داشتن  گوشی هوشمند خوب، یک جور کلاس و موقعیت خوب محسوب می‌شود. برخی با پرداخت مبلغ کمی یک گوشی هوشمند میان رده خریداری می‌کنند. در مقابل برخی با پرداخت هزینه‌های زیاد به دنبال خرید یک، گوشی آیفون مدل بالا هستند. این دسته از افراد که برای خرید گوشی‌های ios پول‌های گزاف خرج می‌کنند، از کارایی و نحوه عملکرد کامل این گوشی‌ها اطلاعات دقیق ندارند، و ممکن است پس از مدتی از خرید خود پشیمان شوند.

دوست داران اندروید و ios

تلفن همراه بدون عیب و نقص

افرادی که از تلفن همراه خود رضایت کامل دارند، کاملاً مشخص است، پول خود را صرف یک موبایل خوب کرده‌اند و حال از انتخاب خوبشان خوشحال هستند. درضمن توجه کنید لزوماً گوشی‌های گران قیمت حتما خوب وعالی و بدون عیب نبوده و یا گوشی‌های میان رده بد و غیر قابل استفاده نیستند. این تفکرات کاملاً غلط بوده و هر گوشی هوشمند برخی مزیتها و برخی معایب دارد.

سخن پایانی

فاکتورهای گوناگونی برای یک انتخاب عالی در خرید تلفن همراه وجود دارد. یادتان باشد قیمت پایین یک تلفن به معنی بد بودن و کارایی کم آن نیست. همچنین گران بودن گوشی همراه نشان دهنده کارکرد عالی آن نخواهد بود. همیشه در انتخاب یک تلفن هوشمند به مقدار پول، تیپ شخصیتی خود و ویژگی‌های دیگر مورد نظر خود دقت کنید، تا یک انتخاب خوب و بدون پشیمانی داشته باشید.

دوست داران اندروید و ios

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان