تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

مهتاب کرامتی  نخستین بار که وی به تلویزیون راه پیدا کرد سال ۱۳۷۶ بود که در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس ایفای نقش کرد اولین حضور او در سینما بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

رویداد۲۴ نازنین احمدی: مهتاب کرامتی مدیر هنری ایرانی، بشر دوست، کنشگر حقوق کودکان، تهیه کننده فیلم و بازیگر است وی از سوی یونیسف سفیر حسن نیت و صلح شده است که این پست را از 10شهریور 1385 تاکنون بر عهده دارد.

 نخستین بار که وی به تلویزیون راه پیدا کرد سال 1376بود که در مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس ایفای نقش کرد اولین حضور او در سینما بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود.

وی آثار زیادی در رزومه خود دارد و هر کسی با توجه به سلیقه خود پاسخ سوال بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست را می دهد.

 از انواع فیلم ها و سریال های تلویزیونی مهتاب کرامتی می توان به میدان سرخ، رقص روی شیشه، روزهای به یاد ماندنی، مریم مقدس، خاک سرخ، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، عصر یخبندان، رستگاری در 20.8 دقیقه و سینمایی مومیایی 3 اشاره کرد.

گزیده ای از فیلم های مهتاب کرامتی

در این قسمت از محتوا قصد داریم گذری کوتاه به فیلم های که این هنرمند محبوب ایفای نقش کرده داشته باشیم. گزیده ای از فیلم های مهتاب کرامتی شامل موارد زیر می شوند:

فیلم جاده قدیم: محصول ساخت 1397می باشد که منیژه حکمت کارگردانی آن را بر عهده داشت. علاوه بر کرامتی از دیگر نقش آفرینان آن می توان لیلی رشیدی، محمد رضا غفاری، پرویز پور حسینی، بهناز جعفری، هدی زین العابدین، شیرین یزدان بخش، ترلان پروانه و آتیلا پسیانی را نام برد.

داستان این فیلم مربوط به زنی به نام مینو است که در شب سال نو با حادثه ای جبران ناپذیر و دلخراشی مواجه می شود.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

شاید عشق نبود: در سال 1396 ساخته شده که سعید ابراهیمی فر کارگردان آن بوده است این فیلم ژانر خانوادگی و اجتماعی دارد. داستان این فیلم از این جا شروع می شود که مرد عروسک فروشی برای دختر جوانی ماجراهای دوست سینماگرش را بازگو می کند در پایان فیلم هویت عروسک فروش مشخص می شود از دیگر بازیگران آن می توان سیامک انصاری، پانته آ بهرام، حسن پور شیرازی، سعید پور صمیمی و نیکی کریمی را نام برد.

فیلم بهت: در سال 1396به نویسندگی و کارگردانی عباس رافعی ساخته شد که محمد نشاط تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت.

داستان این فیلم مربوط به زن و مردی از طبقه متوسط و پایین می باشد که بعد از 20 سال فراق یکدیگر را پیدا می کنند که به خاطر بچه های خود با هم زندگی را آغاز می نمایند ولی این آغاز باعث شد 2 خانواده از هم پاشیده شوند.

این فیلم ژانر اجتماعی و خانوادگی دارد و از بازیگران آن می توان به مهتاب کرامتی، محمد رضا رهبری، علیرضا آقاخانی رعنا آزادی ور اشاره کرد.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

فیلم ماجان: ساخته سال 1393 می باشد که محمد مهدی عسگر پور تهیه کننده، لیلا لاریجانی نویسنده و رحمان سیفی آزاد کارگردانی آن را بر عهده دارد. این فیلم ژانر خانوادگی و عاشقانه دارد و داستان در رابطه با زن و شوهری است که در مواجه با فرزند خود با مشکلاتی بزرگ همراه می باشند.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به سارا میرایی، عرفان برزین، محمد مهدی احدی، بهنوش بختیاری، بابک انصاری، سیما تیرانداز و فرهاد اصلانی اشاره کرد.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

فیلم عصر یخبندان: در سال 1393با کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شد و دارای ژانر خانوادگی و اجتماعی است. داستان این فیلم مربوط به زن و شوهری به نام بابک و منیره بوده که در این میان منیره معتاد به مواد مخدر می شود و زندگی آن ها از هم پاشیده خواهد شد.

به گزارش رویداد24 علاوه بر مهتاب کرامتی، صدف طاهریان، بابک بهشاد، محسن کیایی، مینا ساداتی، ژاله صامتی، سحر دولتشاهی، آنا نعمتی، فرهاد اصلانی و بهرام رادان از دیگر بازیگران این فیلم می باشد.

مزار شریف: ژانر اکشن و جنگی دارد و در سال 1393 به کارگردانی عبدالحسین برزیده تولید شد. در این داستان توسط حمله نیروهای طالبان دیپلمات های ایرانی در شهر مزار شریف کشته می شوند.

بازیگران دیگری مانند ابراهیم بازی، عمار تفتی، مهدی آگاهی، مسعود سخایی، رضا عزیزی، حسین باشه آهنگر و مسعود رایگان در این فیلم ایفای نقش می کنند.

فیلم ناخواسته: داستان این فیلم مربوط به اتفاقاتی می باشد که در پیچ و خم زندگی روی می دهند لذا ژانر خانوادگی اجتماعی دارد. فیلم ناخواسته در سال 1392به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است از دیگر هنرمندانی که در آن ایفای نقش می کنند، می توان مهدی فقیه، محمد سید زاده، همایون ارشادی، ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان، الناز حبیبی و مهرداد صدیقیان را نام برد.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

فیلم اشباح: داریوش مهرجویی کارگردانی این فیلم اجتماعی را بر عهده داشته است داستان این فیلم مربوط به تیسمار سلیمانی و همسرش است که با چالش های در زندگی خود مواجه می شوند که وکیل خانواده تلاش می کند تا روابط آن ها را خوب کند ولی تلاش او نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

محصول سال 1392 است که داریوش مهرجویی کارگردانی آن را بر عهده داشته از دیگر بازیگران آن می توان امیر علی دانایی، هنگامه حمید زاده، ملیکا شریفی نیا، حسن معجونی، محمد مهدی سلطانی سروستانی، رابعه ارشادی و همایون ارشادی را نام برد.

 فرزند چهارم: در سال ۱۳۹۱به کارگردانی وحید موسائیان ساخته شد داستان این فیلم خانوادگی و اجتماعی مربوط به زن سوپر استار عکاسی است که به دلیل دغدغه های انسان دوستانه خود به سومالی سفر می کند.

مهتاب کرامتی، زهرا برومند، ناصر گیتی جاه، حسین محب اهری، حامد بهداد و مهدی هاشمی در این فیلم ایفای نقش داشته اند.

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

دعوت _ قصه ریحانه: در سال 1378 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و نویسندگی ابراهیم حاتمی _ چیستا یثربی ساخته شده است.

داستان این فیلم مربوط به موضوع سقط جنین می باشد که از نقش آفرینان آن می توان سیامک انصاری، رضا بابک، مریلا زارعی، گوهر خیر اندیش، مهناز افشار، فرهاد قائمیان، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، محمد رضا شریفی نیا و محمد رضا فروتن را نام برد.

زن ها فرشته اند: در سال 1386 به کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شده، این فیلم ژانر عاشقانه و کمدی دارد.

داستان این فیلم در رابطه با زن ثروتمندی است که اموال خود را به نام شوهرش کرده ولی در سفری که انجام نمی شود، متوجه خیانت همسرش می شود.

از بازیگران این فیلم می توان به مهتاب کرامتی، فرامرز روشنایی، محمد رضا شریفی نیا، مریم سلطانی، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی، نیکی کریمی و امین حیایی اشاره کرد. 

بهترین فیلم مهتاب کرامتی چیست؟

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
0
بهترین فیلمش فیلم بازیش به عنوان سفیر یونسکو بود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان