تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲ در بازار 

گوشی‌های تاشو در بازار تلفن‌های همراه، طرفداران خاص خود را دارند. در این مطلب به تعدادی از بهترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲

رویداد ۲۴ حسین فلاحی: روز‌هایی را به خاطر بیاورید که پیام‌های متنی و بازی Snake در نوکیا ۳۳۱۰ مهمترین کارایی‌هایی بودند که با یک تلفن همراه می‌توانستید از آنها استفاده کنید. اما اکنون پس گذشت دو دهه همه چیز به سمت جلو حرکت می‌کند و ما شاهد ویژگی‌ها و کارایی‌های روی تلفن‌های همراه هستیم که ما را حسابی هیجان زده کرده اند. تجربه بازکردن صفحات گوشی‌های تلفن همراه با کمک اسکنر‌های اثرانگشت که روی صفحه نمایش قرار دارند، دوربین‌های زیر صفحه نمایش و گوشی‌های کشویی و تاشو که همه و همه طرفداران خاص خود را دارد.

تلفن‌های تاشو زمانی دستگاه‌های باریک، جمع و جور و لولایی بودند ما حالا تلفن‌های تاشو به تلفن‌های تاشو با صفحه نمایشی واقعی خم شونده تبدیل شده اند. با این حال این ویژگی برای برند‌های مختلف، قیمت‌های هنگفت را به همراه می‌آورد. ما در این مطلب تعدادی از بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲ موجود در بازار را گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

گوشی Motorola Razr ۲۰۲۰

ریزر G۵ دارای ساختار شیشه‌ای و فولاد ضد زنگ، اسکنر اثر انگشت در پشت است و ضخامت آن در صورت تاشدن حدود ۱۶ میلی متر است. صفحه نمایش آن ۶.۲ اینچی است که از OLED پلاستیکی ساخته شده تا بتوان آن را تا کرد. صفحه دوم نیز ۲.۷ اینچ است که وضعیت اعلان‌هارا نشان می‌دهد.. در زیر کاور آن یک پردازنده چیپ ۷۶۵ اسنپ دراگون همراه با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد. همچنین موتورولا ریزر دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سلفی است که برای ثبت عکس‌های باکیفیت فوق العاده است. همچنین این گوشی از یک دوربین اصلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داخلی برخوردار است.

بهترین گوشی‌های تاشوگوشی موبایل Surface Duo۲

به گزارش رویداد۲۴ گوشی هوشمند تاشوی سرفیس Duo ۲ یکی از محصولات شرکت مایکروسافتدر زمینه تلفه‌های همراه است. سرفیس Duo ۲ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ است. سرفیس دئو ۲ جدیدترین نسل اینترنت یعنی ۵ G را پوشش می‌دهد. این گوشی دارای دو صفحه نمایش جداگانه است که لولای ۳۶۰ درجه‌ی آن امکان چرخش کامل نمایشگر‌ها را فراهم می‌کند و مانند یک نوت بوک تا می‌شود.

گوشی موبایل Surface Duo۲

گوشی fine n

گوشی تاشو فاین اِن که توسط شرکت اوپو (Oppo) تولید شده دارای طراحی فشرده و عملکر سریع است. این گوشی به سمت داخل تا می‌شود. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است. فاین ان دارای صفحه‌نمایش ۷.۱ اینچی است. Fine N دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR ۵ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS ۳.۱ است. این محصول شرکت اوپو در مجموع از ۵ دوربین برخوردار است که سه دوربین در پنل پشتی و یک دوربین سلفی نیز برای هر صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است. نکته پایانی اینکه گوشی Fine N قیمت بسیار ارزانی دارد و فعلا تنها کاربران چینی می‌توانند از آن در داخل این کشور استفاده کنند.

بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲
 گوشی Galaxy Z Fold۳

شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های تاشو بسیار خوب عمل کرده است. گوشی زد فولد ۳ را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های تاشو نامید که در بازار تلفن‌های همراه موجود است. این گوشی از نظر سخت افزاری بهترین است و عملکرد بسیار خوبی دارد. زد فولد ۳ با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ است. گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است. یکی از ویژگی‌های ممتاز این گوشی برخورداری از سنسور اثر انگشت است. زد فولد ۳ با باتری قدرتمند ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شده است که البته غیرقابل جابجایی است.

بهترین گوشی‌های تاشو در بازار 
گوشی Galaxy Z Flip۳

یکی از ویژگی‌های ممتاز گلکسی زد فولد ۳ خاصیت ضد آب و همچنین سنسور اثر انگشت آن است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است. ویژگی ممتاز آن برخورداری از گواهی IPX ۸ است که مقاومت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب را برای کاربر به ارمغان می‌اورد. زد فلیپ ۳ مجهز به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که غیرقابل جابجایی توسط کاربر است زد فلیپ ۳ با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده که قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ است.

بهترین گوشی‌های تاشو

گوشی Samsung Galaxy Fold ۵G

نسخه اصلی ۲۰۱۹ سامسونگ گلکسی زد فولد و با قیمتی بسیار پایین‌تر از آخرین نسخه موجود است. اگر به دنبال یک گوشی تاشو هستید، اما نمی‌خواهید برای این امتیاز، دلار زیادی بپردازید، گوشی گلکسی فولد یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز است. این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲۱۵۱ در ۱۵۳۶ است. گلکسی فولد دارای دوربین اصلی با لنز ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و قابلیت تشخیص فاز و لنز ۱۲ مگاپیکسلی با ویژگی تله فوتو، لرزشگیر اپتیکال و زوم ۲ برابری + لنز ۱۶ مگاپیکسلی آلترا واید و همچنین دوربین سلفی با دو لنز لنز ۱۰ مگاپیکسلی + لنز ۸ مگاپیکسلی است. دارای دو باتری با ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعت که از نوع لیتیوم پلیمری قابل تعویص است که ۱۰ ساعت لذت استفاده از این گوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این گوشی دارای حافظه ۵۱۲ گیگ است.

بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲


گوشی Microsoft Surface Duo

گوشی سرفیس دئو دارای دو صفحه‌نمایش است که با یک لولا کوچک از هم جدا شده‌اند. Surface Duo به‌طور چشمگیری نازک است – زیر ۵ میلی‌متر در حالت باز. براق است و شیشه گوریلا هم در اندازه صفحه‌نمایش و هم در خارج از قاب دارد. از آنجایی که لولا می‌تواند در هر موقعیتی انعطاف نشان دهد، دستگاه می‌تواند مانند یک کتاب، یک لپ تاپ کوچک (سبک Psion PDA)، یک تبلت یا یک تلفن تک صفحه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲ 

به گزارش رویداد۲۴ مایکروسافت از اندروید به جای سیستم عامل خود استفاده می‌کند (آن‌ها حتی Bing را به شما تحمیل نمی‌کنند)، بنابراین شما به طیف خوبی از برنامه‌ها دسترسی دارید. سرفیس دئو از اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. صفحه نمایش آن «فقط» ۸.۱ اینچ است و البته یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی دارد که شاید علاقمندان به عکاسی را راضی نک‌ند. همانطور که گفته شد، اینستاگرامر‌ها قطعا بازار مورد نظر نیستند و دوربین برای تماس‌های ویدیویی مناسب است.

برای کاربران تلفن همراه، ابزار بهره وری و سود واقعی، امکان برخورداری از فضای نرم افزاری مناسب است. مایکروسافت با مجموعه برنامه‌های به‌روزرسانی شده خود این امکان را برای کاربر فراهم کرده است. کاربر قادر خواهد بود تا به طور مؤثر روی هر دو صفحه کار کند و از داشتن یک گوشی تاشوی حرفه‌ای لذت ببرد.

بهترین گوشی‌های تاشو

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان