تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

بررسی مشخصات و قیمت تبلت سامسونگ گلکسی A7

در این مطلب مشخصات و قابلیت‌های تبلت سامسونگ گلکسی A۷ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گلکسی تب A7

رویداد ۲۴ حسین فلاحی: یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌هایی که به بازار عرضه شده است تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 است. این تبلت که با قیمت تنها ۲۳۰ دلار شروع می‌شود، ممکن است به محبوب‌ترین تبلت اندرویدی سال تبدیل شود. گلکسی تب A7 در مقایسه با نسل قبلی خود، دارای پردازنده سریعتر، نمایشگر جدید، چهار بلندگو و نرم افزار به روزتر است. اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه برای تماشای فیلم یا انجام بازی هستید، تبلت گلکسی تب A7 یک تبلت مناسب است. در این مطلب، به همه چیز‌هایی را که باید در مورد گلکسی تب A7 بدانید اشاره خواهیم کرد.

طراحی تبلت گلکسی تب A7

تبلت گلکسی تب A۷ دارای حاشیه‌های باریک و مشکی و بدنه عمدتاً فلزی‌اش که فقط ۷ میلی‌متر ضخامت دارد، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. این تبلت کاملا فلزی نیست. یک قسمت پلاستیکی برای آنتن‌ها وجود دارد و تقریباً مانند دستگاه‌های سطح بالای گران قیمت به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش گلکسی تب A7

تبلت گلکسی تب A7 دارای یک صفحه نمایشگر ۱۰.۴ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ است.

قابلیت‌های اجرای بازی گلکسی تب A7

عملکرد واقعی تبلت گلکسی تب A۷ برای این کلاس قیمتی بسیار خوب است. شما می‌توانید بازی PUBG Mobile را روی آن نصب و بازی کنید و عملکرد بسیار خوبی دارد. با این حال در هنگام انجام این بازی نمی‌توانید گرافیک HD را انتخاب کنید. نکته مثبت این تبلت توانایی اجرای بازی Call Of Duty است که آن را با گرافیک بسیار بالا اجرا می‌کند. گلکسی تب A۷ برای بازی‌های دیگری مانند Mortal Kombat، Car X Highway و Badland Brawl نیز فوق‌العاده است. بنابراین، تقریبا می‌توان هر بازی‌ای را با آن انجام دهید.

چند وظیفه‌ای سامسونگ گلکسی تب A7

تبلت گلکسی تب A7 برای گشت و گذار در وب عالی است. در اجرای برنامه‌های معمولی مانند کروم، نتفلیکس، جیمیل، مایکروسافت آفیس و یوتیوب عملکرد بسیار خوبی دارد. یک تبلت مناسب برای دانش آموزان در انجام تکالیف درسی محسوب می‌شود. اما باید در نظر داشت که گلکسی تب A7  به اندازه یک دستگاه ممتاز سریع عمل نمی کند و انجام برنامه‌های چندوظیفه‌ای خیلی سنگین با آن امکان پذیر نیست. تبلت  گلکسی تب A7 شبکه‌های ۲G، ۳G و ۴G را پشتیبانی می‌کند.

تبلت سامسونگ گلکسی A7


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های جدید کمتر از ۸ میلیون تومان 


نوع درگاه اتصال تبلت گلکسی A7

گوشی گلکسی تب A7  دارای درگاه اتصال از نوع USB ۲.۰  است.

دوربین‌های تبلت گلکسی A7

تبلت گلکسی A7 دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت است که عکس‌ها و فیلم‌های خوبی می‌گیرد. دوربین سلفی این تبلت ۵ مگاپیکسلی است.

ویژگی نرم افزاری و سخت افزاری تبلت گلکسی A7

تبلت گلکسی تب A7  با نسخه اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده که قابلیت بروزرسانی به اندروید نسخه ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴ را دارد. تبلت گلکسی تب A7 مجهز به تراشه کوالکام اسنپدارگون ۶۶۲ است. گلکسی تب A7  دارای باتری لیتیوم یونی ۷۰۴۰ میلی آمپری به بازار عرضه شده که غیرقابل تعویض توسط کاربر است. هنگامی که شما یک فیلم HD در یوتیوب را با حداکثر روشنایی تماشا می‌کنید باتری گلکسی تب ۷.۵ ساعت دوام می‌آورد و اگر همین ویدیوی HD را با روشنایی متوسط ​​پخش کنید، می‌تواند تا ۱۱.۵ ساعت برای شما کار کند. این تبلت همچنین از شارژر سیمی ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی تب A7 در سه مدل با حافظه داخلی و رم ۳۲/۳  گیگابایت، ۳۲/۴ گیگابایت و ۶۴/۳ گیگابایت به بازار عرضه شده است. گلکسی تب A۷  با رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای و طلایی روانه بازار شده است.

قیمت گلکسی تب A7

گلکسی تب A7  با قیمت ۲۴۰ یورو در بازار موجود است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان