تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط استان‌های کشور طی سه روز آینده خبر داد.

بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی

رویداد۲۴ صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، شمال هرمزگان، استان‌های ساحلی خزر و کهگیلویه و بویر احمد در برخی ساعات بارش پراکنده برف و باران و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکشنبه نیز در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پیش بینی می‌شود، افزود: شنبه در کرمان و یکشنبه در کرمان و خراسان جنوبی بارش تشدید می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، جمعه و شنبه کاهش دما و وزش باد شدید در شرق کشور رخ می‌دهد و طی این دو روز خلیج فارس نیز مواج است.

ضیاییان همچنین عنوان کرد: طی پنج روز آینده در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آذر) صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۹ آذر) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ آذر) بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور است. همچنین طی امروز (۱۷ آذر) شهر کرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد و فردا (۱۸ آذر) شهر کرد و زنجان با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ها هستند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان