تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

معرفی محصولات مفتولی

محصولات مفتولی دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف است. در حقیقت انواع تنوع و کاربرد محصولات مفتولی باعث محبوبیت این محصول در صنایع گوناگون شده است. امروزه محصولات مفتولی دارای تنوع فراوانی هستند که از عمده ترین آن ها می توان به انواع توری های حصاری، توری مش، توری گابیون، توری پرسی، توری حصاری، توری فرنگی، توری مرغی، توری سرندی، پایه فنس، توری لوزی، انواع سیم خاردار، انواع سیم مفتولی سیاه و آرماتوربندی، گالوانیزه اشاره کرد.

رویداد۲۴ مفتول یکی از پرمصرف ترین آلیاژها برای ساخت و تولید انواع محصولات و تجهیزات است. به ابزار و وسایلی که از آلیاژ مفتول ساخته شده باشند، محصولات مفتولی نامیده می شوند. محصولات مفتولی دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف است. در حقیقت انواع تنوع و کاربرد محصولات مفتولی باعث محبوبیت این محصول در صنایع گوناگون شده است. امروزه محصولات مفتولی دارای تنوع فراوانی هستند که از عمده ترین آن ها می توان به انواع توری های حصاری، توری مش، توری گابیون، توری پرسی، توری حصاری، توری فرنگی، توری مرغی، توری سرندی، پایه فنس، توری لوزی، انواع سیم خاردار، انواع سیم مفتولی سیاه و آرماتوربندی، گالوانیزه اشاره کرد. هر یک از این محصولات می توانند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به طور مثال در بخش ساخت و ساز و پروژه های عمرانی در قالب بندی ها، آرماتوربندی ها، و همچنین در اجرای سیستم مش و شات در گودبرداری های عمیق به منظور حفظ پایداری گود و ایجاد فضای حفاظ شده استفاده می شود. لازم بذکر است که محصولات مفتولی مقاومت بسیار بالایی دارند؛ به گونه ای که می تواند فشارهای بالا را به خوبی تحمل کند. دوام و ماندگاری محصولات مفتولی زیاد است به طوریکه می‌توانند تا پنجاه سال یا حتی بیشتر بدون هیچ شکستگی و خورندگی دوام بیاورند.

توری

توری نوعی شبکه فلزی می باشد که با استفاده از بافته شدن و جوش دادن دیگر مفتول های فلزی ساخته می شود. این محصول بسته به قطر، نوع بافت، شکل چشمه در جنس های گالوانیزه، برنج، مس، استیل عرضه می شود. توری برای حفاظت و امنیت استفاده می شود و یکی از فاکتورهای ظاهر آن شکل شبکه توری مانند شکل های دایره ای، لوزی، شش ضلعی، متوازی ‌الاضلاع است. انواع توری فلزی براساس عواملی از قبیل نحوه تولید توری، ابعاد چشمه توری و سایز سیم مفتول عبارتند از:

  • توری مش

معرفی محصولات مفتولی

توری مش که با نام توری جوشی نیز شناخته می شود، ساختار شبکه ای مانند دارد که فولادهای افقی و عمودی در آن بر روی هم به هم جوش خورده اند. این محصول در جنس‌های توری مش گالوانیزه، توری مش پلاستیکی و توری مش آهنی تولید می شوند. بدلیل اینکه توری مش مقاومت شبکه‌ ای بالایی دارد، به راحتی می‌تواند به عملیات ساخت‌ و‌ ساز سرعت ببخشد. در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و استفاده میلگرد می شود. در ساخت مش توری از میلگرد و در برخی مواقع از مفتول سیاه استفاده می کنند. در ساخت توری مش ریز، مفتول های صنعتی ساده یا آجدار به صورت نقطه ای به یکدیگر جوش داده شده و ورقه هایی با ابعاد و چشمه‌ های مختلف تولید می گردد. این توری ها استحکام بالا و انعطاف پذیری زیادی ندارند.

کاربرد توری مش

توری‌ های مش از کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف و ساختمان سازی برخوردارند که عبارتند از:

  • ساخت پانل
  • صنایع پتروشیمی
  • زیرساخت ورزشگاه ‌ها
  • مصارف ساختمانی و کف سازه
  • استفاده در داخل بتن در انواع پروژه های ساختمانی

ما در این مجموعه توری مش را با مناسب ترین قیمت ارائه می کنیم که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. مجموعه حصار نوین الماس، یکی از بزرگترین تولید کنندگان توری مش توانسته برای کنترل قیمت توری مش گالوانیزه، امکان تهیه روزانه میلگردهای مورد نیاز شما را فراهم کرده است. بنابراین با بالا و پایین رفتن قیمت میلگرد، مش تولید شده نیز منطبق با قیمت روز میلگرد می باشد و مشتریان این سایت می توانند از کالای خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشند.

  • توری گابیون

معرفی محصولات مفتولی

توری گابیون توری فلزی است که از سیم‌ های تنیده به هم و در اشکال شش ‌ضلعی، مربع و مستطیل ساخته می شوند. توری گابیون از مفتول گالوانیزه تشکیل می شوند. این توری که به توری سنگی نیز معروف است، بخاطر چشمه ‌های شش ضلعی، به توری های مرغی شباهت نزدیکی دارد.

کاربرد توری گابیون

توری گابیون برای مصارف عمومی برای حصارکشی، نقش فنس را ایفا می کند. در پروژه‌ های راه ‌سازی و عمرانی نیز نقش مهمی دارد. این توری پرمصرف بر اساس نوع مواد اولیه ای که در ساخت مدل ‌های گوناگون استفاده می شود، هر یک در زمینه‌ خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بطور کلی کاربرد های توری گابیون به موارد زیر شامل می شود:

  • پیشگیری از فرسایش و حفاظت حاشیه رودخانه‌ ها در مقابل طغیان آب و سیل
  • کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه‌ های کم مقاوم
  • جلوگیری از پوسیدگی لوله
  • مقاوم کردن بنا های ضعیف
  • ساخت شومینه، ساخت حفاظ و مبل
  • استفاده به عنوان دیوار حائل
  • جداسازی گل و لای از روی آب های سطحی
  • استفاده در صنعت سد سازی برای ساخت سد‌های کوچک و یا موقت
  • پیشگیری از ریزش و رانش سنگ ها در جاده در صنعت راه سازی
  • در موارد نظامی و محوطه سازی و فضای سبز برای ساخت آب نما و دکوراسیون سنگی
  • پوشش‌ دهی لوله‌ های زیر‌زمینی برای جلوگیری از پوسیدگی

توری گابیون قیمت بهتری نسبت به محصولات مشابه خود دارد. همین عامل نیز باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند. از عامل های مهم در قیمت توری گابیون، مشخصات فنی آ ن می باشد به صورتی که هر چه وزن آن افزایش یابد، به مراتب قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. عوامل موثر دیگری از قبیل اندازه و ابعاد، قطر مفتول مورد استفاده برای ساخت توری، سنگ های استفاده شده داخل گابیون، خاک برداری و زهکشی نیز در تعیین قیمت و خرید گابیون تاثیرگذار هستند. شما می توانید جهت خرید توری گابیون برای اطلاع از قیمت گابیون و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید انواع توری گابیون گالوانیزه با مناسب ‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را می‌توانید از مجموعه حصار نوین الماس یکی از بزرگترین کارخانه تولید توری گابیون خریداری کنید.

  • توری پرسی

معرفی محصولات مفتولی

توری پرسی، پارچه سیمی یا پارچه مفتولی است که توسط تار و پودهای چسبیده به هم ساخته شده اند. توری پرسی با نام ‌های توری بافتی و توری مشبک نیز در صنایع معروف است. از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی با توری سرندی دارد. توری پرسی فلزی از مفتول ‌های موج دار بهم تابیده از مفتول سیاه یا مفتول گالوانیزه ساخته شده اند. توری پرسی بسته به چشمه، نوع مفتول، نوع بافت مفتول و نوع کشور سازنده آن به دسته های مختلف تقسیم می شود و دارای تنوع بالایی می باشد. توجه داشته باشید که فاکتورهای ذکر شده در قیمت توری پرسی بسیار تاثیر‌گذار خواهند بود و در خرید توری پرسی باید به آن ها توجه داشته باشید.

کاربرد توری پرسی

توری های پرسی بخاطر ویژگی های زیادی که در صنایع مختلف دارد، از کاربرد زیادی برخوردار می باشد. از مهم ترین مزایا و ویژگی های توری پرسی می توان به سطح ضد لغزش، نصب آسان و ارزان، وزن سبک و مقاومت بالا اشاره کرد. بطور کلی از مهم ترین کاربردهای توری پرسی عبارتند از:

  • استفاده در پنجره‌ های ساختمان‌ ها به عنوان حفاظ و محکم ‌سازی بتن ‌ریزی
  • ساخت تختخواب ها، مبلمان، قفس ‌های حیوانات
  • صنایع شیمیایی، نفت، متالوژی، پزشکی
  • استفاده در کارخانه‌ های ذغال سنگ
  • حفاظ ‌کشی پادگان‌ های نظامی، زمین ‌های کشاورزی، باغ ‌ها، کارگاه ‌های ساختمانی و بزرگ‌ راه‌ ها
  • نرده‌ کشی در دور میدان ‌ها، ساختمان ‌های مسکونی، ویلا‌ ها، مراکز تفریحی و ...

جهت خرید توری پرسی لازم است نیاز بررسی شود. در نتیجه پس از شناسایی زمینه فعالیت و نیاز خود به این توری باید با کاربردهای توری پرسی نیز آشنا باشید تا بهترین انتخاب را متناسب با نیازتان داشته باشید. قیمت فروش توری پرسی مجموعه حصار نوین الماس نسبت به سایر مراکز، با توجه به کیفیت مناسب و مرغوب آن بسیار مناسب می ‌باشد. شما می ‌توانید با انتخاب هریک از انواع توری در ابعاد و سایزهای متفاوت، اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود می‌توانید با جست ‌وجو و ثبت سفارش از این سایت، محصول دلخواه خود را بصورت اینترنتی تهیه نمایید.

  • توری حصاری

معرفی محصولات مفتولی

توری حصاری از جنس فولاد ضد زنگ یا همان گالوانیزه تولید شده و اغلب با نام فنس توری در صنعت شناخته می شود. این توری در حصار کشی موقعیت های تجاری، خانگی و صنعتی استفاده می شود. توری های حصاری براساس مواد تشکیل دهنده آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. باید قبل از خرید توری حصاری ابتدا هدف خود را مشخص کنید، سپس براساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید. توری حصاری یا توری فنس یکی از رایج ترین محصولات مفتولی و فلزی محسوب می شود که دارای مزایای زیادی در حصارکشی زمین ‌های کشاورزی و باغات می باشد. توری حصاری باتوجه به مشخصات فنی مانند جنس مفتول، ضخامت مفتول و اندازه چشمه‌ ها انواع متفاوتی دارد. در واقع قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته بوده و بر اساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ ها متفاوت است. در نتیجه بهتر است پیش از اقدام به خرید خرید فنس به مشخصات فنی و محل نصب آن دقت کنید.

کاربرد توری حصاری

کاربرد توری حصاری شامل موارد زیر می شود:

  • صنعت کشاورزی برای حصار کشی مزارع و باغات
  • اماکن عمومی از قبیل ترمینال فرودگاه، خطوط راه آهن
  • ساخت قفس حیوانات
  • مراکز صنعتی و نظامی
  • زمین های ورزشی و کارگاه های ساختمانی

در حقیقت قیمت فنس با روکش pvc حدودا 20% بیشتر از مفتول گالوانیزه گرم است. همچنین قیمت فنس حصاری نوع گالوانیزه گرم 20 درصد بیشتر از مفتول سیاه می باشد. باتوجه به اینکه کارخانه ها نیز فروش این نوع توری براساس کیلویی انجام می شود؛ بنابراین قیمت فنس کیلویی را حتما قبل از خرید بررسی نمایید. لذا شما می توانید جهت آگاهی بیشتر در خصوص شرایط خرید و قیمت روز فنس توری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • توری فرنگی

نوع دیگری محصول مفتولی که از مفتول گالوانیزه گرم با کیفیت و دوام بالا ساخته می شود، توری فرنگی می باشد. این تری بدلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد، برای استفاده در فضاهای باز و مرطوب مقاومت بالایی داشته و از ماندگاری زیادی برخوردار است.

توری فرنگی ابعاد، ضخامت و چشمه های گوناگونی دارد. ضخامت توری فرنگی از 85/0 شروع و تا 2 سانتی ‌متر ادامه دارد و طول آن نیز 20 متر می باشد. چشمه‌ های این توری به شکل ‌شش ضلعی ساخته شده و در دو سایز 1 و 2/1 اینچ و 2 اینچ بافته می‌‌ شود. این توری از لحاظ جنس مفتول در دو نوع مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه سرد روانه بازار می شود. مفتول گالوانیزه سرد مقاومت و دوام کمتری در برابر اکسید شدن و خوردگی داشته و قیمت و کیفیت کم تری نیز دارد.

کاربرد توری فرنگی

کاربردهای توری فرنگی شامل موارد زیر می شود:

  • عایق کاری
  • مجسمه سازی
  • حصارکشی محل پرورش مرغ و پرندگان و مجموعه ‌های ورزشی، باغ ها و باغچه ‌ها
  • صنعت و ساختمان ‌سازی جهت سقف سوله ‌ها
  • استحکام دیواره‌ها در برابر تخریب و سقوط
  • ایجاد حفاظ برای جلوگیری از سقوط تجهیزات

در حال حاضر همانگونه که ذکر شد قیمت توری فرنگی با توجه به نوع و ضخامت مفتول، ارتفاع، اندازه چشمه‌ های توری، وزن طاقه و تعداد سفارش معین می شود و قیمت آن به این عوامل وابسته است. نحوه فروش توری فرنگی نیز به صورت طاق یا رولی انجام می شود. در حال حاضر خرید توری فرنگی باتوجه به مزایا و کاربردهای گسترده آن افزایش فراوانی یافته است. شما می ‌توانید برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از لیست قیمت و نحوه خرید توری های فرنگی با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

  • توری مرغی

توری مرغی (Chicken wire netting / Poultry netting) نوع دگری از محصولات مفتولی است که شبیه توری فرنگی و توری گابیون عمل کرده و از مفتول گالوانیزه نازک و انعطاف پذیر با چشمه‌ های شش ضلعی ساخته می شود. لازم بذکر است توری مرغی از سیم مفتول های فلزی و پلاستیکی با کشش میلگردهای فولادی به روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد ساخته می شود و دارای ضخامت، ابعاد و چشمه های متنوعی می باشد. توجه کنید که این تفاوت ها در تقسیم بندی توری ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

کاربرد توری مرغی

برخی از رایج ترین کاربردهای توری مرغی عبارتند از:

  • استفاده در سالن ‌های سوله
  • حصارکشی به منظور نگهداری دام و طیور
  • زیرسازی کاشی و گچکاری و پوشش در ستون ‌ها
  • نگهدارنده پشم شیشه به منظور ایزولاسیون سقف برای نگهداری عایق شیروانی
  • تضعیف امواج گوشی موبایل، وای فای و سایر امواج رادیویی

علاوه بر این کاربرد ها، یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای این نوع توری که فروش توری مرغی را با رونق زیادی روبرو کرده است، کاربرد آن در صنعت ساختمان ‌سازی می ‌باشد. توری های مرغی به صورت رول‌ هایی در عرض 120 سانتی‌ متر تولید می ‌شوند. طول رول 45 متر و چشمه ‌های 3.4 اینچی هستند. در واقع فاکتور وزن تنها عاملی است که باعث تفاوت در قیمت توری مرغی می شود. شما می توانید جهت خرید توری مرغی بصورت عمده برای مصارف گوناگون در صنایع، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

  • توری سرندی

توری سرندی (wire mesh sand gravel) نوعی ورق مشبک است که از ترکیب مفتول های به شکل موج دار به هم تنیده شده، ساخته می شود. برخی اتصالات توری سرندی را جهت مستحکم کردن آن با دستگاه جوش به یکدیگر وصل می کنند. لازم بذکر است چشمه های توری سرندیی برخلاف توری مرغی لوزی و مربعی شکل طراحی شده اند. در حال حاضر از توری سرندی برای غربالگری و سرندکردن خاک و شن در صنایع مختلف استفاده می کنند. این توری ها براساس جنس مفتول به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند. از طرفی نیز گسترده ترین کاربرد توری سرندی بر پایه مفتول سیاه، گالوانیزه و فولادی است. این توری ها دارای انواع پلاستیکی مانند روکش PVC می باشند.

انواع کابرد توری سرندی در صنایع مختلف عبارتند از:

  • سرند کردن شن و ماسه در معادن و صنعت
  • ساخت و تولید قفس های مقاوم برای حیوانت اهلی و وحشی
  • غلطک های جداسازی مواد غذایی و کشاورزی در کارخانجات غذایی
  • صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع دارویی
  • استفاده در پروژه های ساختمانی و عمرانی
  • به عنوان حفاظ در مناطق حساس پادگان ها، فرودگاه ها ومناطق نظامی
  • مقاوم سازی دیوارهای طلا فروشی ها و اماکن نیاز به امنیت

در بازار امروز قیمت توری سرندی نیز همانند دیگر محصولات مفتولی و آهنی دستخوش نوسانات بازار آهن آلات است. قیمت این توری با توجه به سایز چشمه، قطر مفتول و همچنین وزن آن متغییر است. بنابراین جهت خرید توری سرندی و برای دریافت مناسب ترین قیمت روز محصولات مفتولی و بهترین کیفیت توری سرندی، بهتر است با کارشناسان ما در سایت حصار نوین الماس تماس بگیرید.

  • پایه فنس

پایه فنس یکی دیگر از محصولات فولادی و مفتولی است که در حصارکشی و نصب توری فنس  یا حصاری مورد استفاده می شود. پایه فنس در انواع متنوع نبشی، پروفیل، قوطی و لوله به فروش می رسد. پرکاربردترین انواع پایه فنس جنس گالوانیزه و به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید می شود. پایه فنس گالوانیزه دارای استحکام و مقاومت زیادی بوده و قیمت ارزان تری نیز دارد؛ این عامل باعث محبوبیت ویژه این محصول و فروش پایه فنس در بالاترین سطح در بازار شده است.

کاربرد پایه فنس

کاربرد های زیادی برای پایه فنس می توان نام برد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  • حصارکشی در اطراف ساختمان های در حال ساخت ‌و ‌ساز
  • امنیت مکان‌ های شخصی و جلوگیری از دسترسی سایر افراد به ملک موردنظر
  • محوطه ‌سازی در نیروگاه‌ ها، پالایشگاه ‌ها، پروژه‌ های ساختمانی و ...

لازم بذکر است که امروزه قیمت پایه فنس براساس جنس، ضخامت و قطر مشخص می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پایه فنس با قیمت مناسب و بهترین کیفیت، با کارشناسان فروش حصار نوین الماس تماس بگیرید.

  • توری لوزی

معرفی محصولات مفتولی

توری لوزی یا اکسپندد متال (Expanded Metal) ورق فلزی مشبک مانندی است که پس از گذر از فرایندهای فشار و کشش، با چشمه های لوزی شکل ساخته می شود. توری اکسپندد متال اکثرا در ساخت نرده ‌ها و توری ‌ها استفاده می شود. توری لوزی یکی از پر فروش ترین توری‌ های بازار ایران محسوب می شود. توری های لوزی بدلیل اینکه براساس فرایند های کشش بسیار دقیقی ساخته می شوند و همچنین بدون برش داده شدن جوش داده می شوند، استحکام بالاتری دارند.

کاربرد توری لوزی

کاربرد توری لوزی در صنایع مختلف شامل موارد زیر است:

  • صنعت ساخت و ساز
  • معماری مدرن
  • صنایع حمل و نقل، پتروشیمی، کشاورزی و مواد غذایی.
  • ساخت حفاظ و نرده اطراف املاک شخصی
  • استفاده در شهربازی ها و اماکن گردشگری
  • نورشکن و نورگیرهای سقف، درب و پنجره

توجه کنید که فرایند خرید توری لوزی بر اساس نیازهای خریدار تعیین می گردد. مجموعه حصار نوین الماس انواع توری لوزی برای سفارش و خرید را برای خریداران گرامی ارائه کرده است. در بازار امروز قیمت توری لوزی باتوجه به ویژگی هایی از قبیل وزن، جنس توری و ضخامت آن سنجیده می شود. در نتیجه بهترین کار اطلاع از قیمت روز توری لوزی می باشد در نتیجه بهتر است از کارشناسان ما کسب اطلاعات نمایید.

مفتول

مفتول یکی از آلیاژها و محصولات مفتولی بسیار پرمصرف است که برای ساخت انواع محصولات بکار می رود. به ابزار و وسایلی که از این آلیاژ ساخته می شوند، محصولات مفتولی می گویند. بطور کلی محصولات مفتولی در صنعت به 2 دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه با یک لایه از جنس فلز روی به روش الکترولیز به هم تنیده شده است. در نتیجه از خوردگی و پوسیدگی مفتول در برابر رطوبت پیشگیری می شود. این محصول فولادی کاربرد گسترده ای در صنایع گوناگونی از قبیل صنایع کشاورزی و باغداری، تولید تورهای صنعتی، ساخت مفتول رابیتس بندی و سایر موارد دارد.

امروزه مفتول گالوانیزه صادراتی در دو نوع مفتول سرد و مفتول گرم تولید و به بازار عرضه می شود. لازم است بدانید مفتول گالوانیزه گرم ضخامت بیشتری از فلز روی می باشد و همین امر باعث مقاومت زیاد مفتول گالوانیزه گرم نسبت به سرد در برابر رطوبت و فرسایش شده است.

  • مفتول سیاه

مفتول سیاه دیگر محصول مفتولی است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. این محصول از کشش میلگردها و حرارت دادن آن ها در کوره های ویژه در دمای بالا تولید می شود. مفتول سیاه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در انواع سایزها و قطرهای متنوع عرضه می شود. مفتول سیاه در صنایعی از قبیل آرماتوربندی، عایق‌بندی، کشاورزی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

محصولات مفتولی باتوجه به عوامل گوناگونی از قبیل جنس، ضخامت، ابعاد، سایز و قطر متغیر است در نتیجه بر قیمت نهایی این محصولات اثرگذار می باشند. لازم بذکر است که قیمت محصولات مفتولی مثل سیم آرماتوربندی، مفتول سفید، زیگزاگ و سیم رابیتس بندی و… در سایت حصار نوین الماس به صورت لحظه ای و آنلاین بروزرسانی می شود. برای خرید اینترنتی انواع محصولات مفتولی با آخرین قیمت روز می توانید سفارش خود را در سایت حصارنوین الماس ثبت کرده و سپس منتظر تماس کارشناسان ما باشید. کارشناسان ما پس از تماس با شما، خرید شما را نهایی خواهند کرد.

سیم خاردار

معرفی محصولات مفتولی

سیم خاردار سیم رشته ای با لبه های تیز و قسمت های منظم در فواصل مساوی و در امتداد یکدیگر می باشد. این محصول از مفتول نرم، تیغ یا خار ساخته می شود و برای حصار کشی اطراف باغ، منازل شخصی، اماکن نظامی و امنیتی استفاده می شوند. سیم خاردار نوعی ابزار حفاظتی است که بخاطر قیمت مناسب و وزن سبک طرفداران فراوانی دارد. در فرآیند تولید این محصول از سیم فولادی با روکش گالوانیزه بهرای پیشگیری از زنگ زدگی استفاده می شود. جهت خرید اینترنتی انواع سیم خاردار با ابعاد و سایزهای مختلف و با آخرین قیمت روز می توانید سفارش خود را در سایت حصارنوین الماس ثبت کرده و سپس منتظر تماس کارشناسان ما باشید. کارشناسان ما پس از تماس با شما، خرید شما را نهایی می کنند.

انواع سیم خاردار و ویژگی های آن ها

  • سیم خاردار خطی

سیم‌ خاردار خطی توسط دو رشته مفتول گالوانیزه با قطر 2.5 میلی راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه به قطر 2 میلی‌ خار طراحی و ساخته می شود. مفتول گالوانیزه نوع گرم در ساخت این محصول استفاده شده است. فاصله خارهای سیم خاردار خطی بین 7 تا 15 سانتی ‌متر است؛ البته گاها 10 سانتی ‌متر در نظر می گیرند. این فاصله باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت آن می ‌شود. سیم خاردار خطی به صورت کلاف موجود می باشد که خریداران می ‌توانند سیم‌ خاردار خطی را به دو روش کیلویی یا کلاف از سایت حصار نوین الماس تهیه کنند.

  • سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی در دو نوع حلقوی سوزنی و حلقوی تبری ساخته می شود. این محصول با حلقه ‌هایی به قطر 60 و 90 سانتی‌ متر تولید شده و به ‌شکل کلاف بسته ‌بندی شده به بازار عرضه می ‌شود. سیم خاردار حلقوی نیز مانند خطی با ورق گالوانیزه گرم ساخته می شود و برای حصارکشی زمین‌ های کشاورزی و باغ‌ بکار می رود.

  1. سیم خاردار حلقوی سوزنی یا معمولی

سیم‌ خاردار سوزنی به ‌صورت حلقه های دارای قطرهای 60 و 90 سانتی‌ متر تولید شده و به صورت کلاف تولید و عرضه می شوند. سیم‌ خاردار حلقوی سوزنی از یک رشته مفتول گالوانیزه 2.5 میلی‌ متر به عنوان راستا و دو رشته مفتول گالوانیزه 2.5 میلی ‌متری به عنوان خار تشکیل می شوند.

  1. سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی

سیم خاردار تبری یکی از جدیدترین سیم خاردارهای باغ است که از یک رشته مفتول گالوانیزه 3 میلی‌ و لایه ای از ورق گالوانیزه تولید می شود. مفتول با قطر 3 میلی با عنوان راستا و ورق‌ های برش خورده تیغ تبری خارهای این سیم خاردار تیغ دار می باشند. سیم خاردار تیغی در حلقه ‌هایی به قطر 60 و 90 سانتی‌ متر ساخته شده است.

توجه داشته باشید پیش از اقدام به خرید سیم خاردار باید ابتدا به شناخت نیازها توجه شود و سپس یافتن محصول با مناسب ‌ترین قیمت و دارای بهترین کیفیت انجام شود. بنابراین برای خرید راحت سیم خاردار باکیفیت از حصار نوین الماس، شما می ‌توانید از طریق این سایت سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. هم چنین می ‌توانید جهت اطلاع از قیمت سیم خاردار در انواع مختلف قیمت سیم خاردار خطی، قیمت سیم خاردار باغی یا تبری، سیم خاردار سوزنی و سایر این محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وبسایت حصار نوین الماس: Hesarnovinalmas.com

تلفن: 02167216

آدرس کارخانه

کارخانه شماره 1 :

تهران – کهریزک – جاده قدیم قم بعد از ۶۰ متری شوراباد ورودی مهدی آباد انتهای
خیابان میدان عبدل اباد خیابان پروین اعتصامی پلاک ۱۱۹

کارخانه شماره 2 :

تهران – بزرگراه آیت الله سعیدی – جاده عباس آباد – خیابان نیروگاه برق – 12 متری سوم
– پلاک 5

نظرات شما