تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیش بینی قیمت دلار بعد از توافق چین و عربستان

اقتصادنیوز: از نگاه فعالان بازار ارز تهران، چین در حال به چالش کشیدن ایران است. برخی معامله‌گران تصور می‌کنند که نزدیک شدن چین و عربستان به یکدیگر می‌تواند حجم خرید‌های نفتی اژد‌های زرد از ایران را تحت تاثیر قرار دهد و زمینه‌ساز کاهش درآمد‌های نفتی کشور شود.

پیش بینی قیمت دلار

رویداد۲۴ به گزارش اقتصادنیوز، با ورود اژد‌های زرد به عربستان معادلات دلاری در بازار ارز تهران تغییر کرد. برخی از تحلیلگران ارزی معتقدند توافق چین و عربستان ممکن است بر قیمت دلار اثر بگذارد و همین امر احتمالا موجب ورود خریداران احتیاطی به بازار دلار شود.

حمله چین و اعراب به دلار در تهران؟

از نگاه فعالان بازار ارز تهران، چین در حال به چالش کشیدن ایران است. برخی معامله‌گران تصور می‌کنند که نزدیک شدن چین و عربستان به یکدیگر می‌تواند حجم خرید‌های نفتی اژد‌های زرد از ایران را تحت تاثیر قرار دهد و زمینه‌ساز کاهش درآمد‌های نفتی کشور شود.

از طرفی هم برخی معامله‌گران هم نگران بودند که چین در برابر تحریم‌های غربی‌ها علیه ایران همراهی بیشتری نشان دهد و کار برای دور زدن تحریم‌ها دشوارتر شود.

پیش بینی قیمت دلار امروز

در شرایط فعلی برخی از تحلیلگران ارزی باور دارند در صورتی که نرخ دلار هرات و از سوی دیگر نرخ حواله درهم رشد کند ممکن است قیمت دلار در تهران هم آرایش صعودی به خود بگیرد.

با این حال نوسان محدود نرخ دلار در هفته گذشته نشان داد که بازیگران ارزی تزریق عرضه‌های دارند و این احتمال وجود دارد که نرخ دلار در این هفته هم نوسان محدودی را ثبت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
1
6
هر اتفاقی بیفته ایران ول کن روسیه و چین نیست اونقدر التماسشونو میکنه و بهشون باج میده تا به ضم خودش در برابر غرب و دموکراسی و انسانیت ایستادگی بکنه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
1
3
کشور دوست وبرادر چین خنجر را تا دسته فرو کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
3
ای ابا هردو شون بیخودی اند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان