تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۳۱ نظر

حمید قره حسنلو کیست؟

حمید قره‌حسنلو پزشک ایرانی و از بازداشت شدگان در حوادث چهلم حدیث نجفی در کرج است که به مشارکت در قتل یک بسیجی به نام روح الله عجمیان متهم شده است.

خانواده حمید قره حسنلو

رویداد۲۴  در روزهای گذشته نام‌های زیادی شنیده می‌شود که هر یک محکوم به اعدام شده‌اند؛ از ماهان صدرات گرفته تا محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد و حمید قره‌حسنلو. قره حسنلو از بازداشت شدگان حوادث اخیر است که در مراسم چهلم حدیث نجفی شرکت کرده است. او متهم شده که یک مامور بسیجی به نام روح الله عجمیان را در این مراسم کشته است.

بیوگرافی حمید قره حسنلو

حمید قره حسنلو متولد ۱۳۴۸ است که پیشه اصلی او پزشک رادیولوژی یا تصویربرداری پزشکی بوده است. او سابقه حضور در جنگ ایران و عراق را هم دارد و جزو خیرین مدرسه‌ساز در ایران بوده است. قره حسنلو، متاهل و دارای دو فرزند است. او به همراه همسرش فرزانه قره حسنلو در کرج بازداشت شده است.

بازداشت دکتر قره حسنلو

در جریان مراسم چهلم حدیث نجفی از جان باختگان اعتراضات ۱۴۰۱ که جمعیت زیادی شرکت کرده بودند، حمید قره حسنلو و همسرش نیز شرکت داشته است. آن مراسم که تحت تدابیر شدید امنیتی بود، به خشونت کشیده شد و در نهایت جمعیت حاضر با نیروهای نظامی درگیر شدند و هر دو طرف در جریان درگیری‌ها تلفات داشتند؛ از جمله یکی از ماموران امنیتی که حمید قره حسنلو به قتل این مامور متهم شده است.

تصاویری از حمید قره حسنلو پس از بازداشت منتشر شد که تمام بدن او در آن کبود بود. با استناد به آن تصاویر، برخی منابع گفته بودند که او هنگام بازداشت به شدت مورد ضرب و حرج قرار گرفته است که در پی همین جراحات او به بیمارستان منتقل می‌شود.

حمید قره‌حسنلو از بازداشتگاه به بیمارستانی در کرج برده شده است و به سبب اینکه خودش پزشک بوده، برخی از همکارانش در بیمارستان متوجه شده‌اند که او دستگیر شده و به این ترتیب خبر بازداشت وی برای نخستین بار رسانه‌ای می‌شود. آنچنان که نزدیکان قره حسنلو گفته‌اند او پس از معاینه به بازداشتگاه برگردانده می‌شود اما حال او به قدری وخیم بوده که ناچار به بیمارستان بازگردانده شده است.


بیشتر بخوانید: محسن شکاری اولین اعدامی اعتراضات ۱۴۰۱ که بود؟


دادگاه حمید قره حسنلو

اتهام حمید قره حسنلو

در ماجرای قتل روح الله عجمیان چند نفر حضور داشتند که نهادهای امنیتی اعلام کرده‌اند یکی از آنها حمید قره حسنلو بوده است. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه هم گفته  «بر اساس احکام صادره، برای پنج نفر از متهمان اقدامات مؤثر و اصلی از قبیل جرح با چاقو و ضرب و جرح با سنگ و مشت و لگد و کشیدن بدن برهنه روی آسفالت خیابان حکم اعدام صادر شده و ۱۱ متهم دیگر از جمله آن سه جوان کمتر از ۱۸ سال، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند»

در جریان دادگاه، قره حسنلو به «لیدر بودن» در حوادث کرج متهم شده است. با این حال خانواده او می‌گویند چنین چیزی صحت ندارد. یکی از نزدیکان قره حسنلو با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور مصاحبه کرده و چنین گفته است: ««وکیل تسخیری پرونده هیچ دفاعی از حمید نکرد بلکه سعی داشت او را متهم کند و مرتباً به او می‌گفت به گناهانت اقرار کن و قضیه را تمام کن. حمید را برای اعتراف به لیدری تحت فشار قرار گذاشته بودند، در صورتی که هیچ مدرکی دال بر لیدر بودن او وجود ندارد.»

شاکی پرونده دکتر قره حسنلو وزارت اطلاعات است که گفته بر پایه شناسایی آنها، حمید قره حسنلو و همسرش در فیلم‌هایی که از ضرب و جرح روح الله عجمیان ثبت شده، حضور داشته بودند. وزارت اطلاعات گفته آنها در فیلم شناسایی و شب مقابل منزلشان بازداشت شدند. همچنین گفته شده فیلم‌هایی از صحنه حادثه مربوط به عجمیان در موبایل حمید قره‌حسنلو بوده که نشان می‌دهد او در آن صحنه مشغول فیلمبرداری بوده است.

نماینده دادستان در نخستین جلسه رسیدگی چنین گفته است: «متهم حمید قره‌حسنلو فرزند محمدعلی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده است.»

نماینده دادستان همچنین گفته «طبق مستندات جمع‌آوری‌شده و فیلم زمان ضرب و جرح شهید عجمیان روی انگشت اشاره دست چپ متهم حمید قره‌حسنلو آثار زخم و خونریزی مشهود است. زمانی که آرین فرزام‌نیا از پشت با کارد به شهید ضربه می‌زند، در دومین ضربه دست این متهم هم که همان جا حضور داشته زخمی می‌شود. همسر متهم که در محل حاضر بوده و از متهمان پرونده است در اظهارات خود گفته متهم یک لگد به بسیجی شهید زده است.»

آنچنان که نماینده دادستان گفته اقدام عملی حمید قره حسنلو، فیلمبرداری از صحنه رخ داده و لگد زدن به روح الله عجمیان بوده است. با این حال او به «افساد فی الارض و حمله به مأموران انتظامی و بسیج و تبانی علیه امنیت کشور» متهم شده است. به همین دلیل برخی ناظران معتقدند کیفرخواست صادره با اقدام متهم همخوانی ندارد؛ چنانچه در ماجرای محسن شکاری نیز او با یک بسیجی درگیر شده بود و به خاطر مجروحیت مامور، حکم اعدامش صادر شد. در این مورد نیز همین اتفاق رخ داده و ظاهرا اتهامات در کیفرخواست صادره، بسیار وسیع‌تر از چیزی است که رخ داده است؛ مگر آنکه نکاتی در پرونده وجود داشته باشد که به لحاظ امنیتی در اختیار افکار عمومی قرار نگرفته باشد.

سخنان حمید قره حسنلو در دادگاه

حمید قره حسنلو گفته او و همسرش برای حضور سر مزار یکی از آشنایان به بهشت سکینه در کرج رفته و قصد داشته همان روز اگر برای حدیث نجفی هم مراسمی برگزار شد، در آن حضور پیدا کند. حدیث نجفی دختر کرجی بود که روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در کرج جان باخت. قوه قضاییه اعلام کرده او به مرگ طبیعی درگذشته و ربطی به اعتراضات نداشته است.

آنگونه که قذه حسنلو در دادگاه گفته او در راه برگشت از مراسم بوده که صحنه ضرب و جرح روح الله عجمیان پیش آمده است و حتی همسرش در محل وقوع جنایت جمعیت را کنار می‌زد تا عجمیان را نزنند. با این حال دادگاه اعلام کرده او «سردسته اغتشاشگران بوده و جمعیت را کنار می‌زدید تا صحنه بهتر تصویربرداری شود زیرا فرماندهی جمع حاضر در صحنه را به عهده داشته در همه صحنه‌ها پیگیرانه حضور داشته است.»

روایت وکیل قره حسنلو از اقدامات موکلش

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده قره حسنلو است. او در مصاحبه‌ای که با روزنامه شرق داشته، گفته «دکتر حمید قره‌حسنلو آن روز (چهلم حدیث نجفی) هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. خانواده به سراغ روحانی رفتند و او اعلام کرده اگر دادگاه از من بخواهد من شهادت میدهم.

همسر حمید قره حسنلو

دکتر حمید قره حسنلو

ابهامات در انتخاب وکیل برای حمید قره حسنلو و نحوه رسیدگی به پرونده

یکی از اعضای خانواده حمید قره‌حسنلو از نحوه رسیدگی به پرونده گلایه کرده است. همچنین وکلای او نیز معتقدند «قره حسنلو نه لیدر بود و نه قصدی برای حضور در آن منطقه داشته است.» وکلای پرونده همچنین گفته‌اند «امکان دسترسی و مطالعه پرونده موکلشان را نداشتند.»

در مورد دیگر یکی از اعضای خانواده حمید قره حسنلو گفته او امکان ملاقات با کسی را نداشته است. حسین فاضلی هریکندی رئیس دادگستری البرز اما پاسخ داده که «در تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری عنوان شده در جرایم علیه امنیت، در مرحله تحقیقات مقدماتی طرفین دعوی، وکیل یا وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تأیید قوه قضاییه باشد، انتخاب می‌کنند.»

فاضلی به استناد این بند گفته «پرونده حمید قره حسنلو مشمول تبصره تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری است و چون در مرحله تحقیقات مقدماتی وکیل موضوع تبصره مذکور معرفی نکرده بود، مطابق قانونی قوه قضاییه برای او وکیل تسخیری انتخاب کرده است.»

رئیس دادگستری البرز همچنین گفته «به محض اینکه حمید قره‌حسنلو وکیل معرفی کرد، دستور ملاقات وکیل تعیینی صادر شد و چون در بیمارستان بستری بود، ترتیب ملاقات او با وکلای انتخابی در بیمارستان داده شد بنابراین ادعایی که قره حسنلو در مرحله مقدماتی وکیل نداشته، درست نیست و وکیل تسخیری برای او انتخاب شده بود.»

روایت خواهر حمید قره حسنلو

خواهر حمید قره‌حسنلو می‌گوید: در زمان دستگیری، برخورد تندی با حمید و خانواده‌اش صورت گرفته که این مساله روی سلامتی حمید و خانواده‌اش اثر سوء گذاشته است.  همچنین حکم اعدام در بیمارستان به دست برادرم داده شد و اجازه حضور هیچ وکیلی نه تعیینی و نه تسخیری در ابتدای پرونده داده نشد. در واقع رسیدگی به پرونده برادرم بدون داشتن وکیل انجام شده است.

او همچنین توضیح داده که «حمید در زمان نامناسب در یک مکان نامناسب قرار داشت، جز این هیچ حرکت اشتباه دیگری نکرده است. این حکم (فساد فی‌الارض) برای برادر من در حالی صادر شده است که هیچ مدرکی علیه ایشان وجود ندارد و حمید حتی یک خط اعتراف هم علیه خود ننوشته است. مگر می‌شود، بدون سند رسمی و بدون اینکه مدرکی علیه فردی وجود داشته باشد، به دلیل حضور در یک مکان خاص، فرد به اعدام محکوم شود؟»

محکومیت حمید قره حسنلو به نفی بلد

پرونده حمید قره حسنلو که در دادگاه بدوی حکم اعدام گرفته بود، به دادگاه دیوان عالی کشور رفت و آنجا حکم نقض شد. حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفته «در پرونده شهید عجمیان، حکم اعدام دو محکوم یعنی «محمدمهدی کرمی» و «محمد حسینی» پس از تایید دیوانعالی کشور در ۱۷ دی ماه سال گذشته اجرا شد. رای صادره در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی استان البرز به غیر از دو محکوم به اعدام، جهت بررسی و صدور حکم مجدد به همان شعبه اعاده شده بود، اضافه کرد: پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، آرای صادره قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد؛ «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۱
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
68
54
رویداد تو رو به هر کی می پرستی یه بیوگرافی هم از مقتولان این افراد هم بذار...از خانواده روح الله عجمیان حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده ...به خدا قیامتی هم هست .
می دونم این رو هم سانسور می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
میذاره اما قشنگ یه مدلی که انگار اونا مقصرم و مهم نیستن. البته خیلی ریز و نامحسوس. مثلا درباره ی اینوریها برای هر کدام چندین تیتر میزنه و مقاله مینویسه همه با لحن و ادبیاتی که به خواننده القا میشه اینها بهشون ظلم شده و اصلا اینا مظلوم و حق مطلقند(بله بعضی جاها مظلوم‌نمایی و حق دارند نه همه جا و همیشه) بعد عکسهای با چهره های معصوم و شاد و بیگناه از دستگیرشدگان و خانواده هاشون یا کشته ها میذاره آدم با خودش میگه بابا کدوم نامردی به اینا چپ نگاه کرده!
اما ب ای اون طرفی ها ازین خبرا نیست یه تیتر و یه خبر اونم دیگه محبوری فقط ب ای اونایی که کشته شدن و ناجور هم کشته شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اونا مهم نیستن چون به گفته ی بعضی کاربرهای همین سایت انتخاب خودشون بوده! یا چون مامور هستن حقشونه! منطق و عواطف
سوسو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
افرادی را که بسیجیان یا محافظان امنیت؟؟؟میکشند چی ؟کشتن آنها حلال است ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خجالت اگر میدونی چیه بکش شما این همه رسانه دارید تمام حکومت در اختیار شماست صدا وسیما در اختیار شماست منبر و مسجد و وعظ وخطابه در اختیار شماست ولی این افراد حتی اگر خاطی هم باشند صدا وسیما خفشون میکنه یک کلمه هم از دفاعیاتشون رو نشون نمیده اینا هم از بی صدایی پناه می برند به بی بی سی وکانالهای دشمن تا صدایشان شنیده شود دارید با نادانی ملت را می برید به سمت برادر کشی ایکاش اون دنیا خدا از آدمها نه بر اساس خیر وشر که با عقل خودش قضاوت کند یعنی می پرسید این عقلی که بهت دادم چرا آکبند آوردی چرا ازش استفاده نکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
آره قیامتی هست شک نکن وای به حالتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
رویداد، کنار این عکس های قشنک از آقای دکتر و خانوادشون، تصاویری هم از وحشی گری ایشان و خانومشون بذار، جانب انصاف رو رعایت کن لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
برای چی .....وزنامه کیهان عکسهای مورد نظر عرزشی ها ازجنایات !!این اقای دکتر ودیگران رو چاپ نمی کنه بله ! مگه معتقد نیست مدارک مستند داره اگه داره چرا منتشر نمی کنه باوجود اونهمه سوابق سیاه در جعل ودروغ الان مدیر مسوول همون طویله چند ساله رفته مدارک مربوط به دیدار جورج سورس با خاتمی روبیاره !
اینجا هم با وجود خوردن ....زیادی حاضر به چاپ عکس ها نیست چون مدارک مخدوش یا جعلیه وبه محض اونی که چاپ بشه تبدیل به مدارک مستند دروغینی میشه که میشه از اون نه البته در دادگاه که در فضای رسانه ای استفاده کرد چون اساسا هیچ دادگاهی دنبال محاکمه کیهان وسایر رفقا نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
واقعا با این تیتر گذاشتن رویداد انگار نه انگار که شهید عجمیان رو همین ها شهید کردند عجبا وا عجبا از این نوشتن شما
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
26
50
نحوه پیشبرد پرونده و وکیل تحمیلی خود گویای همه چیزه مثل روز روشنه که دارن انگ میزنن بهش کسانی اعتقاد به اعدامش دارن که یا جیره خور این اقلیتند یا گمراه و جاهل ...
واسه درک این قضایا کافیه یه یادآوری به پرونده مازیار ابراهیمی بشه و گندکاری مهر اندر جبینان اطلاعات ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
خیلی بعید به نظر میرسه دکتر در این عمل وحشیانه شریک بوده باشه نه بخاطر دکتر بودنش بخاطر کارای خیری که میکرده و خیلی هم این کارا رو تایید کردند. خیلی پارادوکس داره ادم همیشه دست به خیری باشی و این کار وحشیانه رو انجام بدی این با هیچ منطقی جور در نمیاد.
Poorya261
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
37
70
برگ زرینی دیگر در کارنامه جمهوری اسلامی داره ثبت میشه.پنج نفرو به خاطر یک نفر میخوان اعدام کنن. مثل انتقام سختشون که دویست نفرو به خاطر یک نفر به فنا دادن.
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
البته هدف انتقام سخت بود چون نتونستن از آمریکا انتقام سخت بگیرن حالا از مردم ایران میگیرن
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
تو که حرف زدن بلد نیستی ، لااقل حرف نزدن بلد باش جوگیر
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
تو دیگه چقدر پرتی
ناشناس
| Ukraine |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
در جواب به Poorya261
میشه خفه بشی و اون دهن نجست رو ببندی حرام لقمه صهیونیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
27
34
ایمن الظواهری هم پزشک بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
نیش عقرب نه از ره کین است اقتصای ماموریتش این است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
25
57
این وحشی گریها وپرونده سازی ها نشانه زوال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دقیقا !بوی مردار بلند شده است !
عبدالله تراب زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
وحشی آنهایی هستند که از امکانات این مملکت استفاده کردن دکتر شدن اونوقت جوون نازنین مردم را لخت کردن و کشتن
و وحشی کسانی هستند که از اینها حمایت میکنم
اثر لقمه حرومه
و...
الف
|
Moldova (Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
22
57
(...اقدام عملی حمید قره حسنلو، فیلمبرداری از صحنه رخ داده و لگد زدن به روح الله عجمیان بوده است. با این حال او به «افساد فی الارض و حمله به مأموران انتظامی و بسیج و تبانی علیه امنیت کشور» متهم شده است)
بابت لگد زدن به فساد فی الارض متهم شده؟؟.پس اگه اینجوریه خیلی از اقازاده هها و و اولیای انها رو باید متهم به فساد در کهکشان ر اه شیری متهم کرد.
امیدوارم دکتر حسنلو که خیر مدرس ساز و دارای کارت طلائی بابت کمک به نیازمندان از کمیته امداد هم بوده مشکلشان رفع شود و هر چه سریعتر ازاد گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
فقط واقعا من درگیر یک پارادوکس شدم دکتر با این سن و سوابق واسه چی اون وسط داشته فیلم می‌گرفته؟ واقعا لگد رو زده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
مدرک چیست ؟ میزان درس خواندن شما که مطلقا ربطی به شعور و فرهنگ شما نداره این جانور از صحنه شکنجه و قتل یه نفر فیلمبرداری میکرده اونم نه به تنهایی با زنش ، زنشم مثل خودش وحشی بود سوال اگه بچه خودشونم بود همین کار و میکردن ؟ قطعا نه اما مجازاتش نباید اعدام باشه از سری دکترهایی که به لطف حضور در جبهه دکتر شدن و با سهمیه نمیشه توقع زیادی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
به دوستانی که از این دکتر وحشی حمایت میکنن پیشنهاد میکنم تصاویر ایشان و همسر وحشی تر از ایشان را دوباره ببینن، کاش مثل آمریکا در همان معرکه کشته میشدن، همه اینهائی که از این به اصطلاح دکتر حمایت میکنن خودشون هم مثل زامبی ها شدن، چطور ممکنه آدم بتونه به جسد پاره پاره شده یه نفر لگد بزنه؟
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
به هموطنان مذهبی پیشنهاد میکنم بترسند از نکیر و منکر و شب اول قبر اینقدر یکطرفانه قضاوت نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
55
53
خدا لعنتتوت کنه گناه شهید عجمی چی بود یزید وار شهیدش کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دولت بانی خیرتون که طرف رو فدای شهوت قدرتش کرد و۴۶۰ انسان دیگر روهم کشت باید جواب بده اسکل !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دولت گفت و پول داد یا تشویق کرد که طرفداراش رو تیکه پاره کنند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دولت موقعی که در اولین فاز اعتراضات به ماموران خاطی مدال افتخار داد وهمه چیز رو لاپوشونی کرد مجوز همه چیز رو صادر کرد در ضمن با مانور ونمایشی که روی چند کشته بسیجی ومامور در مقابل ۴۶۰ نفر دیگه می دین وهیچ حقی براشون قایل نیستید معلومه که از کشته سازی دولتی بدتون نمیاد اگر کسی هم کشته نمی شد خودتون دست به کار میشدید سیاست پدر مادر نداره
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
51
32
حیف که تخصص،ایشان پزشک باشد که در تشخیص درست عمل نکند و به اغتشاش،و کشتن خدمت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
برو ببند بیسواد حرف زدن یاد بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
با سهمیه قبول شده خب چون جوان که بود سابقه حضور در جبهه رو داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
احمق جان خیلی از دانشجویان وپزشکان زمان جنگ یا پزشک بودن یا دانشجوی پزشکی سهمیه ها بعد جنگ داده شد نه درحین جنگ می خوای حرف بزنی فکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
به 20:37:
این بابا سال 67 قبول شده دانشگاه حالا تو هی بزن به در آسمان ریسمان بافتن. هی بزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
کسی که متولد 1348 هست قطعا زمان جنگ نه دانشجو بوده نه پزشک، ظاهرا شما خیلی جوانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
در تمام دنیا برای امنیت چک سفید می دهند فردی که رفته امنیت دفاع کرد با توی که ۹ ماه علاوه معلم خصوصی باید یکسان باشد در دانشگاه کسی درس نخواند هر که می خواهد باشد مشروط و مر قانون اجرا شود حتی برای دبیرستان هم هر که می خواهد باشد در امتحان قبول شد برود بالا بعضی غربزده ها برای اینکه ذهن جوانان. را مخدوش کنند مگر تعداد کل رزمندگان که از سهمیه استفاده کردند چند نفر بودند ؟ آموزش عالی اعلام کند تعداد غربزده های که بعد از تحصیل وطن فروشی کردند و از تحریم دارویی بیماران پروانه دفاع کردن را هم اعلام کنند در انتها این فرد اعدامی هیچ ربطی به دفاع مقدس ندارد از این نظر تمام مردم ایران در زمان جنگ در دفاع حضور داشتن بعضی ها کمک و بعضی ها ضد کمک. فعال بودن مرصاد بزرگ‌ترین منظور ماست. رویداد خیلی تایپ کردم منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
ممنون از هموطنانی که جواب اون احمقی که من و احمق خطاب کرد دادن و ممنون از رویداد که اگر کامنت من و به اون کاربر که خودش احمقه ولی من و احمق نامید و منتشر نکرد کامنت شما عزیزان و منتشر کرد بعضیا خبر ندارن سهمیه ها از کی شروع شد حرف میزنن مثل همین احمقی که با سهمیه قبول شدن حسنلو رو منکره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
حالا چی شده عرزشی ها مخالف سهمیه رزمندگان شدن ! اینم مثل زاکانی البته مدراک مشروطی زاکانی موجوده از این اقا خبری نداریم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
۱۷:۴۹
من عرزشی نیستم ابله با اعدام این پزشک سهمیه ای هم مخالفم فقط میگم نخبه نیست پخمه است ضمنا شخصیت پزشکی هم نداره مجازات نقدی بشه و جریمه نقدیش صرف کارگرانی بشه که ماههاست حقوق نگرفتن حالا فهمیدی ابله و احمق خودتی نه من شکاری هم نباید اعدام میشد چون آدم نکشت هرکس ذره ای با نظر شما زاویه داشته باشه میگید بهش عرزشی و هرکس ذره ای با اونوریا زاویه داشته باشه میشه مزدور غرب و ...خاک بر سر جفتتون که هیچ جا نمیتونید عین آدم بحث کنید و خق و بپذیرید و فقط انگ میزنید به شخصه خوشحال گیشم تمام دکترهای سهمیه ای بیکار بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
سهمیه ؟ !
زمانی
|
United States of America
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
56
32
پزشک خون آشامی که مانند گرگ شهید عجمیان را درید
با اعدام فقط گوشه ای از جرایم این پزشک بی رحم جبران میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
نیش عقرب نه از ره کین است
اقتصای درامدش!! این است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
مگه تو اونجا بودی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تو از اقا زاده های امریکاهستی ! اونجا خوب میچری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هر کس از چراغ قرمز عبور کند احتمال بالا بردن هزینه سلامت و امنیت را داراست فرق نمی کند کدام ژن باشد کدام گروه پول این هزینه را من باید بدهم
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
16
42
بسیجیانی که روزگاری چشم و چراغ ملت بودندوبی مزدومنت برای ایران جانفشانی می کردندبایدازخودبپرسندچه شده است که دربین همین ملت بایدچهره بپوشانندوبرای ضرب وجرح ایشان سبقت گرفته می شودبسیج بایدبه جایگاه شرعی قانونی واصلی خودکه نوکروخادم اکثریت بودن است بازگرددوابزاراعمال قدرت ورشکستگان اقلیتی نباشدتابادچنین بادا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بسیجی تغییر نکرده. لقمه ها تغییر کرده. چون حرام ...ها وحشیانه به بسیجیان بی سلاح حمله میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بسیجی حالا وبسیجی زمان جنگ! تغییر نکرده!؟ از زمین تا اسمان.
انها بنده خدا بودند اینها بنده قدرت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اطلاعاتان را از دشمن می گیرید شما راه صدها ماشین را بستید شما امبولانس را آتش می زنید شما بانک را آتش می زنید شما قمه کشی می کنید شما مشوق تکثیر بیماری ایدز می کنید شما شایعه سازی می کنید شما دشمن را تشویق به تحریم دارو آرامش آسایش مردم میهن پرست می کنید بسیجی جزء شهادت دشنام شنیدن چه می کند همه غارتها برای تمام انسان‌ها نیست رویداد شاید جواب قانع کنند داشته باشندمنتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
تشیع جنازه شهدا را ببین یا در یکی شرکت کن تا فرق فضای حقیقی و مجازی دست بیاید. تو خود فرض اغتشاشگر شب اغتشاشگر دیگری زنگ خونه ات را بزند راهش می دهید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
این قدرت همون قدرت زمان جنگه فقط اون زمان ماهواره مخ تو و امثالت و تسخیر نکرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اقای قدرت !۱۷ و۴این قدرت تو رویاها ی شما همون قدرته ! از برخوردهای وحشیانه بامردم از شکنجه وتجاوز به معترضان از تهاجمی ترین رفتارها درمقابل مردم بی پناه معلومه ! این قدرت برپایه سرکوب واختلاس وارتشا وریاکاری ودروغ پایه گذاری شده ! ارمانهای اسلام وانقلاب کجاست بنده ماهواره ندارم اما زپشت کوه هم نیامده ام بسیجی زمان جنگم . بعد از ان درمنطقه هم بوده ام
دریک روز ۴ تا ازدوستانم روی مین رفتن وتکه وپاره شدن! ما مثل برخی ها به مواجب حکومت وصل نیستیم تا ازطریق شستشوی معده !شستشوی مغزی هم بشویم مادر انقلاب بودیم وبا انقلاب بزرگ شدیم ما دل به اسلام علی بستیم نه اسلام بدلی ! تو هم اگه بنده خدایی نمی گویم همه قران یا همه نهج البلاغه ! فقط شش صفحه عهدنامه مالک اشتر را که قانون اساسی حکومت علویست زحمت بکش با بصیرت بخوان وبا حکومت محبوبت مقایسه کن شاید به راه راست هدایت شدی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
فکر نکنم منتشر شود ولی اقای که می گوید روز روشن ۴ نفر از دوستانم روی مین رفتند اولا تو از منافقین که به ایران حمله کردید اما در مقابل شهید صیاد در مرصاد فرار کردید در غیر اینصورت نام ۴ شهید را تایپ کن
هر چند ما تجربه علی ع را داریم در کشتن منافقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
10
19
طوری نکنیدکه طوری بشودکه طوری شمارابکنندکه اینطوربه غلط کردن بیفتیدوطوری بگویید من اینطورنکردم من آن طور کردم که این طوردیگرفایده ندارد و آن طورشمارامی کنند
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
جواب ابلهان بزدل فقط اعدامه انگار تو هم تنت میخاره برا آویزون شدن ! اونوقت اینطوری میشه که اونطوری یادت میره برا همیشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
15
37
احکام اعدام کشکی و فقط برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
ما میگویم خوشحالی میهن پرستان شما اعتراض را بیان کن رعب و وحشت نداره شاید جهت رویداد عوض کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
44
20
این حیوون دکتره پزشکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
فوق لیسانس رادیولوژی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
36
18
نه بابا،آخی..حیوونکی.. با فروکردن چاقو به بدن به مجروحا کمک میکرده؟؟؟؟؟ قبلا هم در اغتشاش دروایش ار این اقدامات انساندوستانه کرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
سایبری فاسد به روش جدت نامرحومت عمروعاص ! تهمت بزن سلیطه ! شاید نشیمنگاهت خنک شود ! اما نمی شود اتش از درونت است یک قالب یخ هم تنقیه کنی خنک نمی شوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
مطمئنأ از شمایی که چشم بسته در مقام قضاوت نشستید و حکم صادر میکنید و بعدشم ادای آدم خوبارو در میارین با توجه به گذشتشون و خیربودنشون خیلی خیلی انسانتر هستن.شک نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
شما مطمئن باش اگر عكس يا شاهدي داشتند در دادگاه مي گفتند اما فقط لگد زدن و آنهم به اعتراف همسرش بوده كه معلوم نيست در چه وضعي بيان شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
7
16
جريان اون حكايته هست كه گوشهات چرا درازه؟
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
12
37
با این استدلال دادگاه ، یاد واقعه نازی آباد افتادم . که در فیلم نشان میداد معترضی را کتک زدند و رفتند دوباره کتک زدند و سه باره کتک زدند ، بعد با موتور زیرش گرفتن و تازه آخر بهش گلوله زدند . حداقل در آن صحنه ۲۰ نفر به این بابا ظلم کردند . خب آنها را بگیرید ۶ تااعدام ۱۴ تا هم حبس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بعله به نظر من هم دولت باید یکسان عمل کند عدالت برای همه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
معترض نه، اغتشاشگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
غیر از آقای پرفسوربزرگ قرن از آن ۴ تای دیگه هم بگوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
25
21
وقتی زنش داشته لگد میزده فیلمشو گرفتن
بعد شما میخوان مردم را رنگ کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بله دیگه باک موتور طرف رو سوراخ کرده میگین خود طرفتون رو سوراخ کرده اینجا زن طرف لگد زده بقول رییسی بحرالعلوم ! اگاندیسمان می کنین جرم رو صدها برابر سنگین وحکم جنایت بارتون رو توجیه کنین حتی هیتلر واستالین هم به وجود دیوث بودن دوست نداشتن چهره منفوری از خودشون نشون بدن می خواستن یه ماده قانونی وتوجیه برا خودشون وطرفداری جا ...‌‌کششون بسازن ! در حالی که از گرگ درنده تر بودن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
من واقعا نمیدونم چه اتفاقی افتاده دیگه نه به حرف نه به فیلم نه به اینوری نه به اونوری ها اعتماد ندارم همشون پای مصلحت خودشون بیفته دروغ میگن فقط یه چیزو مطمئنم بعضیا به درجه ای از تعصب رسیدن که اگه منبع مورد اعتمادشان بگه الان وسط تابستونه میگن درسته چقدر گرمه
حالا این منبع اینوری باشه یا اونوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
5
6
چراداینطوری شد؟ اینا بخشیش هم بخاطر فشارهای روانی دوران کروناست ملت که فشار اقتصادی داشت حالا رسما خشن و درنده شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
طرف ۵۰ ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشته
تمام بدنش خالکوبی کرده پولش از کجا آورده
پول شرابشان از کجا اوردند
مشکل اقتصادی حرف مفت برای اغتشاشگران جک
داعشجو نخبه فردوسی پور تقاضای یکی شدن توالت خانم و آقایان است مشکل اقتصادی چگونه بدست می اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
11
15
شما فقط فکر کن یه جمعی در خیابون بیفتن به جون برادر خودت. یکی چاقو بزنه، یکی سنگ و دیگری لگد و ... .
حکم اون جمع به نظرت چیست؟

این اعمال وحشیانه جوابش چیست؟

اگر منصف باشی و بهش فکر کنی، اگر فرافکنی نکنی و به هزار چیز دیگر ربطش ندی، نیاز به هیچ نظری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
ممنون زحمت کشیدی اگاهمون کردی یادمون دادی فکر کنیم اما اقای فکور ؟ فوق کور،
جرم هرکسی با توجه بهقران کریم وسیره پیامبر وعلی ع یه مجازاتی داره یام یام نیست که معرکه گیری کنی و از خودت حکم بتراشی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
بوی منافق میاد. حدیث از علی ع نگو لطفا. از ارباب سلیطه ات بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
۳و۲۸ ! بینی خیلی حساسی داری عمو! بوها رو تشخیص میدی ! برچسب زدن وتهمت زدن روش جد بزرگشما عمرو عاصه که ارثش به تو رسیده ! حالا اسم علی روبردم شما پیروان معاویه بعد ۱۴۰۰ سال هنوز میسوزین ! حرف از عدالت زدن اینقدر سوزنده است ! خدا رو شکر با یک حدیث پیامبر چهره شما معلوم است حق باعلی ست وعلی باحق است ! اتفاقا الان معلوم میشود منافق کیست براساس همین روایات منافق کسی است که شنیدن سخن حق انهم سخن علی برا یش دشوار است ! ان سلیطه هم از اقوام خودتان است چون روشهای مشابهی دارین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
منافق بوی گندی دارد کسی مشکلی داره؟ اگر مشکل دارید یک گزارش از هلاک شدن رجوی با میکروب ایدز بده علی حدیث پیامبر و اینها برای تو نیست
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
11
13
با این رویداد۲۴ دیگه بی بی سی نیازی به فعالیت نداره
داره از قاتل، فرشته میسازه
اگر زمان شمر هم شما بودید‌، میگفتید حکومت یک حافظ قرآن را به قتل رساند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
با وجود تو وامثال تو هم حکومت نیازی به عمرو عاص نداره چون نتیجه هاش برا ونواع حقه بازی و عوامفریبی اماده به کاراند به شرط تامین اعتبار
نینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
11
11
از حکومتی که قصد جون حضرت مهدی را هم برای بقای حکومت میکند بهتر از این ها انتظار نمیرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
درود به نکته مهمی اشاره کردی قاتلان امام زمان مگه از، مردم عادی میگذرن
فروتن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
10
16
رویداد 24 ازمظلومیت شهدا امنیت و بسیج وسپاه وزندگی خونواده آنها گزارش تهیه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
مگه تلویزیون وفارس وکیهان درخدمت ....نظام نیستند وظیفه شون رو خوب انجام نمی دن گویا نکنه اونا هم کارشون با بسیجی هاتموم میشه .دهنشون رو می بندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تمام میهن پرستان در خدمت نظام و مخالف وطن فروشان. مشکلی دارید؟ آخ این رسانه داره از امنیت شهیدان سوء استفاده می کند چه میشه کرد ؟ وظیفه گفتن داریم نه لگد نه چاقو نه تجاوز به محارم ووووبر عکس گزارش می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
12
12
چطور بسیج و یگان ویژه هر برخوردی با معترضین داشت، از قتل و جرح و نقص عضو، از امنیت قضایی برخوردارند! ولی یه خراش کوچک به یک بسیجی لباس شخصی که لباس پلیس هم ندارد!!! حکم اعدام دارد؟!
هرکاری خواستین با مردم بکنید ولی مردم حق ندارند حتی از خود و از همدیگه کوچکترین دفاعی بکنند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اینها دریده وبی حیایند اگر یکنفر در تمام ارکان وته کانشون پیدا کردی این جور جاهابیاد جلو جواب بده همه شون در میرن ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
یک خراش کوچیک!! اینکه ۳۰ ۴۰ نفر به یک نفر حمله کنند با ینگ و چوب و چاقو و آخرش یک جنازه ی برهنه و خونین روی زمین بماند از نظر تو یک خرش کوچیک است بقیه منطقت مشخص شد
گیلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
12
11
طفلکی داشت با چاقو همونجا سر صحنه جراحی صحرایی می‌کرد
خانمش هم همینجوری چندتا لگد زد و...

هرکسی خونی به ناحق ریخت باید محاکمه شود، چه مامور امنیتی چه فرد معترض، اغتشاش گر یا...

محاکمه هم نشه خدایی هست بالای سر که محاکمه میکنه
آه مظلوم بدجور دامن گیره و رها نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خدا ریشه تون روبکنه که اینقدر احمقانه سرسپرده قدرت نباشید کور وکر و.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
مگه حرف بدی زده که از حق گرایی میگه؟ حالا شده سرسپرده؟
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
گیلانی
اسگول تو هنوز تفاوت متخصص رادیولوژی و جراح رو نمدونی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
۲۰:۰۰
بیشتر به تو میخوره اسکول باشی اون کاربر داشت مسخره میکرد چقد خنگی که نگرفتی چی نوشت
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
ببند بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
1
8
فقط باید گفت قضاوت کار بسیار سختیه ...الله اعلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
7
8
شماکه با آل‌سعود وآمریکا و انگلیس واسرائیل هم صدا ورسانه های دنیا باشما
بسیجیان ونیرو مظلوم انتظامی را صدا وسیما با اما اگر حمایت می شوند
کاش شما یک جو غیرت وطنی داشتید
حرفهای پنهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
6
9
اینایی که میگن چرا اینا رو محاکمه میکنن پس کی رو باید محاکمه کنن نکنه آقای روح الله عجمیان خودش خودکشی کرده پس چه کسی این بیچاره رو درب داغون کرده هرکی هرجوری دلش می خواد داره نظره میده بابا یک جوان بیچاره رو کشتن یک کارگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
نفهم! شما می خوای به یه بهونه یکی رو اعدام کنی خنک بشی !
ادم! دارن میگن با این مدارک درپیتی ! طرف رو نمیشه متهم به مرگ کرد میفهمی یا خودت رو به نفخمی میزنی !
ترانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
نفهم خودتی .منطقت مشخصه .آره مسئولین دلشون میخواد اعدامش کنن حرفیه؟میخوای با خانوادت برید لخت شید تحصن کنید در زندان شعار بدید براش؟بفرمایید کسی مانعتون نشده .اگر خودش و زنش متشخص بودن اونجا نمیرفتن بخوان خودشونو تو دردسر بندازن .بچشون هم تو بی کسی بزرگ بشه .فیلمش هست .ببینید حتما
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
نکنه فکر کردی پس حمید رضا روحی و عرفان زمانی و مهدی حضرتی و مهسا موگویی که بدنش تیر باران کردید و ابوالفضل آدینه شانزده ساله که بیست چهار ساچمه بهش زدید نیروی یگان و بسیجی ها و لباس شخصی هاتون اونا خانواده نداشتن اونا جوان نبودن و حتی با دست خالی در اعتراضات بودند و علی فاضلی که ادعا کردند بسیجی هست ولی خانواده اش بعد گفتن بسیجی نبود و خیلی از جوان های دیگه نکنه فکر کردی این همه پانصد نفر خودکشی کردند و حتی هیچ کدام از قاتلین محاکمه نمیشن فقط کسی که به بسیجی لگد زده اعدام باید بشه حتی اون دوتا که اعدام شدند به خاطر این بسیجی هم نباید میشدن چون اصلا حتی چند وکیل هم گفتن وقتی معلوم نیست با چه ضربه اون بسیجی فوت کرده باید فقط پرداخت دیه بشه و اینو حکومت هم میدونن ولی با تهمت هایی بی اساس اینگونه احکام سنگین میزننن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
1
10
پزشکان محترم ، مسئولیت سوگند بقراط برای رسیدگی و درمان انسان ها می باشد . شما در مقابل غیر انسان مسئولیتی ندارید ، به فکر عواقبِ نجاتِ جانِ این جماعت باشید ، تا به سرنوشت این پزشک دچار نشوید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
واقعا هم! جامعه پزشکی باید با خودش رو جمع کرد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تو انسان شناسی تو تشخیص میدی کی انسانه کی نیست؟!!!
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
8
10
خدایا مگه لگد زدن به یک نفر حکمش اعدامه، البته تو این دوره باید مواظب باشی به کی لگد میزنی، پس یارو نماینده مجلس رو که سیلی به سرباز نیروی انتظامی زد رو باید دوبار اعدام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
آلبانی ایدز رجوی مرصاد صیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
11
11
برای این پزشک بی وجدان و بی‌شعور متاسفم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
وجدان ! شعور ! کیا از وجدان وشعور حرف می زنن توروبخدا !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
شعورهای ها از شعور حرف می زنند بی شعورها تکذیب می کنند
سیب زمینی نباشیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
11
9
روی کلمه شهید کرد دقت کنید
چرا نوشتید به قتل رساند؟؟؟؟؟

شهیــــــــــــد روح الله عجمیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
شهیدان زنده‌اند الله اکبر
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
9
9
اون وقتی که اون بنده خدا رو میزدن این داعشی های وطنی، فکر عواقبش نمیکردن،فقط و فقط اعدااااام و تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
پلید ها پشت نامهای مقدس قایم می شوند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
7
7
این دکتر با تمام قدرت واسه کشتن عجمیان تلاش می‌کرده و اگه متوقف نمیشد باز هم جنایت می‌کرد و دق دلی خودش از جمهوری اسلامی رو سر جوونای مردم خالی میکرد
از جنایتکار دفاع نکنید که سر خودتون میاد و از ظالم به حقتون دفاع خواهند کرد و اون موقع میفهمین خانواده عجمیان به خاطر دفاع ناحق شما چه حال و روزی دارن
Mb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
5
5
قبول کن دروغ میگه بیشرف دکتر سر قبر کی رفته بگه نشونیشم بده اگه راست میگه خدایی از پیکر بی جان فیلم برا کی می گرفته خون شهید اثر باشه خدا شاهد بی پدر ماهی صد ملیون کمت بود یا با جمع کردن میلیاردها هوای سکونت و گرفتن تابعیت انواری وسوسه کرده پیام های دعوت تو و همسرت چی خدا یا خودت بخون شهید دودنیارسوایش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
7
6
در قرآن داریم نفس در برابر نفس. نه ۵ نفس در برابر یک نفس.
و مگر وقتی چند نفر به مشارکت در قتل متهم می‌شوند جرم بین آن‌ها تقسیم نمیشود، پس چرا برای این بسیجی بجای تقسیم ضرب شده؟؟؟؟؟ ۵ نفر بجای یک نفر؟؟؟؟ علاوه بر زندانی کردن ۱۱ نفر.

عاقبت بی‌عدالتی‌ها این بوده که الان می‌بینید، عاقبت این احکام آب‌دوغ خیاری هم محصولش خشم بیشتر مردم و اتفاقات بدتر است.
مگر اینهمه مادر بی فرزند شد و اینهمه کودک بی پدر یا بی مادر شدند و یا کشته شدند انسان نبودند ؟؟؟؟ بس کنید مردم را به دو دسته کرده‌اند یا طرفدار حکومت و ضد حکومت و به راحتی حق شهروندی و قضایی مردم را زیر پا می‌گذارند. آیا سنگ زدن و تخریب منزل مجیدرضا رهنورد بعد از مرگش توحش نیست؟؟؟
شمر هم مثل شماها نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اشتباه نقشه کشیدید این رسم خلافکاران حرفه ای و سابقه دار است که در دعو ا چندنفری بریزن سر یک نفر که قاتل برای قصاص یک نفر نباشه و به قول تو جرم تقسیم بشه این قتل آنقدر مشمئز کننده و پلید است که جای هیچ دفاعی ندارد
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
باهوش بودی خیلی
قران رو هم خوب اومدی


ولی جناب باهوش اینا به جرم قتل محاکمه نمیشن !!
سم نریختن تو غذای یک نفر که به آرامی و در خفا چند نفری به یک نفر آسیب بزنن!!

فضای امنیت جامعه و روان جامعه رو به این اقدامات وحشیانه بهم ریختن !!

این نحوه حمله و قتل سفاکانه مصداق بارز عناد آشکار هست که جرمش در قانون اساسی مشخصه و اعدام هست.

ضمنا هر کشوری بود درجا میزدنشون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
5
5
از کی تا حالا فیلمبرداری از یک صحنه مجازاتش اعدام است؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
جنگ تبلیغاتی یکی از روش‌های جنگی است یک ابزار آن فیلم برداری است جرم متخلف با شلیک گلوله فرق نمی کند دشمن حمله می کند ما نمی گویم آن عکاس است آن خمپاره انداز است دشمن دشمن محکوم به قتل
ریحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تا صحنه چی باشه .از صحنه زجرکش کردن یک انسان فیلم گرفتن و بعد هم فرستادنش برای شبکه های معاند و پناهندگی گرفتن اشدمجازات داره .والله دیر اعدامشون کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
4
11
کسی که اومده کمک مجروح کنه چرا باید از صحنه فیلم بگیره!!!!؟؟؟ در ضمن بین اون وحشی ها اگر کسی میگفت نزنید او را هم می‌زدند پس چرا کسی این زن و شوهر را نزد؟چون هم جنس همون کفتارهای دور و بر شهید بودند... شهادت حسین ع را ندیدیم ولی کربلای دوم را در اتوبان کرج دیدیم !!! جالب اینجاست که سنگ و بلوک و چاقو و لگد حواله ی سید مظلوم شده ولی همه میگن ما نزدیم!!پس شما بالای سر اون مظلوم چه غلطی می کردید؟!!حیف اعدام .‌.. که کیفر این داعشی های بی وجدانه...
صنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
4
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اعدام نه برای دکتر جماعت هیچی بدتر از گرفتن پول و عنوان پزشکیش نیست همون عنوان پزشکیش ک ازش بگیرن با به جریمه نقدی کافیه دیگه تا آخر عمرش در شکنجه منجر به قتل هیچکس شرکت نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
8
اینکه اعدام حق کی هست و کی متهمه و چرا اینطوری شد خیلی پیچیده است
ولی ملت یک سوال؟
چی بسر ما اومده که ۱۰نفر یک فرد بی‌اسلحه رو اینطور به خاک و خون میکشن هیچ توجیهی نداده بخدا عین نامردی و وحشی‌گری هست
اگر دشمنتونه اگر از خودتون دفاع کردید اوکی دیگه وقتی فرار کرد چرا دنبالش رفتید وقتی با سنگ یا هرچی زدید و افتاد زمین چرا لگد کوبش کردید وقتی مطمئن شدید میمیره چرا روی آسفالت کشیدید
اینها هیچ بهانه ای نداره جز اینکه این کارا توحشه و محکوم هست
کشتن دشمنت یک مساله است این کثافت کاریها چیز دیگریست
حالا هی بباید صغری کبری بچینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
5
8
طرف نیم قرن در این مملکت با کارنامه خوب و پاک تلاش کرده و زحمت کشیده است و مشغول نجات جان انسان بوده است و احتمالا هیچ پرونده قابل توجهی تا کنون نداشته است و حالا چطور ممکن است یک شبه عمیقأ متحول شد و با یک لگد (توهمی ) متهم به اعدام بشود، قصد چیز دیگری است و ما هم پیام را گرفتیم و ترسیدیم و ساکت میمانیم و دری گشوده نخواهد شد ،ولی شما با عواقب کار با چین چه میکنید و البته با پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تو الان غیب گو یا روال هستید که از مظلومین پول زیر میزی می گرفت چین روسیه نفع خودش ما هم نفع خودمون ولی غربزده ها وطن هیچ مادرشان را با نخ سیگار معاوضه می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
7
هر جرمی جریمه ای دارد.
دکتر و خانمش دلشان خربزه خواست حالا وایسند پای لرزش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
11
5
مگه میشه 5نفر رابه اعدام محکوم کرد بخاطر قتل یکنفر؟؟؟واقعا قاضی چه قانونی را دنبال میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
میشه اعدام کرد چون وحشیانه و جنایتکارانه یک نفر را به شهادت رسوندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
چرا نمیشه وقتی قتل عمد جمعی اونم تو خیابون و ملا عام داشتن میشه تازه اگه آمریکا بود که در جا میزدنش
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
بله که میشه
چون بیرحم و سفاک و خطرناک هستن و وجودشون برای جامعه انسانی خطرناکه !!!
یاسمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
7
باید اعدامممم بشهههه
اعدامم
اعدامم
اعدام
اعدام اعدامم
اعدامممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
یاسی کماندو ...زیادی نخور و ببند....
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
8
7
دوستان دقت کنید لطفا، دکتر حتی به مداوای یک روحانی پرداخته پس چطور میتونسته به کسی لگد بزنه یا کوچکترین آسیبی به شخصی برسونه
اینها همه پرونده سازی هست
تازه اگه داخل بیمارستان شناسایی و موضوع رسانه ای نمیشد بی سرو صدا اعدامش میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
رد گم کنی بود اگر هم درست بوده رایولوژی کارش عکس گرفتن نیست؟ یک غیر رجوی توضیح بده اصلا دکتر رادیولوژی داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
9
8
قاتل مهسا و بچه های دیگه رو کی اعدام میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
مهسا خودش مرد کی دیگه میخواید بخاطر یه دختر مریض که مرگش رسیده بود آدم کشته بشه ؟ چرا عین آدم نمیگید دردتون اقتصاد و سیاست و ...است نه اون دختر مریض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
...مفت نخور. مریض تویی ، درد تو چیه جیره خور!
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
4
6
اینا همه برادرند چه بسیجی عجیمیان چه رهنورد وچه میخواد محمد شکاری باشه چرا به جون هم افتادن بیچاره پدر مادرای اینا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
حیف از جوونای مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
7
8
رویدادی ها ... هستید چقدر پول واسه تعریف از حسنلو گرفتید
این دکتر وزنش ناجوانمردانه شهید عجمیان را ترور کردن
بعد شما با کلمات عملشو توجیه میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
تو چقدر از حسن بازجو گرفتی بیای توی این سایت حرف مفت بزنی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
9
9
قاتلان مهسا امینیو کیان و... کی اعدام میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هزار و پونصد دفعه مهسا امینی خودش مرد کسی که شکنجه شده باشه اونجوری تند و تیز راه نمیره کیان و ...بله باید قاتلانشون مشخص و مجازات بشن البته اگه مادر جوگیرش که سر تشییع بچه اش اونجوری فیلم و خوراک به رسانه ها داد عین آدم همکاری کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بزهکار حزب کومله با مرگ طبیعی رفت جهنم اگر جهنم نرفته با این کارهای سود جویانش انداختنش در جهنم
شریکان قتل شهید کیان کسانی اند قانون و مجریان قانون را مسخره و تبلیغ بد کردند این طفل شهید می گوید بابا این بار حرف گوش پلیس کن دور بزن اما کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
6
جرآت نخواهند داشت که دست به چنین کاری برنند آنهم یک پزشک مدرسه ساز و خیر، یک جای سالم در بدن این بنده خدا باقی نگذاشته اند، اف بر شما.
پاسخ ها
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
معنی خیر رو هم فهمیدیم در قاموس شما !!!

مردک کفتار که به جسم بی رمق یک جوان هم وطنش هم رحم نمکنه و زنک که عین هند جگر خوار از تماشای صحنه لذت میبره و با اشتیاق فیلم میگیره !!
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
6
9
خاک بر سر اون پزشکی که بجای نجات جون یه نفر لگد به یه مجروح میزنه،اونایی که از این وحشیها دفاع میکنن مشخصه حاشون خوب نیست، فیلمش هست که داره لگد میزنه ،مگه میشه انسان باشی ببینی یکی داره جون پیده دوباره بپری رو قفسه سینه اش،مثلا این وحشیها دلشون برای مردم سوخته،انشالله خداوند لعنتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
3
8
جوون مردم رو کشتن به این چیزا فکر نکردن؟ تو چقدر پول گرفتی این مزخرفات رو نوشتی
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
3
6
بیچاره اونایی که قبلا در چند سال گذشته به یکی از این دو تا کفتار مراجعه کرده بودن بعنوان بیمار
که مثلا خدمت تشخیصی از اینا دریافت کنن!!!!

ماشالله چه تعهدی! چه درک و فهمی! چه مهربانی ! چه دقتی ! و چه حسن انجام کاری !!!

فقط پول رو میشناختن و پول رو
پول بده یه دری وری کاذب و غلطی رو با بی توجهی و بی اعتنایی تو سونوگرافی و رادیو لوژی و آزمایش بهت بچسبونن بری پی کارت !!!


اگر عمری پول حروم نخورده بودن، اینجوری کفتار صفت نمیشدن، که از شکنجه ی جسم بر زمین افتاده و بی رمقی هم گذشت نکن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
2
4
خدا لعنتت کنه اتفاقا جرم تو که‌دکتر هستی وقسم یاد کردی به‌بیماران خدمت کنی ولی با یک‌جوون‌که‌گناهی جز مدافع وطن بود چه‌کردی تو که درسخوانده بودی چراکمک به کشتن جوون مردم‌کردی حالا مظلوم‌نمایی میکنید خدا عذابت رو ببشتر کند که با شهید عجمیان مانند یاران امام حسین رفتار کردید وبرای خودتان نقش شمر رو خوب بازی کردید از گناه هر که بگذرند از توی ناخلف نباید گذشت اعدام برایت کم است باید سنگسارت کنند ننگ برتو
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
4
5
اگر کسی را بکشی باید قصاص بشی . اگر خانواده مقتول رضایت داد بخشیده میشی وگرنه اعدام. این کجاش ایراد داره ایا جوانی که کشته شد پدر مادر نداشت ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
به کشوری حمله شود بخشش پدر مادر و اقوام تاثیر ندارد هر کس حمله کند مورد تیر راس باید قرار گیرند چون حمله کنند تنها فرزند پدر را نگرفته امنیت تمام جامعه راگرفت
مناجات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
3
5
فیلم دادگاه رو هم اگه بزارن یا خودش هم بگه میزدم باز افرادی هستن که باور نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
4
3
ازاینطرف هرکی بمیره شهیدشده وکشتنش،ازاونطرف هرکس بمیره خودکشی بوده وکارضدانقلاب،والله مملکت داره نابودمیشه بجای اینکه انرژی این جوانهاروصرف پیشرفت کشورکنیم داریم به جون هم میندازیم،فردای قیامت همه مابایدجوابگواعمالمون باشیم،
پاسخ ها
عبدالله تراب زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
از کی حمایت میکنی؟
از پزشکی که از پول بیت المال پزشک شده و تو خیابون به پیکر بی‌جان ی جوون لگد زده( اعتراف خانوم وحشی تر از خودشه)
دریدگی هم حدی داره؟
اثر لقمه حرومه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
به خدا ما نمی گویم شهید شده خداوند در کتاب مقدس گفته اینها شهیدند و مقابل دستورات دین بایستند در جهنم معذبند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
5
5
به بسیجی بی گناه از قصد و غرض لگد میزد اون دکتر نامرد و زنش قره حسنلو مگه مشکل مالی داشت ضد انقلاب شده بود باید هر چی اموال داره بگیرن ازش اعدام هم بشه اون لیدر بوده قتل انجام داده هزار جوان بیکار و تحصیلکرده داریم ضد انقلاب نشدن اینا شدن دکتر و کافر مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
2
2
تقریبا تمام نظرات رو خوندم میدونید نظر مخالفان اعدام حکایت گنه کرد در بلخ مسگری زدند در شوشتر گردن مسگری حالا خیلیها ببخشید عقده وارونه همه چیز رو قاطی میکنن جبهه رفتن رو و حالا منت دارن سر ملت بابا انسان لحظه ای تصمیم میگیره یه لحظه آب رو برحرم اهل بیت میبنده بعدپشیمون میشه میاد درر کاب امام ولی دیگه نمیتونه آب رو برگردونه ۳۳سال پیش جنگ تموم شد یارو هنوز میگه من جبهه رفتم بابا این ملت وحشی شدن که یک نفر رو اینجوری میزنن تازه ذوق میکنن و فیلم هم میگیرند بربد همتون حیا کنید واستغعار بطلبیدچطوری دلتون میاد اینقدر راحت باییتید و بر ضد دین خدا حرف بزنید امان از آدمهای هر هری مسلک .
ای مردم حواستون رو جمع کنید امام حسین رو اونایی کشتند که دعوتش کرده بودند کوفه
خدایا رحممون کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
دروغ میگه مریم رجوی هم در جبهه بود اما در مقابل میهن پرستان که در عملیات مرصا اکثر برده هایش را کشت و خودش مسعودش فرار کردن پشت سرشان هم نگاه نکردن
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
4
4
هر چه سریعتر حکم اعدام این پزشک آشغال کثیف رو در ملا عام اجرا کنید تا خون شهید پایمال نشه و درس عبرت باشه برای هرکسی در هر کسوتی که جنایتکار مجازات خواهد شد ، ننگ بر این ناپزشک بی شرف که آبروی جامعه پزشکی را برده !!
جوون مردم رو پرپر کردن اونم با چاقو و سنگ
تا قاتلین را اعدام نکنید مردم آرام نخواهند شد
اصلا به این اشک تمساح شون نباید توجه کنید .
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
1
2
برای همتون متاسفم
پاسخ ها
ژینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
واقعا که نظرات یه مشت ساندیسی بیشتر نیست نمیدونم چند میگیرن اینجام چرتو پرت بگن...
آشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
2
3
یه سوال
مگرمملکت پلیس نداره که از امنیت دفاع کنه
پلیس لباس خاص خودشو داره کلاه مخصوص که جلو ضربه رو بگیره
شهید عجمیان دست خالی چیکار داشته انجا
کسی که براثر بی احتیاطی طوریش بشه مقصرکیه
پاسخ ها
ترانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
طرف تو شهر بوده اگر میدونست داره می‌ره جنگل و باید حتما از خودش در مقابل درندگان وحشی دفاع کنه حتما مجهز می رفت .
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
4
3
هرچه زودتر اعدام کنید، وحوش بد ذات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
3
3
بدون مماشات اشد مجازات سریعا اعمال واجراشود وبه هیچ وجه دستگاه قضا نباید کوتاه بیاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
2
4
اگه کشته باید اعدام بسه
عبد احافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
1
4
خدا لعنت کنه باعث و بانی کشته شدن شهید عجمیان را .همه آنهایی که دست داشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
4
1
بیگناهه گناه داره اشتباهات خلخالی تکرار نکنید. خیلیها اشتباهی گرفتن
Koros
|
Germany
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
6
2
کدام قانون میگه برای کشتن یک نفر ۱۶ نفر اعدام و حبس بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
قانون اینجا خلق الساعه هست .
و من درآوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
نوع قتل مهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
جنگ بوده نه یک درگیری ساده بفهم! جنایت شرکت کنندگان در این جنگ تمام عیار باید رسیدگی شود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
1
3
اعدام کنید و حذف کنید این ذهنیت های داعشی را
میرتوحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
1
4
کاش هر کس اندازه سواد و آگاهی خودش حرف بزنه
خدا را بالا سر خود ببینید و طرف حق باشید نه تعصبات کورکورانه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
4
سلام منطقی باشیم، متهم چرا آدم کشته؟ مگه من اعتراض داشته باشم باید هرکی رو دیدم بزنم بکشم؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
2
4
یه مشت بی‌شعور هی میگن به خاطر یک نفر میخوان چند نفر رو اعدام کنن. شبهه ها که شبیه هم شد یقین بدونین پشتش القای فکره. قتل قتله. یه ذره قانون بخونین. مباشرت در قتل هم برای خودش تو هر مرحله حکم داره. قتل هم فقط یک اتهامشونه. نشنیدین الفتنه اشد من القتل. رویداد 24 گزارش کثیف و جهت داری گذاشتی. تصاویر و فیلم های وحشی‌گری و درندگی این حیف حیوانات انسان نما کجاست؟ نفرین شهدای مظلوم امنیت بر امثال رسانه های شما. لعنت خدا بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
3
3
هرکس کسی را تو اغتشاشات مجروح می کند یا می کشد را درجا اعدام کنید ازهرطرفی باشد مخوصا این افراد ضاله را درویش دیگه چه کوفتیه اگه مسلمانی رو به قبله بایست ونمازت را بخون دیگه این جنگولک بازی ها چیه درویش گدا صوفی اقا مگه نمی گن خدا یکیه وقران هم دستوراتشه پس این فرقه بازی ها به درد کدوم ادم میخوره درویشی که با اتوبوس میره رو مردم رو باید درجا گردن زد مرتیکه وزنیکه ها چرا دین را دست اویز نفسانیت ها معروف شدن وسرکار گذاشتن مردم می کنید بعد تو دکتری مثلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
همه چی رو قاطی کردی تو
اینجوری باشه ، اصلا شما و گروه طرفدارهای مثل شما ، از بیخ مشکل دارین .
چون یک اقلیت مطلق هستین که بناحق بر مردُم زور و ظلم روا می‌دارید.
اصل مطلب رو اول حل کن بعد برو از این شاخه به اون شاخه بپر .
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
2
1
از کجا متوجه شده اند که حمید قره حسنلو پاسدار رو کشته
مهسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
1
3
جمعيت رو كنار ميزده كه نرن مانع شهيد شدن اون بسيجي بشن ، قشنگ شرايط رو براي شهادت اون بنده خدا فراهم كرده ، خودتي جناب دكتر ، اعدامش كنيد كثافتو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
واقعا چنین چیزی ممکنه؟ چطور آدم میتونه؟
سودابه پورکبیریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
1
3
بنام خدا من خودم پزشک جراح هستم ۵۰ سال دارم قاضی نیستم ولی عقل سلیم میداند همدست مفسد فی الارض خود نیز مفسد فی الارض هست و کسی که بتواند به مظلوم کمک کند و اقدام نکن ظالم هست و در قتل آن مظلوم سهیم هست لذا دکتر قره حسنلو باید اعدام شود قوه قضاییه گول جو ظالمانه گروهکهای پر سر و صدا را نخورد حمید قره حسنلو کفشش و دستش به خون شهید آغشته هست موبایلش شهادت شهید را ثبت کرده پس همدست بوده نه ناجی و جوانان قاتل را تشویق به قتل شهید کرده باید اعدام شود انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
این کامنت شما نشون میده حتی یه ساعت هم تو دانشگاه نبودی
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
2
سلام من به هیچ نظری جوابی شاید درست شاید اشتباه ولی باید اونطرف میزان رو هم در نظر گرفت
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
4
1
ماشاللا همه ساندیسی ها ماله برداشتن برای ماله کشی کشتار مردم
کم عقل ها کمی فکر کنید آدم باشید چرا اون یکی باید شهید حساب بشه وقتی که مردم را با باتوم میزده
پاسخ ها
ریحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کم عقل خودتی که بلد نیستی حرف بزنی .کور هستید یا فیلم رو ندیدید .باتوم کجا بوده ؟حقتونه همتون رو اعدام کنند مثه زامبی نریزید سر مردم تیکه پاره کنید .نه اونی که میخواد ناموس مردم رو لخت کنه و رو حرف خدا حرف بزنه شهید هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
1
3
کیه این آدم؟. دکتر دانشجو مهندس یا... وقتی اینطور یه آدم بیگناه رو می‌کشند. بای. اعدام بشند. وگرنه دیگه امنیت توی جامعه نمیمونههههخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
3
شهید عجمیان هموطن ما وقبل ازآن یک انسان است درموقع شکنجه او وظیفه انسانی هرکس حکم می کرد که اگران موقع درانجا حضور داشت به اوکمک می کرد علی الخصوص اگر یک پزشک انجا می بود این آقای مثلا دکتر حتماباید به اوکمک می کرد وبخاطر قصورش حتما باید متتاسب باجرمش مجازات شود
فراهت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
1
2
حب و بغض نسبت به خدا وند همینجا معنی دارد.

فساد سزایی دارد مشخص ما تعیین کننده حدود الهی نیستیم وظیفه ما تلاش برای اجرای حدود الهی است.

خدا رحمت کند ، شهید روح الله عجمیان مظلوم و از خانواده زحمتکش ،

مردم شعور دارند و میفهمند، همه کسانی که باتوم خوردند و کشته شدن و آسیب دیدن بچه های خود ما هستن و دلمان میسوزد ، اگر حین دفاع از خودش بود با همه عدم حقانیت باز هم مردم خواستار تجدید نظر و گذشت بودن،
نامرد، نامرد، نامرد،.

مظلوم آقا روح الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
1
2
سلام من نمی دونم این با اجازه کی دکتر شده که جون مردم می گیره این داعشی وطنی را راعدام کنید خون جوانهای بیگناه ما اشکال نداره بریزه مرگ بر پول پرستی مرگ بر بی حیایی شهوت پرستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
1
2
فقط فقط فقط اعدام بکنید تا عبرت شود یک جوان پاک را ایچنین مظلومانه شهید نکنند خداوند لعنت بکند این وطن فروش نجس را که از پول این ملت پزشک شده مثل سگ باید او را به دار آویخت
Man
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
3
1
حالم به هم خورد از کامنت ها چه جماعت وحشی خواهان اعدامی داریم توایران حق اتونه جهان سومی محسوب بشوید مثل حیوان هستید اصلا اعدام ممنوعه چه اعدام هیتلر چه اعدام صدام چه اعدام بیجه چه اعدام قره حسنلو....بدبختا کمی مطالعه کنید ببینید چرادر دنیا اعدام ممنوعه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
2
هر کدوم را ببخشن این عوضی نباید ببخشن.. حالا اونا جوان بودن گول خوردن این پیر خر چی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
1
فیلمش ندیدم اگه فیلم برداری کرده و ضربه ای هم زده حکمش اعدام نیست اینکار ظلمه اگه باعث قتل شده خانواده مقتول یکطرف قضیه هستن کاری نمیشه کرد درسته تو اغتشاش شرکت کرده اگه فیلمبرداری کرده حکم اعدام واقعا مسخره است فساد فی الرض و... درست نیست گول خوردن اگه اظهار پشیمانی بکنن رافت اسلامی باید شامل حالشون بشه فقط قاتل اعدام میشه وبس انهم اگه خانواده مقتول رضایت ندهند هر حکومتی خصوصا اسلامی الکی فرد یا افرادی را چه برای ترساندن و... اعدام کنه باعث سرنگونی و نابودی کشور میشه خانوادهای اینها دشمان کشور میشن باید خسارت وارده جبران کنن حتی اعدامی دست یا پا قطع بشه یعنی قانون اعدام برداشته بشه بهترینه
پاسخ ها
ستایش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
رأفت اسلامی برای سلطنت طلبانی که از حکومت اسلامی بیزارند؟چه تناقضی .شما کی هستید دیگه ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
1
فیلمش ندیدم اگه فیلم برداری کرده و ضربه ای هم زده حکمش اعدام نیست اینکار ظلمه اگه باعث قتل شده خانواده مقتول یکطرف قضیه هستن کاری نمیشه کرد درسته تو اغتشاش شرکت کرده اگه فیلمبرداری کرده حکم اعدام واقعا مسخره است فساد فی الرض و... درست نیست گول خوردن اگه اظهار پشیمانی بکنن رافت اسلامی باید شامل حالشون بشه فقط قاتل اعدام میشه وبس انهم اگه خانواده مقتول رضایت ندهند هر حکومتی خصوصا اسلامی الکی فرد یا افرادی را چه برای ترساندن و... اعدام کنه باعث سرنگونی و نابودی کشور میشه خانوادهای اینها دشمان کشور میشن باید خسارت وارده جبران کنن حتی اعدامی دست یا پا قطع بشه یعنی قانون اعدام برداشته بشه بهترینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
3
خطاب به اون پیامی که نوشته در هییییییچ جای دنیا اعدام وجود نداره و اعدام منسوخ شده باید گفت دوست عزیز، شما یه کم مطالعه کنی بد نیست. یا شما توی این دنیا زندگی نمیکنی یا ما! اگه خدای نکرده کسی با خانواده خودت هم همین برخورد کنه و داغ عزیزت رو به دلت بذاره اونم با این طرز وحشيانه، باز هم میای میگی نه به اعدام؟! قطعا نه. پس حکم قتل یه انسان دیگه هیچ چیزی جز اعدام نیست. حالا اون یه نفر هرکی میخواد باشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
2
0
هرکسی یکطرفه به قاضی برود خوشحال برمی‌گردد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
لااقل از بعضی قاتلا دفاع کن یه کمم از کشته شدگان دفاع کن که لااقل دلسوزیهای انساندوستانه تان باور پذیر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
2
بچه مردم رو زارزار کشتن.اعدام کنین این دونفروهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
1
1
متاسفم واست دکترکثیف ۰بقیه کم سن وجوون بودن تودیگه چرا.ی انسان داره ب طرز وحشتناکی کشته میشه تو اونوقت داری فیلم میگیری ۰زوتر اعدامش کنیداین يزيد ابن‌ معاویة را
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
2
از یک پزشک بعید بنظر می‌رسد که حتی وقت خودش را هم بخاطر این موضوع تلف نمایند چه رسد به اینکه بخواهد افساد فی الارض نموده باشد آنهم پزشکی که کارهای خیرخواهانه انجام داده است پزشکی که اینقدر درآمد دارد نمی‌تواند نارضایتی داشته باشد که بخواهد اغتشاش نماید
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
1
لعنت به روح مهسا امینی ولعنت به پدر و مادر مهسا امینی که همه رو به جون هم انداختن،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
1
فقط یه سوال
چی بسر دین و اسلام و این کشور اوردید که مردم انقدر منزجر متنفر و بیزار از بهترین دین و هر بسیجی شدند ؟؟؟؟؟؟
دنبال جواب این سوال باشید که باید یه روز بخدا جواباین سوال رو پس بدید
اخبار هر دو طرف که نگاه میکنیم هر دو طرف توش دروغ هست هر دو طرف برای قدرت دروغ میگن براحتی... مردم آگاه هستند و دروغ های هر دو اخبار رو میفهمند... و بیچاره مثل همیشه مردم که این وسط هستند و در حال له شدن...
و تنها و تنها راه چاره فرج آقا امام زمانه و نجات از بین این دو گروهه وگرنه بین این دو گروه که هیچ کدام فکر مردم نیستند و فقط فکر م قدرت هستند نه مردم چیزی باقی نخواهد ماند... الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
1
چرا لعنت به مهسا امینی ؟؟؟
جرا لعنت به این و اون ؟؟؟
همین‌طور سطحی نگاه میکنید که وضعیت اینه
لعنت به کسانی که باعث بدبختی نارضایتی و بیچارگی مرم شدند لعنت به کسانی که مردم رو متتفر کردند از هر چی
مساله مهسا امینی و چار تار مو نیست مساله اصلی نارضایتی ، فقز، بیکاری جوونا وووووووووووو....که اینطوری این عقده ها سر باز کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
2
یک پزشک وظیفه اش چیست؟ کمک به بیماران ومجروحان باهرگرایش وعقیده ای کمک ، حالا این فردباصطلاح پزشک چکارکرده، نه تنها کمکی نکرده ازصحنه قتل یک انسان فیلمبرداری کرده وهمسرش هم برای همسویی باقاتلان لگدی زدبه اون فرد بیچاره والا ازاون روز که این فیلم رودیدم ازهرچی پزشکه حالم بهم میخوره ، اصل بدنیکونگردد چونکه بنیادش کج است
فاطمه صمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
2
ایشان دکتر بودند وظیفه ی کمک به مجروح داشتند خانمش هم بودند اون هم همینطور وضع مالیشون عالی بوده پس قانون شدیدتر باید در موردش اجرا بشه چرا یه کارگر اعدام بشه یه دکتر اعدام نشه؟؟ قانون برای همه باید یکسان اجرا بشه تف به غیرتت دکتر
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
2
ادم باید خیلی بیشرف باشد که به چنین قاتل بیرحمی که شهید عجمیان رو مظلومانه وغریبانه به شهادت رساندن بگوید بیگناه اصلا شهید عجمیان جلو اغتشاش یا اعتراض کسی رو نگرفت او سنگهای وسط جاده رو برمیداشت تا مردم با خودرو شان بتوانند به مقصد بروند کسانی در این خودرو ها بودند بعضی ها مریض داشتند بعضی کار ضروری حتی یک خامنی چون گفت چرا راه رو بستید با لگد به ماشینش زدند وبه او توهین کردند زمانی که دکتر قلابی فیلم شهادت شهید عجمیان رو میگرفت برای شبکه های بیگانه میفزستاد که مزدور رژیم رو کشتیم کجا بودید مگه نه که میگید انسان شرف پس کو شرفتان که قضاوت می کنید وقاتل رو بیگناه میدانید ؟
خلیلیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
2
2
چـون قره حـسنلو اول پـولـدار هستن و بعد دکـتر وبا همراهی سـفارش چـندین دکـتردیـگر، شـد بی گـناه شدند ولی آن بـسیجی وطـن پـرست، ایـران مـا،متـاسفانه پـولـدار نیـست ولی حـافظ نـظم و جان مردم به روش داعـش وار، براحتی آب جسم شهیدبـاهـلهله وسـوت، روی اسفالت کشیده میشود،پس گـناه کـاراست، نتیجه دادگاه خون این شهیدان پرپررا از قاتـلان بی وطـن باید بگـیرد و فرقی بین دارا و ندار نباشـد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
1
2
اون پزشک از پشت کوه آمده بود انقدر وحشی بود خواهشا به پزشکان آینده فرهنگ و تربیت یاد بدهیم با اون سن و سالی که داشت خودش پسر جوان داشته افتاده به جون جوان مردم پول مفت از این مملکت درآورده پزشکان این مملکت چرا فرهنگ ندارند حقوق معلمان زحمت کش باید با پزشکان یکی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
2
2
دارش بزنید این شیطان را
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
2
1
واقعا در عجبم از کسانی که خودشون و مسلمون دو آتیشه میدونن و به راحتی در مورد انسان ها قضاوت میکنن و باسنگدلی فورا حکم به اعدام میدن . یه بسبجی برفرض سناریوی حاکمیت اگه کشته شده هم چرا باید چند نفر اعدام بشن اگه قتل نفس هم هست یک مجرم باید قصاص بشه نه اینکه صرفا ( برفرض صحت ادعا) کسی بخاطر یه لگد زدن اعدام بشه
خدا به گوش ها و چشم هاتون مهر زده تا در گمراهی خودتون بمونید
کورش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
2
1
این اعدام‌ها فقط واسه زهر چشم مردم هست والله این عجمیان به آرزوش رسید وشهید شد اگر اینها به ناحق کشتن که خدا اون دنیا تقاصش میگیره اگر به حق کشته شده خوب تو این دنیا خانوادش سهمیه شهید میگیرن بعد شما عربزدها که به قرآن اعتقاد دارید قصاص درقرآن یعنی چی اینها رو هر کاری کردن به همون روش قصاص کنید لگد زدن لگد بزنید چاقو زدن چاقو بزنید این عجمیان که از علی بالاتر نبود حسن جرات قصاص ملجم را نداشت چون از ضربه زدن می‌ترسید که بیشتر از اون ضربه نزنه ولی شما بخاطر یه لگد میخواید جون یه آدم بگیرید بعد مگر زمین مال شماست که فاسد وغیر فاسد زمین تشخیص بدید شما خودتون از مفسد فی‌الارض گذشتید وتجزیه شدین شما فقط اسم دین وخدا رو بلدیددر ضمن خیلی ازاین بسیجی‌ها کاسه داغتراز اش هستند دیگه همه مردم به چشم دیدن احتیاج نیست سند رو کنیم هم نیرو انتظامی هم سپا هم بسیج همه دیدن
فقط خود خدا میدونه چیکارتون کنه که چه بر سر مردم اوردین خدا لعنتتون کنه لعنت به کسی که درد مردم رو نمی‌فهمه لعنت به شما که اسم اسلام ودین بلدین فقط واسه مردم نه خودتون وخونوادهاتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
3
2
چه بسیارند افرادی که برای جیره و مواجب ناچیز خود دنیای خود را میفردشند و این پزشک خیر و مردم ودست را بگناه نکرده متهم میکنند لعنت خد ا بر شما و روز قیامت نزدیک است .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
2
2
این پزشک نامرد را که سوگند پزشکی اش را زیر پا گذاشته و یک جوان مظلوم را بشهادت رسانده باید هزار بار اعدام کرد، ننگ بر ان کسانی که با وساطت باعث شدند این مرتیکه گرگ صفت در لباس پزشکی اعدام نشود ، ولایتی ، پزشکیان ننگتان باد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
2
2
اولا قضاوت با قاضی هست و محکمه با عدله و شهود و مستندات حکم میده در ثانی قره حسنلو سابقه خیانت و همکاری با دراویش گنابادی داره و ضمنا افساد فی الارض حتما نباید مستقیم در قتل نفس شرکت داشته باشد و حکم حبس برای این شخص بر طبق قوانین تمام ممالک دنیا بسیار کم و ناچیز است و جامعه پزشکی باید شرم کند از اینکه اینجور اشخاص با این قساوت قلب و طینت خبیث بر اثر پولهای شبهه که از درد و رنج مردم بدست می‌آورند در جامعه پزشکی بعنوان طبیب نام گرفته
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
2
4
خدا جای حق نشسته، ما مردم بی دفاع کسی رو جز خدای بزرگ نداریم، بالاخره خدا جواب این همه ظلم و خفقان رو میده،اون روز هم میرسه،، بترسید از خشم خدا که جواب شما را خواهد داد
Nargesi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
2
4
نظرات راخوندم ،چیزی که ازهمه مهمتره اون برادربسیجی چکارکرده که باعث این حجم ازخشم مردم شده ؟کسی میدونه ؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
0
2
والا از پزشکان دارم میترسم بعد دیدن صحنه خشن این پزشک با مجروح

مجروح از هر حزبی و عقیده ی باشه یک پزشک نباید اون رفتار خشونت بارو داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
0
0
پزشک نگو گرگ بگو این پزشک باید اعدام بشود چون بی شخصیت است جان انسان ها را نجات میدهد یا جان میگیرد یعنی چه رفته حتی لگد زده باشد حق نداشته بی شخصیت اخه چرا به چه جرمی به شهید مظلوم عجمیان لگد زدی به در خانهات سنگ زده بود چرا نا انسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
0
0
تندروهای حاکم در خفه کردن صدای مظلومان، دستگاه تبلیغاتی و اجرائی و قضائی نیرومند و تحت فرمان دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
لعنت به تو و اون سوگند پزشکی که خوردی . از خودت خجالت نکشیدی . جامعه پزشکی و کلا درمان پس از اتمام تحصیل خود سوگند نامه دارند . تو کارت درمان فرد بیمار و حادثه دیدست .چطور چنین جنایتی کردی که زنت برگرده بگه فقط یه لگد به شهید عجمیان زده ؟ زنت اینو بگه یعنی فااااتحه . خدا ازت نگذره . خدا لعنت کنه کسانی رو که با دزدی و رانت خواری کاری کردند که بهانه دست این خائنین بدن . اعدام و مجازات اول مال اوناست و بعد ...
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
0
0
هر جا این ...را ببینم ، سر منحوسش را با کاتانا خواهم برید.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
آدم کش با آدم کش فرقی نداره چه شخصی چه دولتی چه پزشک یاهر خر دیگه ای من که دلم نمیاد یک مرغ یا گوسفند و نگاه کنم یا یک مورچه رو له کنم اونوقت اینا رفتن زدن یک انسان و صلاخی کردن حالا باهر پیشه ای چه بسیجی یا هرچی بالاخره انسان بوده صلاخیش کردن الانم مدعی انسانیتن ؟!!!!!
متاسفم برای کسانی که از این پزشک صلاخ آدم کش حمایت میکنن همین امثالهم برین توی مطبشون هزار تومان پولت کم باشه ویزیتت نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
ایشون قطعا حضور داشته و ضرباتی هم وارد کرده این حرفا همه برای نجات او انجام شده . دوما از آقای ولایتی تعجبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
دکتر باید درمان کند نه اینکه جان مردم را بگیرد. یادمان نرفته این بی شرف با اون زن فاحشه اش شهید را می‌زدند و فیلم برداری می‌کردند تا بفرستند به امثال علی‌نژاد ها و اقامت بگیرند اگر همه هم آزاد شوند باید این یهودی را دار بزنند
رینا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
غرزشیا چه دوری برداشتن
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
0
0
چطور فیلم درگیری و کشتن عجمیان رو بعضی ها دیدند ولی خیلی ها ندیدند؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان