تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

نکته جالب درباره ترکیب پرسپولیس در دربی/ کاپیتان مشخص شد!

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی، نیمکت نشین شده و در وقت سوم ظاهرا به میدان رفت و بر همین اساس کمال کامیابی‌نیا کاپیتان شد و به نظر می‌رسد در دربی هم کمال کاپیتان باشد.

ترکیب پرسپولیس در دربی
رویداد۲۴ شماره ۱۱ سرخپوشان تهرانی، مدتی به دلیل مصدومیت از تمرینات گروهی تیمش دور شده بود. کمال کامیابی‌نیا، اما در فاصله حدود دو هفته تا دربی در تمرینات گروهی سرخپوشان تهرانی شرکت کرده و نشان داده است آماده بازی در مقابل استقلال است.

کمال کامیابی‌نیا یکی از بازیکنان با تجربه یحیی گل محمدی است که با بازگشت خود تا حدودی خیال سرمربی پرسپولیس را راحت کرده است. این درحالی است که میلاد سرلک دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و این تیم در دیدار‌های تدارکاتی اخیر (پیش از بازی دوستانه با سپاهان اصفهان) تنها سینا اسدبیگی را در اختیار داشته است.

سینا اسدبیگی به تازگی سرماخورده است، ولی به دربی می‌رسد. با این وجود اسدبیگی تازه وارد، اما تجربه بازی در دربی را ندارد و همین موضوع چند روزی فکر سرمربی پرسپولیس را به خود مشغول کرده بود. حالا کمال کامیابی‌نیا که معمولا در دیدار‌های پرسپولیس و استقلال نمایش موفقی داشته، برگشته و با شرکت در تمرینات گروهی آمادگی خود را به رخ کشیده است.

نکته قابل تأمل، اما بازی دوستانه اخیر با سپاهان اصفهان بوده است. دیداری که با تساوی ۲ بر۲ میان دو تیم به پایان رسید در حالی که در شروع بازی، کمال کامیابی‌نیا برای مراسم آغاز مسابقه نزد داور رفت.

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی، نیمکت نشین شده و در وقت سوم ظاهرا به میدان رفت و بر همین اساس کمال کامیابی‌نیا کاپیتان شد.


بیشتر بخوانید: دربی استقلال و پرسپولیس با تماشگر برگزار می شود؟


کمال یک بازیکن با تجربه، جنگنده و در عین حال فداکار است که در دربی‌های مختلفی به میدان رفته است. هر گاه پرسپولیس در سال‌های اخیر شماره ۱۱ را در اختیار داشته، موفق ظاهر شده و هر زمانی هم که او غایب بوده، سرخپوشان تهرانی به مشکل بر خورده اند.

یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی این موضوع را می‌داند و نسبت به آن آگاه است. برهمین اساس هم تصمیم گرفته است در دربی ۲۹ آذر، شماره ۱۱ را جلوتر از تمامی بازیکنانش به زمین بفرستد.

هر چند شنیده می‌شود کمال کامیابی‌نیا نیز با سرماخوردگی مختصری روبرو شده، اما بعید به نظر می‌رسد این ویروس هم مانع کاپیتانی کمال کامیابی‌نیا در بازی پیش رو مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان