تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱

آخرین وضعیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس

در روزهای اخیر شایعه‌ای در فضای مجازی مطرح شد مبنی براینکه درصورت شکست در دربی احتمال برکناری یحیی گل محمدی وجود دارد!

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ اردوی شبانه روزی قبل از دیدار دوستانه با سپاهان نیز مزید برعلت شد تا به این شایعه دامن زده شود. سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان تیمش را به اردوی شبانه روزی برد که تعجب خیلی ها را به دنبال داشت! این درحالی است که یحیی گل محمدی ظاهرا تصمیم گرفته است پیش از دیدار حساس روز ۲۹ آذرماه مقابل استقلال نیز به مدت ۴۸ ساعت تیمش را به اردو ببرد.

مصاف هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷ و ۳۰ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. حساسیت این دیدار از این جهت است که تیم پرسپولیس با ۲۴ و استقلال با ۲۲ امتیاز رده‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند و برنده این دیدار پس از پایان دربی شرایط بهتری نسبت به قبل در جدول خواهد داشت. همین حساسیت و به اردو بردن دوباره تیم طی ۱۰ روز برشایعات دامن زد.

در همین ارتباط یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: «اصلا و ابدا شایعه برکناری یحیی گل محمدی صحت ندارد. او خودش این تیم را بسته و اشراف کاملی به پرسپولیس و بازیکنانش دارد. از آن گذشته چرا باید سرمربی تیم صدرنشین را برکنار کرد؟ او حتی اگر به استقلال هم ببازد باز در بالای جدول و مدعی قهرمانی است. ضمن آن که پرسپولیس تا به حال فقط یک شکست را برابر تراکتور تجربه کرده و با دو باخت هیچ مربی را برکنار نمی‌کنند. همه این شایعات در آستانه دربی برای برهم زدن تمرکز سرمربی و تیم ماست اما حواس یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی با تجربه جمع است. باشگاه هم هرگونه حمایتی لازم باشد از یحیی گل محمدی انجام می‌دهد و این شایعات از بنیان و اساس تکذیب می‌شود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان