تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 13 پرو

در این مطلب گوشی شیائومی 13 پرو (Xiaomi 13 Pro) را مورد بررسی قرار داده و به ویژگی‌ها، مشخصات و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت.

گوشی شیائومی 13 پرو

رویداد۲۴ حسین فلاحی: شیائومی به عنوان یکی از برند‌های معتبر موبایل در بازار تلفن‌های همراه به شمار می‌رود. شرکت شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند میان رده که دارای قیمت مناسبی نیز هستند جای خود را به عنوان یکی از شرکت‌های محبوب در میان کاربران باز کرده است. طی سال‌های اخیر تلفن‌های همراه این شرکت مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. یکی از تولیدات موفق این شرکت، گوشی شیائومی ۱۳ پرو است. در این مطلب قصد داریم این گوشی را زیر ذربین قرار دهیم و مشخصات و قابلیت های آن را بررسی کنیم.

تاریخ عرضه به بازار گوشی شیائومی 13 پرو (Xiaomi 13 Pro) 

شرکت شیائومی گوشی شیائومی ۱۳ پرو را نیز در تاریخ ۱۴ دسامبر سال ۲۰۲۲ به بازارعرضه کرد.

ویژگی‌ و طراحی شیائومی 13 پرو

جنس قاب جلوی گوشی شیائومی ۱۳ پرو از گوریلا گلس، جنس قاب پشتی از سیلیکون (پلیمر) و فریم آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای سنسور تشخیص اثر انگشت است.  وزن گوشی شیائومی ۱۳ پرو ۲۱۰ گرم است. همچنین گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای گواهی استاندارد IP۶۸ ضد آب تا عمق یک و نیم متر به مدت ۳۰ دقیقه و همچنین ضد غبار است.

شیائومی ۱۳ پرو مجهز به باتری لیتیوم یونی ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت است که باتری آن نیز توسط کاربرغیرقابل تعویض است. گوشی شیائومی ۱۳ پرو نیز برای شارژ از شارژر سیمی ۱۲۰ واتی، شارژر بی سیم ۵۰ واتی و شارژر معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شرکت شیائومی، شیائومی ۱۳ پرو را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی به بازار عرضه کرده است.

اینترنت شیائومی ۱۳ پرو

گوشی شیائومی ۱۳ پرو شبکه‌های اینترنت ۲ G ۳ G، ۴ G و همچنین ۵ G را پوشش می‌دهد.

صفحه نمایش گوشی‌ شیائومی 13 pro

گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای یک صفحه نمایشگر مشابه ۶.۷۳  اینچی ۱۲۰ هرتزی از نوع LTPO OLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

شیائومی 13 پرو


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲ 


دوربین‌های موبایل شیائومی ۱۳ پرو

گوشی شیائومی ۱۳ پرو با توجه به دوربین‌های فوق العاده‌ای که دارد تجربه ثبت تصاویر با کیفیت عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. گوشی شیائومی ۱۳ پرو مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/۱.۹، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ ودوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲  است. گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عریض است.

پورت USB شیائومی ۱۳ پرو

گوشی شیائومی ۱۳ پرو دارای پورت از نوع USB Type-C ۲.۰ هستند.

ویژگی نرم افزار و سخت افزاری شیائومی 13 پرو

 گوشی شیائومی ۱۳ پرو با نسخه اندروید ۱۳ با رابط کاربری  MIUI ۱۴ روانه بازار شده است. گوشی شیائومی ۱۳ مجهز به پرچمدار کوالکام، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. هر دو دستگاه با توجه به پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی‌های سنگین عالی هستند.

حافظه داخلی و رم شیائومی 13 پرو

گوشی شیائومی ۱۳ پرو در چهار مدل با حافظه داخلی و رم ۱۲۸/۸ گیگابایت، ۲۵۶/۸ گیگابایت، ۲۵۶/۱۲ گیگابایت و ۵۱۲/۱۲ گیگابایت روانه بازار شده است.

قیمت گوشی‌ موبایل شیائومی ۱۳ پرو (Xiaomi 13 Pro) 

قیمت گوشی شیائومی ۱۳ پرو در بازار در حدود ۷۰۰ یورو است.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی 13 پرو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان