تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

عجیب و باورنکردنی؛عربستان صدرنشین گروه دوم مقدماتی(+جدول)

گل دقیقه نود هوساوی صدرنشینی عربستان برای دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسیا را رقم زد. عربستان 2-1 به ژاپن باخت اما به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه اول گروه باقی ماند.
رویداد۲۴-گل دقیقه نود هوساوی صدرنشینی عربستان برای دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسیا را رقم زد. عربستان 2-1 به ژاپن باخت اما به لطف تفاضل گل بهتر در رتبه اول گروه باقی ماند. 

 از هفته پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا، تیم های ، ژاپن-عربستان ، تایلند-استرالیا و امارات-عراق مقابل یکدیگر قرار گرفتند تا بازی های پایانی دور رفت مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسیا را انجام دهند. 

بازی هایی که به نظر می رسید با صدرنشینی استرالیا به پایان برسد اما عربستان همچنان صدرگروه را نگه داشت. 

در این بازی ها امارات عراق را 2-0 برد و ژاپن هم عربستان را 2-1 شکست داد اما استرالیا درخانه تایلند 2-2 متوقف شد تا پرونده گروه دوم مسابقات بسیار پیچیده تر شود. 


در گروه دوم این مسابقات حالا دو تیم 10 امتیازی (عربستان و ژاپن) حضور دارند و دوتیم 9 امتیازی (استرالیا و امارات) شرایطی که حتی صعود به دیدار پلی آف را هم برای یکی از تیم ها بسیار مشکل خواهد کرد. 

در بازی های برگشت به نظر می رسد که اوضاع استرالیا از همه بهتر باشد. تیمی که 3 بار در سیدنی میزبان رقیبان است و می تواند خوب امتیاز به دست بیاورد. ژاپنی ها البته دوبار میزبان خواهند بود و این شرایط صعودشان را سخت می کند. 

عربستان اما اوضاعش از همه بدتر است . تیمی که 3 بازی خارج ازخانه دارد و آن یکی بازی داخل خانه اش هم با عراق است که اعلام کرده در عربستان بازی نمی کند. 



رتبه

تیم

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

صعود

1

عربستان

5

3

1

1

9

5

+4

10

جام جهانی

2

ژاپن

5

3

1

1

8

5

+3

10

3

استرالیا

5

2

3

0

8

5

+3

9

پلی آف

4

امارات

5

3

0

2

7

6

+1

9


5

عراق

5

1

0

4

6

8

−2

3

6

تایلند

5

0

1

4

3

12

−9

1


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان