تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

پیام حرکت بی‌سابقه سرمربی استقلال چیست؟!

در شرایطی که سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال به جدیت مشهور است، صحبت های مدیررسانه ای باشگاه استقلال، محمد زرندی درباره شرایط کمپ ناصر حجازی منجر به واکنش و جملات نسبتا تند او مقابل چشم خبرنگاران شد.

سرمربی استقلال

رویداد۲۴ این اتفاق کم سابقه در فوتبال ایران است که البته می توانست به بعد از نشست مطبوعاتی موکول شود اما ظاهرا ساپینتو آنچنان از امکانات تمرینی استقلال ناراضی است که در جا تصمیم گرفت به صحبت های مثبت مدیررسانه ای تیمش درباره شرایط کمپ ناصر حجازی پاسخ بدهد. چیزی که نشان می دهد او از آنچه در اختیارش می گذارند، رضایت چندانی ندارد.

کل این ماجرا کمی بیشتر از یک دقیقه طول کشید اما هزاران حرف نگفته در خود دارد، جایی که محمد زرندی بعد از سوال یکی از خبرنگاران و صحبت های ساپینتو درباره شرایط کمپ ناصر حجازی، سعی کرد حرف های سرمربی تیمش را تکمیل کند که با واکنش تند ساپینتو مواجه شد.

ساپینتو در ابتدا مدتی منتظر ماند تا زرندی حرف هایش را بزند، اما با مطرح شدن اسم کمپ، ناگهان گوشش تیز شد که او درباره چه چیزی صحبت می کند و بعد از آنکه لحظاتی زیر گلویش را می خاراند، از مترجمش خواست صحبت های زرندی را برایش ترجمه کند و وقتی از فحوای این حرف ها مطلع شد، ناگهان به سمت زرندی برگشت و درحالیکه او از خبرنگاران درخواست سوال بعدی را داشت، مصاحبه را متوقف کرده و به او تذکری کاملا جدی داد. در حالیکه در لحنش خشم سرکوب شده به چشم می خورد.

صبحت های زرندی که باعث عصبانیت ساپینتو شد را ابتدا مرور می کنیم:
«درباره کمپ یک توضیحی بدهم؛ همانطور که آقای ساپینتو، سرمربی استقلال هم گفتند هنوز کمپ مرحوم حجازی به آن آمادگی صد درصد نرسیده ولی همانطور که در تصاویر هم مشاهده کردید که روز گذشته منتشر شد، رختکن بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد؛ همینطور رختکن کادر، اتاق پزشکی، اتاق ماساژ و سایر قسمت‌ها. زمین چمن هم شرایط خوبی دارد اما همانطور که آقای ساپینتو هم گفتند به صد درصد نرسیده است. در جلسه‌ای هم که آقای فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه آمدند و با آقای ساپینتو کمپ را دیدند، قرار شد تا نهایت سه یا چهار هفته آینده، بخشی از قسمت‌ها و نیازهایی که تیم دارد و آقای ساپینتو هم به مدیرعامل باشگاه اشاره کردند، مثل سالن بدنسازی، رستوران و کافی شاپ برای بازیکنان و محل استراحت بازیکنان، به مرور یه کمپ اضافه شود.»

پس از این صحبت های زرندی و در شرایطی که ساپینتو زیر گلویش را می خاراند، منتظر است تا صحبت های مدیررسانه ای استقلال به پایان رسید. در شرایطی که زرندی برای ادامه نشست خبری و طرح سوال های بعدی به یکی از خبرنگاران می گوید بفرمایید، در این لحظه سرمربی استقلال شروع به صحبت می کند.

 ساپینتو در شرایطی که انگشت اشاره اش را رو به زرندی گرفته بود، گفت: فرزاد برایم ترجمه کردم ولی یک سری چیزها را از دست دادم که تو چی گفتی. تو این حرفها را در شرایطی می زنی که ما چیزهایی زیادی که نیاز داریم را در کمپ در اختیار نداریم.

بیشتربخوانید: ۲ دلیل مهم برای خداحافظی ساپینتو از استقلال

زرندی: درست است، من گفتم کمپ هنوز به صورت 100 درصدی آماده نشده است.

(در این لحظه ساپینتو کمی صدایش را بالاتر می برد و می گوید): ما حتی رختکنمان نیز کامل نیست. اتاق جلسات نداریم، اتاق بدنسازی نداریم و خیلی چیزهای دیگر...

زرندی نیز در این لحظه به میان صحبت های ساپینتو می پرد و می گوید: بله، اینها را می دانم. من هم گفتم اینها در روزهای آینده درست خواهد شد.

ساپینتو در این لحظه چهره ای در هم می کشد و با حالتی اخمو می گوید: اگر می خواهی صحبتی بکنی، من باید از تو بخواهم این صحبت ها را انجام دهی. اما وقتی خبرنگاران از من سوال می کنند، خودم جواب این سوالات را می دهم و حرف می زنم. این خیلی ساده است. این یک حقیقت خیلی ساده است. ما هیچ امکاناتی نداریم که بخواهد در حد 100 درصد باشد.

ساپینتو که به نظر کمی عصبانی شده، می گوید: چیزهایی که تو گفتی حقیقت ندارد. این کمپ هنوز آماده نیست.

 زرندی نیز که در این لحظات در تلاش است تا به ساپینتو بفهماند تنها حرف های سرمربی استقلال را تأیید کرده است، نمی تواند منظورش را به مرد پرتغالی برساند و می گوید: من نگفتم که همه چیز 100 درصد است، گفتم این الآن کمی از قبل بهتر شده است.

سرمربی استقلال بلافاصله به میان صحبت های زرندی می آید و می گوید: نه، نه، نه،.... اصلا بهتر نشده... این نظر توست! از این به بعد هم اگر خواستی در این زمینه صحبت کنی، آنها از تو سوال می کنند و تو جواب می دهی. نه اینکه جای من جواب بدهی.

بگو مگوی ساپینتو و زرندی در اینجا به پایان رسید و این مسئله که سرمربی استقلال ترجیح داد به جای اینکه در پایان نشست خبری تذکراتش را به مدیررسانه ای آبی ها منتقل کند در همان کنفرانس به زبان بیاورد.

 
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان