تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

تساوی استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر

استقلال و مس رفسنجان در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی استقلال

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال تهران و مس رفسنجان در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. پایان نیمه با درگیری نیمکت نشینان دو تیم همراه شد که خسرو حیدری و ریکاردو ساپینتو از استقلال کارت زرد دریافت کردند و بهزاد غلامپور هم کارت قرمز گرفت.

در جریان نیمه دوم دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما تلاش مهاجمان برای گلزنی فایده ای نداشت تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

استقلال با تساوی در این مسابقه فرصت مناسب برای صدرنشینی و افزایش اختلاف با پرسپولیس را از دست داد. آبی‌ها اکنون یک امتیاز بالاتر از سرخپوشان با 25 امتیاز در صدر حضور دارند اما نتیجه دیدار فردا بین گل گهر و پرسپولیس این صدرنشینی را تهدید می‌کند.

داور: امیر عرب براقی / کمک‌ها: حسن ظهیری و هادی طوسی؛ داور چهارم: ناصر جنگی/ ناظر: اسماعیل صفیری

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند (28- سیاوش یزدانی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس(امیرعلی صادقی، 60)، سجاد شهباززاده(پیمان بابایی، 60)، مهدی قایدی(امیرعلی صادقی، 81) و ارسلان مطهری(آرمان رمضانی، 81)

داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، مهدی حسینی(میثم تیموری، 75)، فرشید باقری(امید لطیفی، 84)، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد(مهرداد رضایی، 75) و شیمبا(محمد مهدی محبی، 84)

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان