تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

راهنمای خرید تخت زیبایی پوست برقی

به طور کلی انواع تخت پوست و مو به دو دسته اصلی تخت برقی و تخت پوست مکانیکی تقسیم می شوند که در تخت های الکتریکی تنظیم کننده زوایای تخت با نیروی الکتریکی  و به وسیله الکتروموتور های نصب شده بر روی تخت تعبیه شده است انجام می شود و در تخت های مکانیکی به وسیله نیروی مکانیکی یا نیرو دست امکان پذیر می باشد.

راهنمای خرید تخت زیبایی پوست برقی

رویداد۲۴ تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره برقی جهت انجام تزریقات زیبایی مانند انواع محصولات کاربردی برای استفاده و مراقبت های پوستی می باشد که در مدل های مختلف برقی و مکانیکی در بازار و مشخصات و ویژگی های خاصی دارند که به پزشکان و کادر درمان کمک می کند در انجام فعالیت های پزشکی بسیار راحت تر باشند و سرعت بیشتری را با خود به همراه داشته باشند.

انوع تخت پسوت و مو جهت تسلط بیشتر و افزایش دقت پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد تا بدن بیمار را به حالتی در می آورد که بیشترین میزان تسلط و تمرکز را بر روی صورت و بدن بیمار به همراه داشته باشند.

انواع تخت زیبایی :
به طور کلی انواع تخت پوست و مو به دو دسته اصلی تخت برقی و تخت پوست مکانیکی تقسیم می شوند که در تخت های الکتریکی تنظیم کننده زوایای تخت با نیروی الکتریکی  و به وسیله الکتروموتور های نصب شده بر روی تخت تعبیه شده است انجام می شود و در تخت های مکانیکی به وسیله نیروی مکانیکی یا نیرو دست امکان پذیر می باشد. این دسته از محصولات دارای امکانات بسیار زیادی جهت تغییر پوزیشن و وضعیت بیماران می باشد که در زیر به مهم‌ترین این محصولات خواهیم پرداخت.

ویژگی های تخت پوست و مو و زیبایی:
مهمترین ویژگی تخت های زیبایی قابلیت تنظیم ارتفاع کل سطح تخت زیبایی می باشد که در تخت های الکتریکی به وسیله الکتروموتور های نصب شده بر روی بدنه تخت به پزشک و کادر کمک می کند تا بیمار را در ارتفاع مناسب جهت انجام فعالیت های پزشکی و درمان های پوستی در بیاورد ، که این امکان پیشرفته در تخت های برقی وجود دارد و تخت های مکانیکی چنین قابلیتی را ندارد.

همچنین تنظیم بالاتنه زیر سر بیمار یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم انواع تخت می باشد که پزشکان می تواند بالا تنه بیمار را در وضعیتی بسیار مناسب قرار دهند تا بیشترین میزان دسترسی و تسلط به بدن بیمار را داشته باشند که هم برای انجام فعالیت های روزمره دچار خستگی نشوند و هم بیماران و مراجعه کنندگان به علت افزایش تسلط پزشک برای صورت و بدن خود نتیجه بهتر و رضایت بیشتری را با خود به همراه داشته باشند.

قابلیت تنظیم شیب پایین تنه یا زیر پای بیمار یکی دیگر از ویژگی های این دسته از محصولات می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که کل سطح مقطع به صورت کاملا صاف و فلت در بیاورد که برای انجام برخی از فعالیت‌های پزشکی امکان بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع تخت کاشت مو و زیبایی دارای مشخصات و ویژگی‌های مختلفی و از لحاظ فنی برای ویژگی های متفاوتی که دارند می باشند که در زیر به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

مهمترین بخش تشکیل دهنده انواع تخت مراقبت از پوست و مو ، کیفیت موتور های نصب شده و تعبیه شده بر روی بدنه و شاسی این دسته از محصولات می باشند که قابلیت جابجایی وزن بیمار را با خود به همراه دارد.

به طور معمول موتور های با توان 220 کیلوگرم بر روی این دسته از محصولات نصب می شود اما در محصولاتی کیفیت بالاتری دارند موتورهایی با توان 600 کیلو گرم نصب می شود.

رویه فوم تعبیه شده بر روی تخت های زیبایی باید دارای قابلیت ارتجاعی باشند تا در استفاده های طولانی مدت دچار فرورفتگی و فرو نشستن شود.

راهنمای خرید تخت زیبایی پوست برقی

چرم استفاده شده در تخت زیبایی باید به گونه ای باشد که در مقابل ضدعفونی با محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی دچار خوردگی و آسیب دیدگی نشوند تا این امکان برای پزشکان و مراکز درمانی فراهم شود با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده در موقعیت ایمن و عاری از هرگونه آلودگی اقدام به فعالیت های درمانی با پزشکی نمایند.

استحکام پایه و شاسی این دسته از محصولات در کنار موتور های بسیار قدرتمند تا حد بسیار زیادی به افزایش طول عمر این دسته از محصولات کمک می کند و هر چه پایه استحکام بیشتری داشته باشد کیفیت نهایی افزایش پیدا می کند.

فروش و قیمت خرید تخت زیبایی :
قیمت خرید تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره برقی به امکانات و ویژگی های مختلف این دسته از محصولات بستگی دارد اما وجود واسطه ها قیمت را بسیار افزایش می دهد ، اما خرید به طور مستقیم و بدون واسطه می توانید بهترین محصول را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به طور مستقیم از تولید کننده تهیه نمایید.

انواع تخت زیبایی در سایت هایی مانند ترب و ایمالز و تجهیزات پزشکی خاکباز و دیجی کالا وجود دارد که شما می توانید هر محصولی را که برای فعالیت های شما مناسب می باشد به طور مستقیم از تولیدی تخت زیبایی تهیه نمایید.

برچسب ها: اخبار روز
نظرات شما
پیشخوان