تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اتهام جدید شریعتمداری علیه مولوی عبدالحمید

شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!

اتهام جدید شریعتمداری علیه مولوی عبدالحمید
رویداد۲۴ حسین شریعتمداری در «کیهان» نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر نیز ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر...

حال و هوای این روز‌های جناب شیخ عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکّی زاهدان حکایت از آن دارد که اگرچه تابلوی اعتقاد به مذهب اهل سنت را برافراشته است، ولی مواضع ایشان نشان می‌دهد اعتقاد چندانی به این تابلو ندارد چرا که در برخی از موارد دیدگاهی متفاوت و بعضاً متناقض با همه مذاهب چهارگانه برادران و خواهران اهل سنت دارد.

مواضع شیخ عبدالحمید این احتمال را نیز قوت می‌بخشد که ایشان از سوی دشمنان تابلودار اسلام (چه شیعه و چه سنی) شکار شده است و قبل از آن که در کسوت یک عالم اهل‌سنت باشد، عضو یک حزب سیاسی غربگرا با سمت و سوی حمایت از رژیم صهیونیستی به نظر می‌آید!

بهائیت یک فرقه منحرف و دست‌ساز صهیونیست‌هاست که تمامی علمای اهل سنت به‌اتفاق‌نظر آن را یک فرقه منحرف، مرتد و غیراسلامی می‌دانند. بهائیان علاوه‌بر آن‌که خاتمیت پیامبر اعظم (ص) را نفی می‌کنند و مدعی هستند که به آن‌ها وحی شده و می‌شود! عقایدی متناقض با احکام الهی که مورد قبول تمامی مذاهب اسلامی است نیز دارند. از جمله آن که ازدواج با محارم را مباح می‌دانند! و...

شیخ عبدالحمید اسماعیل زهی برخلاف باور‌ها و اعتقادات تمامی مذاهب اسلامی (اعم از شیعه و سنی) بهائیت را بخشی از اسلام دانسته و با مرتد بودن این فرقه دست‌ساز صهیونیست‌ها مخالفت می‌ورزد!

شیخ عبدالحمید در خردادماه سال ۱۳۹۹ در خطبه‌های نمازجمعه مسجد مکّی زاهدان گفته بود «جا دارد همه ما حمایت خودمان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم. طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن به خاک اسرائیل که یکی از طرح‌های آمریکاست، یک ظلم، اجحاف و بی‌عدالتی بزرگ است»

اکنون به اظهارات اخیر شیخ در آخرین نماز جمعه مسجد مکّی باز می‌گردیم! ایشان با یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای از مواضع قبلی خود می‌گوید: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینی‌ها به یک حکومت مستقل برسند. فلسطین باید سرزمین مستقل خود را داشته باشد».

شیخ از کجا به کجا رسیده است؟! تاکید بر این که «حتی یک وجب از سرزمین فلسطین نباید به خاک اسرائیل ملحق شود» و «رژیم صهیونیستی منشأ تروریسم است» و «اسرائیل سرزمین فلسطین را اشغال کرده و به آن‌ها ظلم می‌کند» و... کجا و پیشنهاد واگذاری بخشی از فلسطین به رژیم تروریست و آدم‌کش اسرائیل کجا؟!

شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر نیز ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر...

حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟! البته بسیاری از علمای محترم اهل سنت مواضع ایشان را به شدت محکوم کرده و بیرون از آموزه‌های اسلامی دانسته‌اند؛ و بالاخره، رویکرد آشکار آقای عبدالحمید به رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن تمامی دیدگاه‌هایی که پیش از این علیه اسرائیل و در حمایت از اسلام و مسلمانان فلسطین مطرح کرده بود! این تلقی را پیش می‌کشد که استحاله ایشان با تغییر مسیر بن‌سلمان از اسلام به سوی صهیونیست‌ها بی‌ارتباط نباشد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
14
چقد دروغ پشت سر بنده خدا نوشته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
13
امیدوارم این جناب شریعتمداری حداقل یکی دو نفر را برای خود در دنیا باقی بگذارد چون دارد پاچه همه را می‌گیرد و خودی و غیرخودی چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا هم برایش مهم نیست!!! خخخخخخخخخخخ
همدرد بلوچ مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
12
کیهان دشمن راستی است.
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
شریعتمداری کیهان روزنامه افراطی بجزتعداداندکی افراطی هم عقیده خودش بقیه همه شخصیت های سیاسی و علمی دینی مذهبی رانفی می کنند!!اصل مبارزه ومقاومت گروهای مبارزتشکیل دولت مستقل سززمین فلسطین می باشد؟سیاست مولاناعبدالحمید عالم دینی مذهبی‌ اهل سنت و شخصیت مردمی و همواره مستقل عمل می کنند؟ایشان ازهیچ کشور وگروه حزب سیاسی ودولت خارجی متخاصم دشمنان اسلام حمایت وپشتیبانی نمی کنند
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
1
وقتی حملات حسین تنگه به نهادی یا فرد یا روزنامه نگاری و سایت و روزنامه ای شروع میشه یعنی دارن سناریو رو میچینن که حمله کنن. اما حریف شیخ بلوچها نمیشه . حسین تنگه!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
3
خوبه این شریعت نامدار، این دفعه صحبتی از بستن تنگه نکرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
3
مطرح شدن این اتهامات با قلم شریعتمداری قطعا دلیل بر پاک بودن است کسی که موقعیت و جانش را در معرض خطر و اتهامات واهی قرار بده قطعا با قلم موجود متوهمی مثل شریعتندار تخریب نخواهد شد. مثلا عملکرد و خروجی کسانی مثل شریعتندار برای انسانیت و آدمها چی می تونه باشه؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
1
از وقتی فریاد تنگه تنگه اش دید خریدار نداره گیر داده به عبدالحمید تا شاید یکی از نزدیکان شیخ بیاد حاجتش رو برآورد کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
2
همین یکی ۲ روز پیش اسناد محرمانه از تجاوز ۲ فرد نظامی به دو دختر توسط گروه هکری عدل علی منتشر شد
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
1
این اولین بار نیست که به عالمان دینی تهمت می زنید به آیت الله منتظری هم دشمنی فراوان کردید ! کی حالا کیهان می خواند ! مولوی خواستار صلح در همه کشور ها هست ،وهابی ها چه دینی دارند به خدای خودشان بر می گردد ،قضولیش به شما نیامده شما به فکر دنیا وآخرت خود باشید ،در کار خدا و بنده اش دخالت نکنید ،هندی ها هم گاو پرست هست ،لابد همه ی آنها را می خواهید محارب خوانده وقتل عام کنید !!!!!
نظرات شما
پیشخوان