تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نفس ساپینتو پشت سر یحیی

پیروزی سخت استقلال مقابل مس کرمان

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مس کرمان را شکست داد و اختلاف امتیازش با صدر جدول را به ۳ امتیاز رساند.

پیروزی استقلال

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف مس رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت. معین عباسیان (۱۰) و عارف رستمی (۶+۹۰) برای مس گلزنی کردند و میلاد خدایی (۱۹ - گل به خودی)، مهدی قایدی (۷۳) و جعفر سلمانی (۷۰) هم دروازه مس را باز کردند.

دقیقه ۱۰ اشتباه علیرضا رضایی در دفع توپ باعث شد به راحتی توپ در اختیار معین عباسیان قرار بگیرد و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۱۱ اعتراض ساپینتو یک بار دیگر موجب دریافت کارت زرد شد.

دقیقه ۱۹ استقلال در یک ضدحمله صاحب موقعیت شد و مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه مس نفوذ کرد و سعی داشت توپ را به محمد محبی برساند که توپ پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۳۶ پاس عمقی ارسلان مطهری به قایدی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست استفاده کند و ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ توپ در محوطه جریمه مس به دست بازیکن این تیم برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۴ معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که ضربه‌ او از کنار دروازه این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳ روزبه چشمی و عارف غلامی در توپ ارسالی از نقطه کرنر اعتقاد داشتند که بازیکن مس خطا کرده است و داور باید پنالتی بگیرد.

دقیقه ۷۰ نفوذ آرش رضاوند و با عبور از چند بازیکن توپ را در نهایت به جعفر سلمانی رساند و این بازیکن برای دومین بار دروازه مس را باز کرد.


بیشتر بخوانید: قلم قرمز ساپینتو روی نام دو استقلالی!


دقیقه ۷۳ مهدی قایدی پس از عبور از یک بازیکن در محوطه جریمه مس زمینی شوت زد که توپش وارد دروازه مسی‌ها شد.

دقیقه ۹۰ یکی از عوامل نیمکت‌نشین مس به سمت ساپینتو حمله‌ور شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در این لحظه داور هم به نیمکت‌نشین مس و هم ساپینتو اخطار داد تا سرمربی استقلال دو اخطاره و اخراج شود.

دقیقه ۶+۹۰عارف رستمی از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را باز کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
0
0
افتضاح ترین داوری که تا حالا تو عمرم دیدم
نظرات شما
پیشخوان