تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون از این هم گران تر می‌شود!

در سال گذشته شایعات زیادی در مورد یک مدل جدید آیفون با خصوصیات بهتر و سخت‌افزار قدرتمندتر از سری Pro به گوش رسیده بود.

آیفون از این هم گران تر می‌شود!

رویداد۲۴ در سال گذشته شایعات زیادی در مورد یک مدل جدید آیفون با خصوصیات بهتر و سخت‌افزار قدرتمندتر از سری Pro به گوش رسیده بود. این محصول که احتمالا با پسوند Ultra به بازار خواهد آمد، حتی از مدل پرو مکس نیز گران‌قیمت‌تر خواهد بود. اکنون اطلاعاتی از زمان معرفی آیفون اولترا منتشر شده است.

پرچم‌داران اپل قیمت بسیار بالایی دارند، اما طرفداران وفاداری را نیز به سمت خود جذب کرده‌اند که به نظر می‌رسد تنها لوگوی اپل در پشت محصول، برای آن‌ها کافی است. کوپرتینویی‌ها حال قصد دارند یک گوشی حتی گران‌قیمت‌تر نیز عرضه کنند که احتمالاً با پسوند اولترا عرضه خواهد شد.

آیفون اولترا عرضه می‌شود
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل قصد دارد این مدل را در سال 2024 عرضه نماید. پیش از این گمان می‌شد که مدل اولترا جایگزینی برای سری پرو مکس خواهد بود، اما اکنون گفته شده iPhone Ultra به عنوان یک سری جدا به فروش خواهد رسید.

انتظار داریم اپل در گوشی‌های مدل اولترا از بدنه‌ای زیباتر و ساخته شد با بهترین مواد استفاده نماید؛ البته قیمت نیز به همین نسبت افزایش خواهد یافت. در حال حاضر آیفون 14 پرو مکس با حافظه 1 ترابایتی حدود 1600 دلار قیمت دارد و احتمالاً قیمت مدل اولترا از این نیز بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل اپل، تیم کوک به تازگی گفته مردم حاضرند برای داشتن بهترین محصول، پول زیادی پرداخت کنند و به نظر می‌رسد هیچ نگرانی بابت فروش آیفون با قیمت بسیار بالا نداشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بهبودها و پیشرفت‌های سری اولترا، ارزشش را دارد یا خیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت گوشی
نظرات شما
پیشخوان