تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیش‌بینی مهم یک کارشناس از آینده بازار سهام

یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: سهامداران در صورتی که دید کوتاه‌مدتی دارند، برای فروش نباید بسیار هیجانی رفتار کنند و در صورتی که دید بلندمدتی دارند، باید کمی صبر کنند تا روند بازار مشخص شود.

پیش‌بینی مهم یک کارشناس از آینده بازار سهام

رویداد۲۴ مجید عبدالحمیدی در ادامه در پاسخ به این پرسش که اصلاح بازار تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ می‌گوید: بازار سهام به سبب نامعلوم بودن افق پیش روی سیاسی خود و از طرفی مشخص نشدن بودجه جدید در این روز‌ها بسیار بلاتکلیف عمل کرده است.

وی می‌افزاید: این رویکرد بازار به آن معناست که در شرایط کنونی به سبب ابهام فعالان اقتصادی نسبت به آینده، بورس نیز رویکرد معینی درباره سرمایه‌گذاری حتی در کوتاه‌مدت ندارد.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان می‌کند: به نظر با تعیین و تکلیف این موضوع و ثابت شدن سیاست‌های بانک مرکزی برای نرخ سود بین بانکی، می‌توان به پایان این روند در بورس خوشبین بود.

بهترین استراتژی در این شرایط برای سهامداران چیست؟

عبدالحمیدی متذکر می‌شود: سهامداران نباید با دارایی‌های خود احساسی و هیجانی رفتار کنند. آن دسته از سهامدارانی که تمایل به ورود در بازار دارند، باید همه جوانب را قبل از ورود بررسی کنند و سپس در زمان و موقعیت مناسب وارد شوند و اگر دانش این کار را ندارند از افراد و شرکت‌های متخصص کمک بگیرند و خودشان به طور مستقیم وارد بازار سرمایه نشوند.

وی تصریح می‌کند: بهترین گزینه برای این افراد شرکت‌های سبدگردانی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری است، اما در مورد افرادی که در بازار هستند، این موضوع به شدت بستگی دارد به اینکه آیا این سهامداران به منابع مالی خود در کوتاه مدت نیاز دارند یا خیر؟

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان می‌کند: سهامداران در صورتی که دید کوتاه‌مدتی دارند، برای فروش نباید بسیار هیجانی رفتار کنند و در صورتی که دید بلندمدتی دارند، باید کمی صبر کنند تا روند بازار مشخص شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
یک جمله مفید هم نداشت !
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
1
توی این همه گزارش ، یک جمله به درد بخور هم بود ؟؟!!

با این تیتر ؟!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
من بهترپیش بینی می کنم بامن تماس بگیرید۹۰۱۹۹۲۳۰۰۵
نظرات شما
پیشخوان