تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت خط 912 چطور محاسبه می شود؟

خطوط 0912 به دلیل داشتن سرشماره محبوب، به خودی خود بسیار با ارزش هستند و می توانند سبب افزایش اعتبار و پرستیژ مالکان خود شوند. بخصوص در مصارف کاری و مربوط به کسب و کار.

قیمت خط 0912

رویداد۲۴ قیمت خط 912 براساس چه عواملی محاسبه می شود و هرکدام از این عوامل تا چه حد مهم و تاثیر گذار هستند؟ آیا با توجه به بالا بودن قیمت خط 912، خرید این خطوط توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟ آیا خط 912 ارزان هم وجود دارد؟ پاسخ تمامی سوالات مطرح شده را می توانید در این صفحه دریافت نمایید.

ابتدا قبل از این که موارد مربوط در نحوه محاسبه قیمت سیم کارت 0912 را بیان کنیم، برخی از اصطلاحات و نکات مهم در این زمینه را بازگو خواهیم کرد تا شما در ادامه مطالب دچار ابهام نشوید.

کد سیم کارت یا کد خط 0912 چیست؟

کد خط به عددی گفته می شود که در شماره سیم کارت بعد از پیش شماره (0912) قرار می گیرد. به طور مثال شماره سیم کارت 0912 245 4545 یک خط کد 2 به حساب می آید. عرضه خطوط 0912 از سال 1373 با کد 1 شروع شد و آخرین کدهای عرضه شده از این سرشماره محبوب  9 و 0 می باشند.

بنابراین می توان گفت کد خط نشان دهنده قدمت سیم کارت مدنظر است. تمامی کدهای موجود برای خطوط  0912 از نظر میزان قدت به ترتیب 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9 و 0 می باشند. خطوط با کدهای 0 و 9 که قدمت کمتری نسبت به کدهای دیگر دارند، قیمت کمتری نیز داشته و در صورت نداشتن شماره رند، در دسته خط 912 ارزان قرار می گیرند.

به عنوان مثال قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده ممکن است از قیمت خطوط با کد 0، 8 و 9 بدون کارکرد (صفر) بیشتر باشد. همچنین با توجه پایین تر بودن قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده نسبت به خطوط کد 1، اگر قصد خرید خط 0912 با کدی محبوب را دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، خطوط کد 2 کارکرده به شما پیشنهاد می شوند.

نحوه محاسبه قیمت خط 912

 علاوه بر کد خط، دو معیار مهم دیگر نیز در تعیین قیمت خط 0912 نقش دارند و هریک می توانند تاثیر زیادی بر ارزش سیم کارت ها داشته باشند. در ادامه مهمترین عوامل موثر بر محاسبه قیمت سیم کارت 0912 را شرح خواهیم داد.

میزان رند بودن شماره

طبیعتا هرچه شماره یک سیم کارت رند تر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. اما شماره های رند با سرشماره خطوط 0912 چه مزایایی می توانند داشته باشند که خرید آن ها را توجیه پذیر می کند؟

خطوط 0912 به دلیل داشتن سرشماره محبوب، به خودی خود بسیار با ارزش هستند و می توانند سبب افزایش اعتبار و پرستیژ مالکان خود شوند. بخصوص در مصارف کاری و مربوط به کسب و کار. بسیاری از افراد ترجیح می دهند ارتباطات مهم خود را با مشتریان و شرکت ها، از طریق یک خط 0912 ایجاد نمایند.

حال اگر خط مدنظر، علاوه بر داشتن پیش شماره 0912، رند هم باشد، می تواند اعتبار بیشتری را به مالک خود منتقل کند. چه برای مصارف شخصی و چه جهت برقراری ارتباطات تجاری، خطوط 0912 بسیار ارزشمند هستند و مانند یک کالای لوکس به شمار می آیند.

از سوی دیگر خطوط رند به دلیل این که به راحتی به خاطر سپرده می شوند، جهت انجام امور مربوط به ثبت سفارش کسب و کارها بسیار مفید و سودآور هستند. در صورت داشتن شماره رند، احتمال این که مشتریان پس از برقراری اولین تماس، شماره شما را حفظ کرده و در مواقع نیاز مجدد به محصولات یا خدمات شما تماس بگیرند، بسیار زیاد است. بنابراین شماره های رند می توانند موجب افزایش فروش و سفارشات مشتریان شوند.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

از دیگر عواملی موثر بر قیمت خط 0912، کارکرده یا صفر بودن آن است. سیم کارت هایی که تاکنون فعال نشده‌اند تحت عنوان سیم کارت صفر شناخته می شوند. قیمت خط 912 صفر از خطوط کارکرده بیشتر است، اما برخی از خطوط با وجود فعال شدن و برقرار کردن تماس، هیچ تماس و پیامک ورودی ندارند، این نوع سیم کارت ها نیز به عنوان سیم کارت درحد صفر شناخته می شوند.

قیمت خط 912 کارکرده‌ای که مدت زیادی از فعال شدن آن می گذرد و تماس و پیامک ورودی دارد، متناسب با مدت زمان فعال بودن و تعداد تماس و پیامک هایی که دارد، کاهش پیدا می کند.

خطوط کارکرده ممکن است تماس های زیادی از سمت مخاطبان مالک قبلی خود داشته باشند؛ به همین دلیل نسبت به خطوط صفر قیمت کمتری دارند. زیرا این تماس ها می توانند برای مالک جدید سیم کارت آزار دهنده باشند. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 با بودجه کمتری را دارید، خطوط کارکرده می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

خرید خط 0912 برای چه اهدافی مناسب است؟

افرادی که اقدام به خرید سیم کارت همراه اول 0912 می کنند، معمولا از خرید خود یکی از اهداف زیر را دارند:

  • استفاده های شخصی
  • استفاده برای امور کسب و کار و دریافت سفارش ها
  • برجسته تر کردن برند شرکت
  • درج در تبلیغات
  • و...

همان طور که تاکنون متوجه شدید، خرید خط 0912 می تواند مزایای زیادی را داشته باشد، اما با توجه به این که در برخی موارد، قیمت خط 912 می تواند بسیار بالا باشد، توصیه می کنیم این خطوط را تحت هیچ شرایطی از مراکز و افراد نامعتبر خریداری نکنید.

یکی از بهترین شرکت ها جهت اطلاع از قیمت خط 912 و خرید آن، شرکت ایران همراه با آدرس وب سایت iran912.com می باشد. کاربران این وب سایت می توانند لیست های گوناگون و متنوعی را از انواع خطوط 0912، مانند قیمت سیم کارت کد 2 کارکرده و صفر را مشاهده کنند و نسبت به خرید هر یک اقدام نمایند.

iran912.com یا همان شرکت ایران همراه، از امن ترین مراکز جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 می باشد. شما با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید از بین تعداد زیادی سیم کارت، بهترین گزینه را مطابق نیازها و بودجه خود خریداری کنید.

برچسب ها: همراه اول
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
1
پرسیژ کلاس تجملات دوست بازی در آوردن دوزاری چه بلاها که به افراد خام وارد نمی کند؟ اقازادگی ژن خوب اینها از نوع کثیفترش در بازار رونق دارد حسادت یک غول بی شاخ و دم دیگر است که مایع شیر همه است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان