تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی BombSquad بمب اسکواد ، آموزش بازی و بهترین نسخه ی دانلود بازی

بازی بمب اسکواد از تعداد بسیار زیادی بازی‌های کوچک مهیج و سرگرم کننده تشکیل شده است. این بازی‌های کوچک به مینی گیم معروف هستند. مینی گیم‌ها از مراحل متنوعی مانند تسخیر پرچم، هاکی، بالا رفتن از ساختمان، فوتبال آمریکایی یا همان راگبی، گذشتن از مسیر‌های مارپیچی و... تشکیل شده اند.

رویداد۲۴ بازی بمب اسکواد Bombsquad یکی از جذابترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی است که تا به امروز طراحی و ساخته شده و به بازار عرضه گردیده است.

معرفی بازی BombSquad بمب اسکواد ، آموزش بازی و بهترین نسخه ی دانلود بازی

اطلاعات کلی در مورد بازی بمب اسکواد Bombsquad 

جو طراحی شده برای بازی اکشن است و استودیوی بازیسازی Eric Froemling  افتخار ساخت آن را دارد .  گیمرها می توانند بازی را یک نفره یا چند نفره ، ماکزیمم به تعداد هشت نفر ، پیش ببرند . بازی با پشتیبانی به صورت Network-play هم پیش می رود . در ابتدا بازی برای گوشی های آیفون طراحی شده بود اما استقبال بی نظیر و توجه شایان کاربران باعث شد تا شرکت سازنده در سال ۲۰۱۵ بازی را برای سیستم عامل های اندروید نیز طراحی و منتشر کند .

 بنابراین بازی برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید نیز طراحی شد .همین ایده باعث شد تا افراد بیشتری در اقصی نقاط دنیا بازی را دانلود و آغاز کنند . علاقه مندان می توانند بازی انفجار بمب اسکواد Bombsquad را در فروشگاه پلی استور به صورت رایگان دانلود و نصب کنند.

آموزش محتوای بازی بمب اسکواد Bombsquad 

بازی بمب اسکواد از تعداد بسیار زیادی بازی های کوچک مهیج و سرگرم کننده تشکیل شده است . این بازی های کوچک به مینی گیم معروف هستند . مینی گیم ها از مراحل متنوعی مانند تسخیر پرچم ، هاکی ،‌ بالا رفتن از ساختمان ، فوتبال آمریکایی یا همان راگبی ، گذشتن از مسیر های مارپیچی و ..... تشکیل شده اند . در روند کلی بازی بمب اسکواد Bombsquad این مینی گیم ها هستند که بر جذابیت کلی بازی نقش دارند . در بازی بمب اسکواد Bombsquad ، شما باید بمب های موجود در بازی را منفجر کنید .

در طول بازی این بمب ها به سمت رقیبان و حریفان شما پرتاب می شوند و شما با کمک بمب هایی که در اختیار دارید ، دشمنان خود را  از بین می برید . بازی با پرتاب کردن و زد و خورد های جذاب و سرگرم‌کننده ی بمبی پیش می رود . پرتاب بمب ها صحنه های زیبایی از انفجار و زیبایی بصری را برای بازیکنان خلق میکنند .

 گیمرها می‌توانند تا ساعت ها وقت خود را صرف انجام بازی انفجار بمب اسکواد Bombsquad کنند و آنقدر از انجام بازی غرق لذت شوند که متوجه گذشت زمان نشوند . فرصت بلند کردن رقیبان بازی و پرتاب کردنشان به زمین ، در موقعیت های هیجان انگیز و جذاب بازی برای گیمرها خلق می شود . جالب است بدانید گیمر ها می توانند حریفان خود را با تکه های یخ منجمد کنند و یا به آن ها آنقدر مشت بزنند که حریفان شکست بخورند . در نهایت این بازیکنان هستند که پیروز میدان مسابقه می شوند و امتیازات بازی را به نفع خود کسب می کنند.

شخصیت های موجود در بازی بمب اسکواد Bombsquad 

معرفی بازی BombSquad بمب اسکواد ، آموزش بازی و بهترین نسخه ی دانلود بازی

 بازی بمب اسکواد شخصیت ها و کاراکترهای متنوع و متعددی دارد . این کاراکترها ی جذاب در مینی گیم های بازی حاضر می شوند و ماجرای بازی را می سازند . کاراکترهایی مثل  بیگانگان فضایی ، سرآشپز دیوانه ، دزدان دریایی، نینجاها  و ..... هر یک در طول بازی نقشی برجسته و منحصر به فرد را ایفا می کنند و با کمک یکدیگر فضای بازی را به پیش می برند . بازی طوری طراحی شده است که گیمر ها بتوانند با ساختن کاراکترها و تسلیحات جدید ، سطح شخصیت های حاضر در بازی و همچنین تجهیزات موجود در آن را به سطح بالاتری ارتقاء دهند و با خلاقیت خود کاراکتر ها و تجهیزات جدید بسازند.

ویژگی های قابل ذکر و شایان توجه بازی بمب اسکواد Bombsquad 

 گیم پلی خاص و بی نظیر بازی اولین ویژگی قابل توجه آن است. از دیگر ویژگی های خارق‌العاده و بی نظیر بازی ، گرافیک سه بعدی فوق العاده با کیفیت آن است . توانایی اتصال چند نفر به طور همزمان با کمک یک شبکه ی وای فای ویژگی متمایز بعدی است.

 گیمرها با اتصال به یک شبکه ی وای فای می توانند  به راحتی با اطرافیان و دوستان خود در چالش های متنوع ، هیجان انگیز و جذاب بازی بمب اسکواد Bombsquad به رقابت بپردازند. ویژگی مهم بعدی، ساپورت همزمان هشت بازیکن به صورت آفلاین و به کمک گیم پد و موس و کیبورد و.... می باشد. وجود این ویژگی از امتیاز بالایی بین گیمرها در فضای بازی های رایانه ای برخوردار است .

 از دیگر ویژگی های بازی این است که با انواع گوشی ها و تبلت ها سازگاری دارد.  آپدیت ها و به روز رسانی های بازی مرتب و رایگان صورت می گیرد .بازی طوری طراحی شده است که کاراکتر های بازی و تجهیزات موجود در آن قابلیت ارتقاء و پیشرفت کردن ، دارند . 

اگر خوب به مطالب بالا دقت کرده باشید ، در می یابید که بازی بمب اسکواد Bombsquad حداقل هشت ویژگی کاربردی و جذاب دارد .

بررسی موسیقی متن بازی بمب اسکواد Bombsquad 

موسیقی متن بازی بی نهایت زیبا و شنیدنی ساخته شده است. انتخاب افکت های صوتی با جلوه های بصری جذاب و بینظیر بازی متناسب است. این دو ویژگی در کنار یکدیگر ، جلوه ی فاخری از یک شاهکار به رخ مخاطب می کشند . در ساخت موسیقی بازی تلاش شده تا یک سمفونی شاهکار کلاسیک شبیه به آثار بزرگانی مانند بتهوون ساخته شود. همین موضوع کافی است تا فضای بازی بسیار حماسی و دراماتیک جلوه کند . موسیقی بازی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بمب اسکواد Bombsquad است. 

اکنون وقت آن رسیده تا به بررسی جایگاه بازی در بین کاربران بپردازیم 

 بازی بمب اسکواد Bombsquad موفق بوده تا در همان ابتدای نشر ، دانلود بیشتر از ده میلیون بار به صورت رایگان ، برای عموم را به خود اختصاص دهد. همین نکته به تنهایی می تواند میزان محبوبیت و فراگیری بازی بین گیمرها را نشان دهد . سایت وان کلیک مک در همان سال های آغازین انتشار بازی ، آن را لایق  جایزه ی بهترین بازی چند نفره تشخیص داد .

همچنین بازی در آیتونز دارای رتبه ی خیره کننده و جایگاه بالایی می باشد . بازی بمب اسکواد Bombsquad دارای رتبه ی ۴.۳ از ۵ ستاره است . بازی تا امروز در سراسر جهان بیش از پنجاه میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است و این موضوع رکوردی تاریخی به حساب می آید . در حال حاضر بخش های مختلفی از این بازی بهینه سازی شده است و این تغییرات در نسخه ی ۱.۷.۱۹ BombSquad وجود دارد .

دانلود بازی بمب اسکواد Bombsquad 

معرفی بازی BombSquad بمب اسکواد ، آموزش بازی و بهترین نسخه ی دانلود بازی

 نسخه ی اصلی دانلود بازی رایگان و برخی دیگر از نسخه های آن پولی هستند ‌. علاقه مندان می توانند بازی بمب اسکواد Bombsquad را در فروشگاه پلی استور به صورت رایگان دانلود و نصب کنند.

بهترین نسخه ی دانلود بازی بمب اسکواد Bombsquad در نسخه ی ۱.۷.۱۹ موجود است.

نسخه ی جدید تر و حرفه ای تر بازی بمب اسکواد Bombsquad نسبت به نسخه ی اصلی بمب اسکواد Pro مود یا BombSquad Remote است .

نظرات شما
پیشخوان