تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کدام ایرلاین ایرانی بلیط ارزانتری دارد؟

برخی از ایرلاین ها بنا به دلایلی مشخص بلیط خود را ارزان‌تر عرضه می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که خدمات و کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر ایرلاین ها در پیش روی شما قرار دهند. این امر تنها به دلیل کاهش میزان بار و حذف پذیرایی در طول پرواز است.

رویداد۲۴ ایرلاین های ایرانی را بشناسید تا ازاین‌پس خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری را در پیش رو داشته باشید. یکی از مهم‌ترین پارامترهای که مسافران در اولویت لیست سفر خود قرار می‌دهند خرید بلیط های ارزان‌قیمت است. بیشتر هم این امر برای کسانی حائز اهمیت است که به لحاظ کار نیاز به مسافرت‌های هوایی بیشتری نسبت به سایر افراد دیگر دارند. از همین رو قرار است در مقاله پیش رو درباره خرید بلیت هواپیما آن‌هم با نرخ ارزان‌تر نسبت به عرف مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

بلیط ایرلاین ها ارزان‌قیمت

برخی از ایرلاین ها بنا به دلایلی مشخص بلیط خود را ارزان‌تر عرضه می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که خدمات و کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر ایرلاین ها در پیش روی شما قرار دهند. این امر تنها به دلیل کاهش میزان بار و حذف پذیرایی در طول پرواز است. از همین رو برای خرید بلیط ارزان‌تر در ادامه تعدادی از این ایرلاین ها به شما معرفی می‌شود. البته این مهم را به یاد داشته باشید که دیگر خبری از بلیت فرست کلاس و بیزینس کلاس با صندلی‌های مجهز به تلویزیون و وسایل صوتی دیگر نیست.

ایرلاین آتا

سال تأسیس ایرلاین آتا ۱۳۸۷ بوده است و از سال بعد نیز فعالیت خود را با ۱۶ فرند هواپیما آغاز کرده است. هواپیماهای این شرکت هوایی به مقصد استانبول، تبریز، مشهد، تهران، یزد، آبادان، شیراز و اصفهان با بوئینگ و ایرباس دنبال می‌شود. قیمت بلیط هواپیما در این شرکت هواپیمایی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در مسیر تهران به مشهد از ۶۶۵ هزار تومان شروع‌شده و تا ۹۷۰ هزار تومان متغیر است. از همین رو در رده ایرلاین های ارزان‌قیمت جای گرفته است و به‌راحتی می‌توان برای خرید بلیت هواپیما از این ایرلاین اقدام کرد.

ایرلاین کاسپین

شرکت کاسپین در سال ۱۳۷۲ با چهار فروند هواپیما از نوع یاک فعالیت خود را در زمینه حمل‌ونقل عمومی آغاز کرده است. این شرکت اکنون دارای ۵ فروند هواپیمای بوئینگ MD است. مقصدهای که با ایرلاین می‌توانید تجربه کنید شامل مشهد، اهواز، تهران، قشم، کیش، تبریز، کرمانشاه، بندرعباس و دزفول می‌شود. در اردیبهشت ۱۴۰۱ در مسیر تهران به مشهد قیمت آن از ۶۵۰ هزار تومان شروع‌شده و تا ۹۷۰ هزار تومان متغیر است. از همین رو این ایرلاین نیز در رده شرکت‌های فروش بلیت ارزان‌قیمت بسته به نیاز مسافران جای گرفته است.

این مطلب را هم بخوانید: مهم ترین فرودگاه های ترکیه کدامند؟

ایرلاین زاگرس

در سال ۱۳۸۴ در منطقه آزاد اروند شرکت هواپیمایی زاگرس کار خود را آغاز کرده است. این شرکت در روزهای اولیه کار خود با دو فروند هواپیما توپولوف و اکنون سپس با دو فروند هواپیمای بوئینگ فعالیت خود را پیش‌گرفته است. اکنون ۱۰ فروند ایرباس و ۸ فروند بوئینگ در این شرکت هواپیمایی خوش قیمت مشغول به فعالیت است. با خرید بلیت هواپیما از این ایرلاین می‌توان با خیال راحت سفر هوایی را برای سفر به بیشتر شهرهای ایران انتخاب کرد. تهران، مشهد، کیش، شیراز، یزد، اهواز، اصفهان، آبادان و رشت از شهرهای پرتردد این ایرلاین باقیمت مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌آید.

ایرلاین سپهران

در سال ۱۳۹۰ شرکت هواپیمایی سپهران با اخذ مجوزهای لازم و در سال ۱۳۹۵ گواهینامه صلاحیت پروازی و فعالیت در حمل‌ونقل بار و مسافر را دریافت و فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در این حوزه به مقاصد پرطرفدار تهران، اصفهان، تبریز، اهواز، شیراز، بوشهر، کیش، قشم و بندرعباس خدمات خوش قیمتی را عرضه می‌کند. به‌گونه‌ای که هزینه خرید بلیط در مسیر تهران به مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۱ از ۶۰۰ هزار تومان شروع‌شده است.

ایرلاین پارس ایر

شرکت هواپیمای پارس ایر در سال ۱۳۹۴ تأسیس‌شده است. این شرکت هواپیمایی سه هواپیما ساخته‌شده زیر نظر کشور کانادا را با ظرفیت ۵۰ نفر برای مقاصد بندر جاسک، تهران، مشهد، بیرجند، یاسوج و را در پیش روی شما قرار می‌دهد. ازآنجایی‌که بسته به زمان خرید و مقصد شما قیمت کمتری را نسبت به سایر ایرلاین ها در پیش روی شما قرار می‌دهد بد نیست که نام آن را به ذهن بسپارید.

ایرلاین تابان

یکی دیگر از ایرلاین های ارزان‌قیمت ایرلاین تابان است. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۴ با پنج نوع هواپیما بوئینگ و ایرباس خدمت‌رسانی خود را آغاز کرده است. پروازهای این ایرلاین به مقاصد مختلف مانند کیش، قشم، تهران، مشهد، شیراز، اهواز، چابهار، بغداد، مسقط و نجف صورت می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اردیبهشت ۱۴۰۱ در مسیر تهران به مشهد از ۷۲۰ هزار تومان تا ۸۳۰ هزار تومان متغیر بوده است. این امر در حالی دنبال می‌شود که خدمات رفاهی و سرو غذای گرم برای مسافران توسط این ایرلاین دنبال می‌شود.

ایرلاین چابهار

ایرلاین چابهار در زمینه خدمات حمل‌ونقل مسافر و بار به همراه محموله‌های پستی و خدمات بازرگانی داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. سال تأسیس این شرکت مربوط به ۱۳۷۸ می‌شود و در منطقه آزاد تجاری چابهار این شرکت هواپیمایی به ثبت رسیده است. وجود ۱۳ هواپیمای فوکر ۱۰۰ با ظرفیت ۱۰۹ نفر و ۵ هواپیمای مک دانل با ظرفیت ۱۷۰ نفر از مزیت‌های این شرکت به شمار می‌آید. شما از طریق این ایرلاین می‌توانید تجربه سفری ارزان به چابهار، شیراز، مشهد، اهواز و تهران را داشته باشید. بر اساس تعرفه‌های عنوان‌شده در مسیر تهران به مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۱، قیمت خرید بلیط برابر ۸۰۰ هزار تومان عنوان‌شده است.

کلام آخر پیرامون ایرلاین های ارزان‌قیمت ایرانی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید برای خرید معمولی سه بلیط چارتر، لحظه آخری و سیستمی در پیش روی شما قرار دارد. همچنین شما برای خرید بلیط های ارزان‌قیمت به مسیرهای مثل تبریز، استانبول، اصفهان، یاسوج، بیرجند، بندر جاسک، کیش، قشم، مشهد، تهران، آبادان، یزد، شیراز، اهواز، چابهار، بغداد، مسقط و نجف با هواپیماهای نظیر بوئینگ و ایرباس تجربه سفری ارزان‌قیمت را داشته باشید. برای برخی از شرکت‌ها به‌منظور لحاظ کردن درجه اهمیت رقابتی حتی غذای گرم و سرگرمی برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. امید است مطالب پیش رو در راستای خرید بلیت هواپیما موردتوجه شما عزیزان قرار گرفت باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها در پیش روی شما باشد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان