تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نحوه ساخت Reels در اینستاگرام

در این گزارش به آموزش نحوه ساخت Reels ریلز در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

نحوه ساخت Reels در اینستاگرام

رویداد۲۴  حسین فلاحی: اگر از کاربران دوآتیشه TikTok هستید، احتمالاً باید با Reels اینستاگرام آشنا باشید. Reels‌ها ویدئو‌های کوتاه و کاربردی هستند که کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق برنامه اینستاگرام ضبط، ویرایش و ارسال کنند. البته این قالبی بود که اولین بار توسط TikTok معروف شد و به نوعی اینستاگرام آن را از تیک تاک قاپید.

کاربران اینستاگرام می‌توانند بر روی ویدئو‌های تهیه شده موسیقی بارگذاری کنند (چیزی که اغلب یوتیوب‌بر‌ها و سازندگان محتوا آن را انجام می‌دهند) یا می‌توانید محتوای موجود در پلتفرم دیگری را تبلیغ کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید به ویدئو‌های YouTube خود توجه بیشتری داشته باشید، می‌توانید یک کلیپ کوتاه را به صورت Reels نشان دهید، سپس بینندگان خود را به ویدئوی کامل هدایت کنید.

در این گزارش قصد داریم تا نحوه ساخت یک Reel در اینستاگرام را توضیح دهیم.

پاسخ کوتاه

برای ساختن Reels در اینستاگرام، دوربین اینستاگرام را از صفحه اصلی باز کنید و از گزینه‌های پایین، Reel را فشار دهید. Reel اینستاگرام خود را ضبط کنید و سپس موسیقی و افکت‌ها را در فرآیند ویرایش انتخاب کنید. Next و سپس Share را فشار دهید تا Reel اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید.

بخش‌های کلیدی گزارش

Reels در اینستاگرام چیست؟
نحوه ساخت Reels  در اینستاگرام

Reels در اینستاگرام چیست؟

Reels  اینستاگرام چیست؟

در سال ۲۰۲۰، اینستاگرام Reels را به عنوان یک قابلیت خود از آنچه که در TikTok یک قابلیت فوق العاده بشمار می‌رفت معرفی کرد. در حالی که TikTok پیشتر کاملاً محبوب شده بود، محبوبیت این ویژگی نیز برای کاربران اینستاگرام در پی مواجهه با همه گیری و قرنطینه COVID به طور تصاعدی افزایش یافت.


مانند TikToks در اینستاگرام Reel‌ها نیز ویدئو‌های کوتاه و جذابی هستند که تا ۶۰ ثانیه می‌توانند ادامه داشته باشند. برخلاف پست‌های ویدئویی استاندارد، این پست‌ها دسته‌بندی خاص خود را دارند و می‌توانند با سرعت بیشتری حتی توسط کسانی که ممکن است شما را دنبال نکنند بازدید شوند. حتی یک تب انحصاری برای آن‌ها در پایین رابط اینستاگرام وجود دارد.

نحوه ساخت ریلز در اینستاگرام

برنامه موبایل اینستاگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود باز کنید. روی استوری خود از صفحه اصلی ضربه بزنید یا از سمت چپ به داخل بکشید تا دوربین اینستاگرام باز شود. از گزینه‌های پایین، Reel را فشار دهید.

نحوه ساخت Reels در اینستاگرام

از صفحه اصلی به Reels‌ها بروید

دکمه ضبط را در وسط فشار دهید تا Reel خود را ضبط کنید. اگر می‌خواهید افکت یا موسیقی اضافه کنید، می‌توانید این کار را در اینجا یا در مراحل ویرایش بعد از آن انجام دهید.

روش ساخت Reels  اینستاگرام

Reel را ضبط کنید و سپس پیش نمایش کنید

اگر می‌خواهید ادامه دهید و موسیقی و افکت‌ها را به حلقه خود اضافه کنید، سپس Preview را فشار دهید. این به شما این امکان را می‌دهد که پیش‌نمایش ویدیوی کوتاه خود را تماشا کنید و تغییرات نهایی را قبل از ادامه و ارسال آن اضافه کنید. پس از آماده شدن، روی Next ضربه بزنید.

نحوه ساخت Reels  اینستاگرام

یک عنوان، تصویر نمایه و برچسب اضافه کنید. اگر موسیقی خاص خود را دارید و مایل به تغییر نام صدا هستید، می‌توانید این کار را در اینجا نیز انجام دهید.

ذخیره و به اشتراک گذاری Reels‌ها

به پایین اسکرول کنید و Next را فشار دهید. دکمه اشتراک گذاری آبی را در پاپ آپ فشار دهید تا Reel خود را پست کنید. پس از ارسال، Reel شما توسط سایر کاربران از برگه Reels در پایین برنامه قابل مشاهده خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان