تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شاید به این دلیل باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را بزند!

عجیب، اما واقعی؛ شاید به این دلیل باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را بزند!

شاید به این دلیل باشگاه استقلال قید تمدید قرارداد ساپینتو را بزند!
رویداد۲۴ در مصاف امروز استقلال – گل گهر ریکاردو ساپینتو قادر به حضور روی نیمکت آبی‌ها نیست و این چهارمین بازی پی در پی است که این مربی پرتغالی روی نیمکت آبی‌ها نمی‌نشیند.

سرمربی تیم استقلال که به خاطر اتفاقات دیدار با مس کرمان یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی محروم شده بود، بعد از این بازی هم تخلفات خود را در دیدار با پیکان تکرار کرد و به بهانه این این بازی هم ۱۰ درصد جریمه و ۴ جلسه محروم شد و کسی به طور دقیق نمی‌داند محرومیت او کی به پایان می‌رسد! آیا کمیته استیناف عذرخواهی وی را پذیرفته است و آیا وی در بازی با فولاد به روی نیمکت آبی بر می‌گردد یا خیر! برخی از رسانه‌ها نوشته اند؛ ریکاردو ساپینتو در بازی با فولاد هم محروم است، اما باشگاه استقلال چنین خبری را تکذیب می‌کند.

اینروز‌ها حمایت باشگاه استقلال از ریکاردوسایپنتو طبیعی‌ترین کار ممکن است به این خاطر که تیم برای قهرمانی می‌جنگد، اما عدم تمدید قرارداد این مربی از سوی باشگاه استقلال بدین معنی است که باشگاه از محرومیت‌های متوالی این مربی خسته شده است و شاید به این بهانه قید تمدید قرارداد این مربی را بزند. بخشی از توان باشگاه در شرایطی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، صرف کلنجار رفتن با کمیته انضباطی و کمیته استیناف شده است تا محرومیت‌های ریکاردو ساپینتو کاهش یابد و از سویی طبیعی است، باشگاه دلیل برخی از امتیازات از دست رفته تیم در هفته‌های سپری شده را عدم حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت فرض کند. تنها راه تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو جدا از نتایج خوبی که استقلال در هفته‌های پیش رو به دست می‌آورد، عدم تکرار تخلف از سوی این مربی در هفته‌های باقی مانده است و به نظر می‌رسد چوب خط این مربی در باشگاه پر شده است و با یک تخلف دیگر باشگاه قید ادامه همکاری با این مربی را می‌زند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
ساپینتو نباشد استقلال بهتر نتیجه میگیرد سرمربیانی مانند رحمتی ومرفاوی خیلی بهتر از این هستند ساپینتو مساوی جنجال و حاشیه با آنکه پرسپولیس هستم اما به دانش مربیان ایرانی ایمان دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
چقدر قبل از بستن قرارداد کارشناسان از رفتار او اشکال گرفتن اما مدیران استقلال توجهی نکردند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان