تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پشت پرده سکونشینی ستاره ملی‌پوش استقلال

در اقدامی عجیب نام ابوالفضل جلالی برای بازی مقابل گل گهر از لیست استقلال خط خورد.

پشت پرده سکونشینی ستاره ملی‌پوش استقلال

رویداد۲۴ استقلال در حالی در هفته بیست و دوم به مصاف گل گهر رفت و در یک بازی جنجالی این تیم را شکست داد که روز قبل از این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. بعد از آخرین تمرین آبی‌ها، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نام ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش خود را از لیست خارج کرد تا این بازیکن از روی سکو‌ها شاهد نمایش تیمش باشد.

جلالی که در جام جهانی هم بازی کرده و عملکرد بسیار خوبی هم داشته، مدت‌هاست در ترکیب اصلی استقلال در لیگ به میدان نمی‌رود و فقط در بازی مقابل ملوان در جام حذفی به صورت فیکس بازی کرد و موفق شد یک پاس گل هم بدهد.

تصمیم عجیب ساپینتو باعث تعجب خیلی از هواداران استقلال و اهالی فوتبال شد. اما ماجرای بازی ندادن جلالی توسط ساپینتو چیست؟ آنطور که شنیدیم طی هفته‌های اخیر ساپینتو چندبار با جلالی به صورت خصوصی جلسه گذاشته و علنا به او اعلام کرد، جایی در ترکیب اصلی او ندارد و ترجیح می‌دهد از جعفر سلمانی در پست مدافع چپ استفاده کند.

اقدام عجیبی که توسط سرمربی پرتغالی استقلال انجام شد و مشخص نیست چرا این حرف‌ها را علیه مدافع ملی پوش تیمش زده است. هرچه که هست، جلالی جایی در تفکرات ساپینتو ندارد و سرمربی استقلال معتقد است یکی از نماینده‌های تیمش در جام جهانی، از کیفیت لازم برای حضور در ترکیب اصلی استقلال را ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین اراکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
روح مسلمانان مظلوم شاد
نظرات شما
پیشخوان