تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

با مصوبه جدید شورای عالی کار، حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ به ترتیب ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ هزار تومان تعیین شد.

حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

رویداد۲۴ با افزایش ۲۷درصد حقوق کارگران، دستمزد کارگران برای ماه های ۳۱ روزه به ۵ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۲۶ تومان و برای ماه های ۲۹ روزه به ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۴۱ تومان تعیین شد. به عبارت دیگر، مبلغ حداقل دستمزد کارگران به صورت روزانه ۱۷۶ هزار و ۹۴۲ تومان خواهد بود.

اصغر آهنی ها، نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار در گفت وگو با خبرآنلاین درباره مبلغ عیدی امسال کارگران می‌گوید: در بخش کارگری دو برابر حداقل دستمزد مبلغ عیدی، حداقل عیدی کارگران خواهد بود و حداکثر عیدی سه برابر حداقل دستمزد برای تمام حقوق ها است.

با توجه به این مصوبه، مبلغ حداقل عیدی کارگران مطابق قانون کار، ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و مبلغ حداکثر عیدی کارگران ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ هزار تومان تعیین شد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عیدی کارگران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
خواص خودی این شرایط اقتصادی را برنامه ریزی کردند آنان از فلاکت مردم پول در می آورند دقیقا از خود فلاکت، ثروت ها بهم زده اند و می زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
شرم آور و تاسف بار است که مخابرات با هماهنگی بانک رفاه شب عیدی از حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات بدون اطلاع قبلی مبلغ 3 میلیون تومان از حقوق اسفند ماه 1401 مسدود کردند چرا؟
و این در حالی است که امروز یکشنبه 6 فروردین ماه سال 1402 هست که هنوز بن خواربار دی ماه سال 1400 تا اسفند ماه سال 1401 بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان