تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲

بهترین گوشی Honor سال 2023

در این گزارش به بهترین گوشی های Honor سال 2023 اشاره کرده و آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بهترین گوشی های Honor سال 2023

رویداد۲۴  حسین فلاحی: آنر سال‌ها به عنوان بخش ارزان‌تر و جوان‌گرای هوآوی نامی برای خود دست و پا کرد، اما اکنون که توسط غول چینی آنر به فروش می‌رسد، مجبور شده است به‌عنوان یک شرکت مستقل، فعالیت خود را آغاز کند.

این امر هم چالش‌ها  و هم مزایایی را به همراه دارد، زیرا آنر در نهایت از محدودیت‌های تجاری ایالات متحده که توانایی هوآوی در ساخت تلفن‌ها را فلج کرده است، رها شده اند و بنابراین از این پس دستگاه‌های Honor می‌توانند به طور کامل به سراسر جهان عرضه شوند. سری‌های آنر 50 و مجیک 4، همانند آنر 70 و مجیک 5 لایت جدیدتر، اولین محصولاتی بودند که با گوگل در سراسر جهان عرضه شدند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی 2023


این شرکت همچنین سری آنر 80 را در چین عرضه کرده است، البته به نظر نمی‌رسد این سری‌ها در سراسر جهان عرضه شوند. آنر مجیک 5 و مجیک 5 پرو جدید را در ماه فوریه به نمایش گذاشت که در سطح جهانی عرضه می‌شوند.

Honor Magic 4 Pro بهترین گوشی Honor

Honor Magic 4 Pro

گوشی Magic 4 Pro یک پرچمدار کامل است که تقریباً از هر نظر دارای مشخصات برتر است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 120 هرتزی از نوع LTPO OLED و شارژ فوق العاده سریع 100 وات سیمی و بی سیم دارد. دوربین آن نیز دارای لنز سه گانه شامل لنز پریسکوپ قدرتمند 64 مگاپیکسلی است.

با این حال، این یک تلفن کامل نیست. برخلاف برخی از رقبای با قیمت مشابه، هیچ رتبه‌بندی IP ندارد و نقص‌های کوچک مانند عملکرد غیرقابل اعتماد با شارژرهای غیررسمی، باعث ناامیدی می‌شوند. در مقایسه با سایر پرچمداران، تعهد آنر به تنها دو سال به روز رسانی نرم افزاری نیز نمی تواند کاملاً با رقبا از این لحاظ رقابت کند. با این حال، این گوشی چشمگیرترین تلفنی است که Honor می سازد و با مشخصات قوی و قیمت رقابتی، ارزش بررسی دارد.

Honor Magic Vs بهترین Honor تاشو

Honor Magic Vs

گوشی Magic Vs نسل دوم تاشو Honor است، اما تلاش بسیار دقیق‌تری نسبت به اولی دارد  و برخلاف آن، این گوشی در سراسر جهان به فروش می‌رسد. با قیمت کمتر از Samsung Galaxy Z Fold 4، این قیمت با استانداردهای تاشو مقرون به صرفه است. این گوشی از لحاظ سخت‌افزار عملکرد نزدیکی نسبت به رقیب کره‌ای خود دارد و حتی دوربین اصلی قدرتمندتری دارد. البته این گوشی فاقد گواهی ضد آب و شارژ بی‌سیم است و حتی از ویژگی‌های تاشو داخلی اندروید استفاده نمی‌کند. البته امیدواریم که با گذشت زمان بهبود یابد و این را به یک رقیب واقعی برای Z Fold تبدیل کند.

 Honor 70 – بهترین میان رده

 Honor 70

گوشی آنر 70 یک گوشی میان رده موفق است که پس از جدایی از هواوی، یک گام مطمئن رو به جلو برای این شرکت است. با خدمات و برنامه‌های Google، طراحی متفکرانه و جذاب، عملکرد قوی، و عمر باتری خوب، این یکی از بهترین تلفن‌ها در این رنج قیمت در بریتانیا و اروپا است.

این گوشی رقیب سرسختی Pixel 6a و OnePlus Nord 2T است که همگی کمی ارزان‌تر هستند و گاهی اوقات از نظر سخت‌افزار برتری دارند. مهم این است که هر سه بر روی یک نرم‌افزار اجرا می‌شوند و پشتیبانی طولانی‌مدت نیز دریافت می کنند. فراموش نکنید که با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین اصلی بسیار خوب، آنر 70 همچنان یک انتخاب خوب تلقی می شود.

Honor Magic 5 Lite بهترین طراحی

Honor Magic 5 Lite

گوشی Magic 5 Lite یک میان رده مقرون به صرفه است که بیش از همه از نظر ظاهری برتر دارد با طراحی شیک و ظریف که گوشی ها مشابه حداقل با دو برابر قیمت آن به فروش می رسند.

عمر باتری درخشان به گوشی نیز کمک می‌کند تا متمایز شود، اگرچه با پردازنده قدیمی‌تر (همان چیزی که در Magic 4 Lite قدیمی‌تر یافت می‌شود)، شارژ آهسته (بدون شارژر در جعبه) و دوربینی که قابل قبول است. با این حال، اگر با هزینه اندکی، گوشی‌ای می‌خواهید که ظاهر و حسی شبیه به یک پرچم‌دار داشته باشد، می‌توانید آن را انتخاب کنید.

Honor 50 یک گوشی باارزش

Honor 50

گوشی آنر 50 اولین گوشی این شرکت بود که از زمان استقلال خود به بازار عرضه شد و همچنین اولین گوشی با پشتیبانی گوگل بود. این یک انتخاب عالی در هنگام عرضه بود، و اکنون که قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، فق العاده است.

طراحی و نمایشگر، بزرگترین نقطه قوت آن هستند. Honor 50 ظاهر و احساسی عالی دارد و هم باریک (7.8 میلی متر) و هم سبک (175 گرم) است. صفحه نمایش OLED خمیده 120 هرتزی نیز یکی از بهترین هایی است که در هر گوشی با این قیمت پیدا می کنید.

دوربین عقب 108 مگاپیکسلی بسیار قوی است، اگرچه لنزهای دیگر عقب کمی ناامید کننده هستند. دوربین سلفی هنوز خوب است و با رزولوشن 32 مگاپیکسل یکی از دوربین‌های جلویی با وضوح بالاتر است.

 Honor Magic 4 Lite 5G بهترین گوشی از لحاظ قیمت

 Honor Magic 4 Lite 5G

گوشی Honor Magic 4 Lite 5G که در برخی بازارها با نام X9 5G نیز شناخته می شود، از نظر عملکرد یک دستگاه 5G چشمگیر است. قابلیت های خوبی در آن وجود دارند از جمله عمر باتری، صفحه نمایش بزرگ و اتصال 5G که عملکرد خوبی ارائه می دهد.

واقعا مایه شرمساری است که صفحه نمایش بزرگ آن به جای OLED، LCD است، اما در این قیمت باید مصالحه هایی وجود داشته باشد و این مبادله ای است که برای نرخ به روز رسانی 120 هرتز ایجاد شده است. دوربین‌های ناسازگار آن را کمی جلوتر نگه می‌دارند، مانند انتخاب عرضه گوشی با اندروید 11 قدیمی، اما در کل این گوشی همچنان یک میان رده ارزان قیمت است.

Honor 50 Lite

 Honor Magic 4 Lite 5G

گوشی Honor 50 Lite کمی ارزان تر از Honor 50 است. اگر بتوانید هزینه Honor 50 را بپردازید ارزش دارد  اما در غیر این صورت، 50 Lite گزینه بدی نیست. صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی با این قیمت پیشنهاد بدی نمی تواند باشد. (حتی اگر فقط دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز باشد) و همچنین دوربین اصلی پشتی مناسب 64 مگاپیکسل و شارژ واقعا سریع 66 وات را دریافت می کنید که در این رِنج قیمت واقعاً چشمگیر است. برای این گوشی پشتیبانی از 5G وجود ندارد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان