تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده، ولی فقیه در گلستان: روزه گرفتن اجبار نیست، اما روزه‌خواری ناراحت‌کننده است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: روزه گرفتن اجباری نیست، اما اگر کسی در ملاء عام با روزه خواری هتک حرمت ماه رمضان نماید، کار زشت و ناراحت کننده وامر آزاردهنده‌ای را مرتکب شده است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان: روزه گرفتن اجبار نیست، اما روزه‌خواری ناراحت‌کننده است
رویداد۲۴ سیدکاظم نورمفیدی در دیدارنوروزی مدیر کل و معاونین دادگستری استان گلستان گفت: اینکه روزه خواری علنی را ببینیم و از گوشه و کنار در این زمینه بشنویم و کاری نکنیم درست نیست باید تذکر داده شود که روزه خواری خلاف قانون و مقررات نظام اسلامی و حکم الهی است.

به گزارش فارس، نورمفیدی در ادامه گفت: از همشهریان هم تقاضا داریم اگر عذری دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند بصورت علنی در مکان‌های تفریحی شهر اقدام به روزه خواری نکنند در این زمینه از مسافرین هم می‌خواهیم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و درحریم‌های اصلی و پر رفت آمد شهر پخت و پز نکنند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در کشور گفت: در بحث فساد صحبت یک فرد نیست که خراب و کوبیده می‌شود عمده این است که این فساد‌ها آبروی نظام را می‌برد و در این باره نباید هیچ ملاحظه‌ای صورت بگیرد بلکه باید به اشد مجازات گرفتار شوند و برای مردم هم تشریح شود که با این‌ها برخورد شده است.

وی افزود: در مشکلات اجتماعی اگر با علت‌ها مبارزه شود این مشکلات خود به خود حل می‌شود و اگر با علت‌ها مبارزه نکنیم مشکلات ادامه دار و انباشته خواهد شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
شما ناراحت شدن بلد نیستی
وگرنه ناراحتی حمله به پایگاه ایران در سوریه توسط امریکا قابل مقایسه با روزه خواری نیست
جارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
3
حاجی
ما چهل و چهارساله که روزه ایم، گشنه ایم. واسه همین هر وقت و هرجا نونی گیرمون بیاد همون لحظه و همونجا افطار می کنیم. ما دنبال رفع گشنگی هستیم و تو دنبال توهمات معنوی و دینی خودت. خوش بحالت که وقتِ توهم زدن داری و اگر روزه می گیری از شکم سیری است، تو داری با معده ات گرگم به هوا بازی می کنی و ما داریم با معده هایمان می جنگیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
واقعا که حرفهایت منطقی و قابل فهم برای همه است کاشکی همه اینطور راهنمایی میکردن نه با قلدری که هیچکسی نمی پذیرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان