تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

امام جمعه کرمانشاه خطاب به سردار رادان: باید به گونه‌ای عمل شود که نه نسبت به بی‌حجابی کوتاه بیاییم و نه حرمت مردم را خدشه‌دار کنیم

وی گفت: کسانی که نسبت به رعایت حجاب موضع‌گیری می‌کنند باید بدانند، در زمین دشمنان بازی می کنند و در مسیر خدا و قرآن نیستند.

امام جمعه کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه خطاب به فرمانده نیروی انتظامی کشور، تصریح کرد: باید نسبت به رعایت حجاب قانون فصل‌الخطاب باشد، ضمن اینکه با فرهنگ‌سازی بهتر می‌توان این ارزش اسلامی را گسترش داد.

رویداد۲۴ به گزارش فارس، امام جمعه کرمانشاه خطاب به فرمانده نیروی انتظامی کشور، تصریح کرد: باید نسبت به رعایت حجاب قانون فصل‌الخطاب باشد، ضمن اینکه با فرهنگ‌سازی بهتر می‌توان این ارزش اسلامی را گسترش داد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار امروز سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور، بر رعایت حجاب با حفظ حرمت مردم تأکید شد.

وی گفت: کسانی که نسبت به رعایت حجاب موضع‌گیری می‌کنند باید بدانند، در زمین دشمنان بازی می کنند و در مسیر خدا و قرآن نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خطاب به فرمانده نیروی انتظامی کشور، تصریح کرد: باید نسبت به رعایت حجاب قانون فصل‌الخطاب باشد، ضمن اینکه با فرهنگ‌سازی بهتر می‌توان این ارزش اسلامی را گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: باید ببینیم مقام معظم رهبری چه فرمایشی دارند دقیقا فرمایشات معظم له، فصل‌الخطاب همه مسؤولان و مردم باشد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منطقی باید به گونه‌ای عمل شود که نه نسبت به بی‌حجابی کوتاه بیاییم و نه حرمت مردم را خدشه‌دار کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
تفسیر ساده این حرف این است که تذکر لسانی داده شود ولی فراتر نرویم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان