تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵

عزم جزم یک قهرمان ایرانی برای تبدیل شدن به قهرمانی دنیا در مسابقات MMA

امیر علی‌اکبری از عزم جزمش برای قهرمانی در مسابقات MMA می‌گوید.
رویداد۲۴-امیر علی‌اکبری از عزم جزمش برای قهرمانی در مسابقات MMA می‌گوید.

 امیر علی‌اکبری باید قاعدتا حالا یکی از بهترین سنگین وزن های کشتی فرنگی دنیا می بود و یک مدال طلای المپیک را بر سینه داشت اگر اسیر مشکلات دوپینگ نمی شد. مشکلی که بخشی از آن اصلا به گردن خودش هم نبود. او که می توانست حالا یک قهرمان تحصیلکرده ورزشی و یک مدال آور خوشنام باشد ، از این رشته برای همیشه محروم شد و به دنبال سرنوشتش ، برای مبارزات عجیب و غریب MMA . مبارزه در قفس و کتک کاری در حد مرگ برای رسیدن به جایزه بزرگ میلیون دلاری.

او که بیشتر وقتش را در تایلند به تمرینات سنگین این رشته ورزشی می گذراند ، درباره شرایطش به خبرانلاین می گوید:« تقریبا تمام وقت مشغول تمرینم . شرایط بدنی ام هم شکر خدا خوب است. این بار سه مبارزه متوالی پیش رو دارم. اولین مبارزه اما با حریف قدرتمند آمریکایی است. باید با کاروین آمریکایی مبارزه کنم. کاروین خیلی از حریف برزیلی که بار قبل شکستش دادم قوی تر است. آن رقیب برزیلی بیشتر از اینکه در مبارزه ، از خود توانی نشان دهد ،قبل از رقابت مدام شلوغ کاری می کرد. کاروین اما عنوان دار است و یکی از بهترین های دنیا. بعد از این هم اگر این رقابت را ببرم ، دو مبارزه دیگر تا قهرمانی خواهم داشت.»

علی اکبری که در کمپ تمرینی در تایلند ، تمرینات فشرده ای دارد ، از یک ماه بعد در ژاپن در گروهی رقابت می کند که 8 نفر از بهترین مبارزهای دنیا را برای شرکت در لیگ معتبر مبارزه های سنگین دور هم جمع کرده است.


نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان