تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

سریال کمدی سیاه چاله با سناریو کشف نفت

سریال ایرانی سیاه چاله محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران در ژانر کمدی است، که کارگردانی این اثر برعهده حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی است. در این مقاله با رویداد۲۴ همراه باشید تا با بازیگران و فیلم نامه سریال کمدی سیاه چاله بیشتر آشنا شوید.

سریال کمدی سیاه چاله

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال کمدی و جدید سیاه چاله دومین تجربه کارگردانی حسین نمازی در زمینه تولید یک سریال می‌باشد، او که پیش از این نیز سریال‌های خود در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای ایران نیز منتشر نموده بود، مدتی است که از این بخش فاصله گرفته و سریال جدیدی را برای تلویزیون کارگردانی نمی‌کند و ترجیح داده است که فیلم و سریال‌های خود را در سینما و شبکه نمایش خانگی منتشر نماید. حسین نمازی که اکثر ساخته هایش در ژانر کمدی و عاشقانه نیز بوده است، سال گذشته با فیلم سینمایی شادروان توانست فروش خوبی را در گیشه سینمای ایران نیز به دست آورد.

به گزارش رویداد۲۴ حال پس از انتشار آخرین ساخته خود در سینما و استقبال خوب تماشاگران از فیلم شادروان، حسین نمازی قرار است، که در سال ۱۴۰۲ اولین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی را وارد بازار نماید، که انتظار می‌رود همانند دیگر ساخته‌های این کارگردان با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه گردد. حسین نمازی در رزومه کاری خود فیلم و سریال‌های اندکی را کارگردانی کرده است، اما در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی جوایز متعددی نیز به دست آورده است. یکی از ویژگی‌های فیلم و سریال‌های این کارگردان این است، از فیلمنامه‌های دیگر افراد استفاده یا کپی نکرده است و همیشه نگارش فیلمنامه را خود او بر عهده داشته است، که این را می‌شود یکی از خصلت‌ها و ویژگی‌های خوب این کارگردان به شمار آورد.
این وِیژگی خاص حسین نمازی، در سریال کمدی سیاه چاله همچنان تکرار شده است و حسین نمازی نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.

تیزر سریال کمدی سیاهچاله

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

سریال کمدی سیاه چاله، داستان یا روایت یک خانوده است، که ماجرا آن‌ها از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می‌شود. اعضای خانه وقتی متوجه می‌شوند، که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه شان رد می‌شود، تصمیم به فروش و درآمدزایی از طریق نفت می‌کنند.

تاریخ عرضه سریال کمدی سیاه چاله

سیاه چاله جدیدترین ساخته حسین نمازی در شبکه نمایش خانگی قرار است، که از تاریخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی، از پلتفرم فیلم نت عرضه شود و هر هفته روز‌های جمعه قسمت جدید این مجموعه نیز منتشر خواهد شد. 

سریال سیاه چاله در مجموع چند قسمت است؟

طبق اعلام تیم سازنده سریال سیاه چاله این سریال قرار است، که فصل اول آن نیز شامل ۱۵ قسمت باشد و هنوز مشخص نیست که این تعداد در تدوین و تولید کم یا زیاد خواهد شد یا خیر، اما انتظار می‌رود این سریال در ۱۵ هفته در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر گردد.

معرفی بازیگران سریال سیاه چاله

به گزارش رویداد۲۴ در سریال جدید سیاه چاله، سعی شده است که از بازیگرانی استفاده شود که همگی در ژانر کمدی فعالیت‌های زیادی را داشته و در نزد مخاطب دارای محبوبیت بیشماری نیز باشند. البته حسین نمازی همیشه در فیلم و سریال‌های خود از هنرپیشگان مطرح سینما و تلویزیون استفاده نموده است و در فیلم و سریال‌های او بازیگران تازه کار و جویای نام کمتر به چشم می‌آید و یکی از دلایل موفقیت ساخته‌های او را می‌توان استفاده از بازیگران مجرب و حرفه‌ای سینما نام برد.

در این سریال هنرپیشگانی، چون حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی، بهرنگ علوی، هدایت هاشمی، عباس جمشیدی‌فر، شهره سلطانی، ژاله صامتی، مجید نوروزی و غلامرضا نیکخواه به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

الناز حبیبی

سریال کمدی سیاه چاله با ماجرای کشف نفت زیر خانه

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسر‌های عظیم به شهرت رسید.

الناز حبیبی بصورت حرفه ای، اما از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۸ ساله بود با سریال سال‌های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی فعالیت خود را ادامه داد. او سپس با سریال روزگار غریب سال ۸۶ و سریال فاصله‌ها سال ۸۹ چهره اش شناخته‌تر شد و با سریال دردسر‌های عظیم سال ۹۳ به اوج شهرت رسید.

عباس جمشیدی فر

سریال کمدی سیاه چاله با ماجرای کشف نفت زیر خانه

عباس جمشیدی فر متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر می‌باشد که فعالیت خود را از کلاس تئاتر شروع کرد، سپس وارد قاب تلویزیون شد و در نواختن سنتور هم دستی بر آتش دارد. او در ۱۵ سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و در نهایت با تئاتر در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۷ ساله بود بصورت جدی شروع کرد.

جمشیدی فر، بعد از نزدیک به هفت سال کار تئاتر در سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد. او سپس در نوروز ۸۷ در مجموعه «پیامک از دیار باقی» سیروس مقدم بازی کرد.

عباس جمشیدی فر، با سریال روزگار خوش حبیب آقا در نوروز ۸۶ به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه‌های «باغ شیشه ای» و «سه دونگ سه دونگ» به شهرت رسید. همچنین جمشیدی فر در سال ۱۴۰۰ با نقش متفات اخوان در سریال «زخم کاری» نشان داد در آستانه چهل سالگی به اوج قدرت و مهارت در بازیگری رسیده است.

ژاله صامتی

سریال کمدی سیاه چاله با ماجرای کشف نفت زیر خانه

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد که بجز بازیگری کارگردان تئاتر و متولی مدرسه بازیگریست و می‌گوید عاشق دو دخترش است.


بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی غریب روایت زندگی شهید بروجردی


ژاله صامتی در سال ۱۳۶۹ وقتی ۱۸ ساله بود وارد دانشگاه شد، تا اینکه با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد و در نهایت سال ۷۲ در فیلم «دت یعنی دختر» جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۷۳ هم تجربه بازی در فیلم «دشت ارغوانی» بعنوان نقش اول را بدست آورد.

ژاله صامتی سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۴ ساله بود، با سریال «یحیی و گلابتون» وارد قاب تلویزیون شد، سپس سال ۱۳۷۸ تجربه موفقی در «آژانس دوستی» بدست آورد. او در آژانسی دوستی با فردوس کاویانی، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان