تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

استقلال با ساپینتو تمدید می‌کند

صبح امروز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور کلیه اعضا، دبیر هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه استقلال برگزار شد.

استقلال با ساپینتو تمدید می‌کند

رویداد۲۴ به نقل از باشگاه استقلال، فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه استقلال در این‌باره گفت: در این جلسه پس از گزارش آقای کریمی به اعضا در خصوص پرداخت‌ها، در مورد مسائل مختلف و آخرین اتفاقات باشگاه تصمیم‌گیری به عمل آمد. پیرو پرداخت بدهی‌های خارجی تیم، همه تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطالبات کلیه اعضای محترم کادر فنی و بازیکنان ارزشمندمان را هم پرداخت کنیم. تلاش باشگاه این است که بتواند هرچه زودتر مطالبات باقیمانده بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت کند. با وجود مشکلاتی که تا الان بوده، کلیه اعضای تیم عملکرد بسیار مناسبی داشتند و باشگاه قدردان زحمات کلیه اعضای تیم استقلال است.

او افزود: درباره موضوع باشگاه شباب الاهلی، با توجه به خسارت سنگین تادیه مبلغ انتقال مهدی قایدی، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه جهت مذاکره برای ادامه فعالیت مهدی قائدی در فصل آتی استقلال راهی امارات می‌شود تا رایزنی‌های لازم را انجام دهد. ضمن این که با توجه به پرداخت نشدن مطالبات باشگاه سانتاکلارا پرتغال در گذشته و وجود پرونده حقوقی، بلافاصله پس از برطرف شدن این موضوع مذاکرات با باشگاه سانتاکلارا برای ادامه حضور محمد محبی در جمع آبی‌پوشان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی استقلال تهران و پارس جنوبی جم + فیلم


سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات لئوناردو پادوانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مطالبات پادوانی آماده شد و به حساب کارپردازی بانک شهر در قطر هم واریز شد. به خاطر شرایط تحریمی، نمیتوانیم پول را مستقیم به حساب ایشان واریز کنیم و به همین دلیل پول از حساب کارگزاری بانک شهر در قطر برای حساب بانکی پادوانی ارسال شده، اما ایشان باید دریافت تاییدیه پول از کارگزار بابت بدهی باشگاه استقلال را تایید کند، زیرا در غیر این‌صورت، احتمال بلوکه شدن پول وجود دارد. پس از تایید پادوانی مبنی بر این که مبلغ واریزی از سوی کارگزاری بانک شهر، بابت بدهی باشگاه استقلال است، این پول در حساب پادوانی خواهد نشست.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به تمایل این باشگاه برای ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در جمع آبی پوشان، گفت: باشگاه استقلال اعتقاد دارد ریکاردو ساپینتو سرمربی و ارزشمند خود را برای فصل آینده نیز حفظ کند و به زودی مذاکرات با ایشان جهت ادامه همکاری آغاز می‌شود. ضمن این که امروز از ایشان درخواست کردیم موارد مورد نیاز خود از جمله بازیکنانی که برای فصل آینده در نظر دارد را به باشگاه اعلام کند. باشگاه استقلال از همکاری با ساپینتو رضایت کامل دارد و امیدواریم این مربی فصل آینده هم در باشگاه استقلال حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان