تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵

صادقی، نماینده تهران به دادسرا احضار شد

نماینده تهران در مجلس به دادسرا احضار شد.
رویداد۲۴- نماینده تهران در مجلس به دادسرا احضار شد.

به گزارش رویداد۲۴، محمود صادقی از احضار شدنش به دادسرا خبر داد.

وی طی توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز یکی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس به من اطلاع داد که از دادسرا تماس گرفته‌اند و خواسته‌اند اینجانب به دادسرا مراجعه کنم.

صادقی در ادامه افزود: قرار شد مطابق قانون اخطاریه به مجلس ابلاغ شود و در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید همچنین به ایسنا گفت: اواخر هفته گذشته از هیات رئیسه مجلس با من تماس گرفتندکه به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده‌ام.

وی افزود: بنده هم اعلام کردم که باید کتبا این مساله به من اعلام شود و طبق مقررات ابتدا موضوع شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار گیرد و اگر هیات تشخیص داد که اظهاراتم خارج از حیطه وظایفم بوده است بنده باید به دادسرا بروم.

نماینده تهران تاکید کرد: این مساله در ارتباط با شکایت دادستانی تهران بوده که مربوط به اظهارات بنده درباره‌ی یاشار سلطانی می‌باشد. البته امروز اعلام کردند که به صورت کتبی به مجلس اعلام شده؛ با توجه به این که سخنان بنده در حیطه وظایف نمایندگی‌ام بوده است مقرر شد هفته آینده پس از این که مجلس آغاز به کار کرد این مساله در هیات نظارت مطرح شود.

صادقی در پایان اظهار کرد:‌ در صورتی که هیات نظارت تشخیص دهد اظهاراتم خارج از حیطه وظایف نمایندگی بوده به دادسرا می‌روم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان