تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

واریزی سود برای سهامداران بورسی

جزئیات واریز سود سهامداران از طریق سامانه سجام اعلام شد. سود سنواتی و جاری سهامداران واریز شد.

واریزی سود برای سهامداران بورسی

رویداد۲۴ سود سهام در سجام برای سهامداران واریز شد. بر اساس قانون جدید بازار اوراق بهادار، مبنی بر الزام پرداخت سود سهام در سجام، تمامی شرکت‌ها موظف هستند تا سود تقسیمی خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند تا این شرکت نیز، سود سهام‌ در سجام را به شماره شبای ثبت‌شده توسط سهامداران، واریز کند. یکی از دلایل اصلی دولت برای سجامی شدن و دریافت کد بورسی توسط همه سهامداران، استفاده از کد شبای بانکی ارائه‌شده توسط این افراد برای واریز سود سهام در سجام برای آنها است. جزئیات واریز سود سهام در سجام، سود سنواتی و جاری سهامداران از طریق سجام اعلام شد.

تعداد ۱۲ ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در آخرین هفته اردیبهشت ماه واریز کردند.

اطلاعات منتشرشده در خصوص جزییات واریز مطالبات جاری و سنواتی سهامداران در هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال، نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۴ ناشر سود سنواتی و ۸ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند.

واریز سود سهام در سجام ۴ شرکت

بر اساس این گزارش، در این دوره زمانی، ۴ شرکت‌ «بهمن‌ لیزینگ، فیبر ایران، صنایع‌ مادیران و نفت‌ پاسارگاد»، سود سنواتی ۱۷۵ هزار و ۱۶۴ سهامدار را که شامل ۴۰ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

واریز بیش از یک هزار میلیارد تومان سود سهام در سجام

همچنین تا پایان هفته چهارم اردیبهشت ماه امسال، ۸ ناشر «صنایع‌ سیمان‌ دشتستان، بیمه‌ هوشمند فردا ۵۰% تادیه، توسعه‌ صنایع‌ و معادن‌ کوثر، ملی‌ شیمی‌ کشاورز، سرمایه‌ گذاری‌ آتیه‌ دماوند، سرمایه‌ گذاری‌ غدیر (هلدینگ‌)، تامین‌ سرمایه‌ امید و کارت‌ اعتباری‌ ایران‌ کیش‌ (سهامی‌عام‌)»، سود جاری ۲۴۳ هزار و ۶۰۵ سهامدار را که شامل یک هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان می‌شود، توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازار بورس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
3
اگه موبایل نداشته باشی سجام نمیتونی بگیری و به حکم سپرده گذاری "" نــداشـتـن"" موبایل جرمه و بهمین خاطر سود رو به حسابت نمیریزن حتی اگه حضوری تو شرکت اونو ثبت کرده باشی
نظرات شما
پیشخوان