تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

امام جمعه البرز: دشمنان با روش‌های مختلف و به آرامی می‌خواهند جمعیت زیادی را عقیم بکنند

حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: دشمنان با روش های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروزباید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.

امام جمعه البرز

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نمازجمعه کرج با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره ) افزود: منشا تحولات یک روز اسلام خواهی به رهبری امام راحل (ره) پیروزی اسلامی در سال ۵۷ بود هر چند در روز ۱۵ خرداد ۴۲ هزاران نفر توسط حکومت طاغوت به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: برچیده شدن بساط سال های طولانی ظلم حکومت طاغوت و حیات دوباره اسلام از آثار قیام ۱۵ خرداد به رهبری امام خمینی (ره ) است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حسینی همدانی با اشاره به ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و سالروز ارتحال  امام خمینی (ره) و انتخاب آیت الله خامنه ای بع عنوان رهبر انقلاب اسلامی گفت: برای جلوگیری از تحریف و انحراف در جامعه اسلامی این سه واقعه مهم باید در باب جهاد تبیین با دقت مورد توجه قرار گیرد و زوایای آنها بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: بیان دقیق این وقایع و تکرار آن موجب می شود تا جلوی انحراف و تحریف در مورد این سه واقعه گرفته شود.

حسینی همدانی اظهار کرد: دشمنان برای وارونه نشان دادن این سه واقعه مهم تلاش می کنند. در بحث معرفی شخصیت چند بعدی امام راحل (ره) به نسل کنونی کوتاهی شده و این نسل شناختی کامل از شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی بیان کرد: تاکنون کار عمیق و اثر گذاری که زوایای شخصیت، تفکر و مدیریت امام (ره ) را بازگو کند به جز رهبر معظم انقلاب که مدیریت نظام اسلامی را بر اساس اندیشه امام دنبال می کنند از کس دیگری نمی بینیم .

آیت الله حسینی همدانی گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که مواضع امام (ره ) باید به طور واضح و روشن که خود امام گفت و نوشت باید تبیین شود و این ملاک راه امام ،خط و صراط مستقیم انقلاب است.

امام جمعه کرج بیان کرد: این تفکر غلطی است اینکه امام برای اینکه پیروان بیشتری پیدا کند برخی از مواضع صریح آن حضرت را کم رنگ کنیم؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام هویت و شخصیتش به این است که بیانات آن حضرت شفاف تبیین شود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) صریح ترین جملات را در مورد مسائل مختلف از جمله لیبرال ها و افرادی که در کنارش بودند ، بیان کردند؛ محور فعالیت های امام (ره ) خدا بود، نه تعریف دیگران ، امام (ره ) در همه حال از خداوند استمداد می طلبید، وعده خدا را صادق می دانست ، اهل عبادت ،عرفان، توسل و تزرع به درگاه الهی، فیلسوف و عارف بود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه کرج گفت: امام (ره) لحظه ای از حمایت از محرومان و مستضعفان دست برنداشت، استقلال کشور برای آن حضرت یک اصل مسلم بود و با استبداد، استعمار و استکباربه شدت مخالفت می کرد؛ امام خمینی (ره ) صفات ارزنده اخلاقی را ملکه خود کرده بود و اجازه دروغ و تهمت در حضورش به افرادنمی داد؛ ملاک او برای قضاوت حال فعلی افراد بود.

امام جمعه کرج گفت : رفتار و گفتار امام (ره) با مردم شفاف بود و امام (ره) مردم باور بود؛ امام خمینی (ره) منادی توحید، مبلغ دین و اسلام ناب بود و شخصیت بلندی که گره های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را باز می کرد چون پرورش یافته اهل بیت (ع) بود.

امام جمعه کرج تاکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی فرمودند اگر حقیقتی بارها با جزئیاتش تکرار نشود گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد.

وی افزود: با اینکه سال ها در کنار امام (ره) بودیم و صدای امام (ره)درباره موضوعات مختلف ضبط شده است اما باز برخی می گویند امام نظرش درباره فلان مساله چیز دیگری بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: تاکید رهبر انقلاب بر بیان حقایق در باب امام(ره) و انقلاب است و نباید مجال تحریف به تحریف کنندگان داد؛ افکار، اشخاص و گروه هایی مکتب ، روش و مدیریت مام راحل (ره ) را با روش های مختلف تحریف می کنند ، هدفشان معلوم است .


بیشتر بخوانید: امام جمعه کرج: در دوران ما زن را به عنوان کالا می‌دانند


وی ادامه داد: این گونه جریان ها می خواهند صراط مستقیم انقلاب را به انحراف بکشند و با تحریف یک شخصیت استکبار ستیز بگویند که اهل معامله بود؛ این افراد می خواهند فلسفه انقلاب اسلامی را زیر سووال ببرند و از امام (ره) انتقام بگیرند و باوارون جلوه دادن روش حکومتی امام (ره )، مدیریت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را زیر سوال ببرند و بین نظام و مردم فاصله بیندازند.

حسینی همدانی بیان کردند: برخی مدعی شدند که امام (ره ) به قانون اهمیت نمی داد و دستورات فراقانونی داشت در حالی که قانون خط قرمز حضرت امام (ره ) بود و هیچ نوع بی قانونی را قبول نداشت.

امام جمعه کرج به نمونه ای قانمنداری امام خمینی (ره ) در خارج از کشور پرداخت و گفت: با اینکه در فرانسه برای امام (ره) گوسفند ذبح کردند اما بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از خوردن گوشت این قربانی امتناع ورزید و فرمودند این ذبح برخلاق قانون کشور میزبان است و خوردن آن حرام است.

وی تاکید کرد: نمونه ای از رفتار غیرقانونی نمی توان در خصوص امام خمینی (ره) پیدا کرد؛ در جریان عزل بنی صدر که مشکلات فراوانی برای کشور داشت ، امام (ره) طبق قانون عمل کردو پس از رای مجلس حکم عزل داد درحالیکه برخی شایعه به راه انداختند که امام (ره) عوام فریبی کرده است.

آیت الله حسینی همدانی گفت : عوام فریبان مردم را در جهل نگه می دارند در حالیکه امام (ره) مردم را در خصوص مسائل مختلف آگاه می کرد و به صحنه می آورد.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) اداره امور کشور را به مردم سپرد و در سال اول انقلاب پنج انتخابات برگزار کرد؛ امام (ره) با تشکیل بسیج مردمی مسوولیت حراست، حفاظت و امنیت کشور را به مردم سپرد و آن حضرت اقدامی بدن رای مردم انجام نمی داد.

خطیب جمعه کرج گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، کارتر رییس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که ایران ما را تحقیر کردکه امام (ره) در پاسخ بیان کرد که این اول کار است و ایران تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد.

خطر کاهش جمعیت جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تاکید دین اسلام و روایات دینی مبنی بر ازدواج جوانان و زادآوری گفت: موضوع جمعیت باید در نظام سیاسی و اجتماعی کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی ادامه داد: نظام سلطه و سرمایه داری برای کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی به ویژه ایران برنامه های مختلفی از طرق مختلف مانند تبلیغات رسانه ای دنبال می کند و مستکبران عالم منافع خود را در این می بینند که کشورهای مورد نظر آنها جمعیت کمتری داشته باشند.

حسینی همدانی گفت: دشمنان با روش های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروزباید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امام جمعه کرج
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
10
اگر عملکرد، رفتار، قانون، عدالت دولت، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس این طور باشد ما قبول نداریم و نمی خواهیم
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
9
شما بشکل ناخواسته دولتهای گذشته و حال جمهوری اسلامی را دشمن می نامید زیرا کسانیکه باعث و بانی بقول شما عقیم سازی جمعیت این کشور بوده وهستند دولتهای گوناگون بخصوص از اولین دولت احمدی نژاد به اینطرف بوده و هستند زیرا با برنامه های نسنجیده و کمال بی عرضگی ولی پُر مدعایی خود کشور را دچار فلاکت کرده اند دشمن اصلی این کشور و مردم اگر چشم بصیرت داسته باشیم اول و آخرش در داخل کشور و خودِ مسئولان نظام مقدسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
16
خوش به حال نسلی که تو دوره شماها به دنیا نمی یاد!!!!
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
واقعا خوش بحالشون
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
9
اینکه یک دهه شصتی هنوز نتوانسته ازدواج کند و صاحب خانه زندگی شود تقصیر دشمن است یا بی تدبیری و سیاست های غلظ و ناکارامدی شما
؟
فقط ۱۵ میلیارد از داراییهای پدر و مادرم بخاطر سیاست غلط شما در بانکداری دود شد و از دست رفت. حرامتان باد
سید حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
12
اتفاقا خود شما و امثال شما باعث تمام مصیبت های مردم و جمعیت رو به پیری هستید. شما گوشت دم توپ می خواهید که همه مردم می دانند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
1
12
اگر انقلاب نشده بود مشکل جمعیت نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
8
دشمن نیست ها، خودم دارم بصورت کاملا ناخودگاه، عقیم میشم. زاد و ولد از آن شما که بنیه جسمی و مالی و بیت المالی دارید. ما از نا رفته ایم عموجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
1
7
تجربه و هم تاریخ اثبات کرده هر چه ادعا بیشتر عرضه کمتر دژمن با تحمیل فقر و فساد و بی عدالتی و بیکاری و رانت و ویژه خواری به جوامع اسلامی همه مسلمانان رو به سمت بی دینی سوق میدهد هم استعداد ها و توانایی هایشان رو سرکوب میکنه ایران افغانستان نمونه بارزش ایران قبل از ۵۷ هم به لحاظ دینی شکوفا بود هم پیشرفت و ...بماند
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
1
6
نگران چه هستید مگر از آفریقا کسانی را نیاورده اید که برایتان فرزندآوری کنند ، عابرکارتهایی که در دستشان است گویاست‌ و افغانها هم همینطور. همه اینها از جیب ما ملت برایتان زاد و ولد می‌کنند. آن وقت من هنوز ازدواج نکردم و مادرم حسرت بدل رفت. هیچ وقت حالتان نمیکنم
نظرات شما
پیشخوان